България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това според вас дали е минало технотест ?










- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 815
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Предвид немските табели - много вероятно да е минал 

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това е ретро автомобил (с немска регистрация) а това отгоре е оригиналната му палатка.
Наскоро гледах по АМС подобен автомобил , както и други подобни, как си правят излети.
Вероятно им е забавно на немците, ние вече карахме такива возила и вече не ни харесват (специално трабант и варбург пък никога не бих "колекционирал"
Ето това също е ретро и малко повече ми допада
Наскоро гледах по АМС подобен автомобил , както и други подобни, как си правят излети.
Вероятно им е забавно на немците, ние вече карахме такива возила и вече не ни харесват (специално трабант и варбург пък никога не бих "колекционирал"
Ето това също е ретро и малко повече ми допада
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- n.metodiev
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Днес май много хора бързата да отидат при покойниците, но не на гробовете, а директно при тях. На 3 пъти изскача ха пред мен докато изпреварват, и се разминаваме на косъм. На 2 пъти беше при никаква на срещна видимост, на третия аз и изпреварвния влязохме в банкета, за да се разминем с идиота.
Жегата грам не влияе добре на повечето по пътищата
Изпратено от моят MNA-LX9 с помощта на Tapatalk
Жегата грам не влияе добре на повечето по пътищата
Изпратено от моят MNA-LX9 с помощта на Tapatalk
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://novini.bg/bylgariya/kriminalno/852122

На тоя майстор на спорта какво му е оправданието? Как изобщо се постига това в градски условия... (реторичен въпрос)
п.с.
Като гледам как е цялата задната врата в сажди... "стереотипите са смешни, защото са самата истина".

На тоя майстор на спорта какво му е оправданието? Как изобщо се постига това в градски условия... (реторичен въпрос)
п.с.
Като гледам как е цялата задната врата в сажди... "стереотипите са смешни, защото са самата истина".

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Все забравям да се допитам в темата, защо масово се кара така?
Навсякъде където има детелини и лента за включване, която е и за излизане едновременно, хората искащи да излизат от главния път, вместо да намалят и да оставят включващите се да ускорят и да влязат както е нормално-зелените стрелки, те карат успоредно до поне половината път, особено, ако има трафик и след това започват да затварят искащите да излята от тая лента, така става още по-голямо задръстване и нерви-червените стрелки.
Та вместо да намалят и да си влезнат на време, те правят точно обратното, газ и притискан до последно и спирачки за да влезе възможно най-късно и най-пречещо.
Навсякъде където има детелини и лента за включване, която е и за излизане едновременно, хората искащи да излизат от главния път, вместо да намалят и да оставят включващите се да ускорят и да влязат както е нормално-зелените стрелки, те карат успоредно до поне половината път, особено, ако има трафик и след това започват да затварят искащите да излята от тая лента, така става още по-голямо задръстване и нерви-червените стрелки.
Та вместо да намалят и да си влезнат на време, те правят точно обратното, газ и притискан до последно и спирачки за да влезе възможно най-късно и най-пречещо.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alekangg написа:...хората искащи да излизат от главния път, вместо да намалят и да оставят включващите се да ускорят и да влязат ...
Може би щото пред включващите се в главния път има ей тоя знак, който определено не означава, че трябва да излетиш пред другите, щото бързаш за летището


- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alekangg написа:Все забравям да се допитам в темата, защо масово се кара така?
Навсякъде където има детелини и лента за включване, която е и за излизане едновременно, хората искащи да излизат от главния път, вместо да намалят и да оставят включващите се да ускорят и да влязат както е нормално-зелените стрелки, те карат успоредно до поне половината път, особено, ако има трафик и след това започват да затварят искащите да излята от тая лента, така става още по-голямо задръстване и нерви-червените стрелки.
Та вместо да намалят и да си влезнат на време, те правят точно обратното, газ и притискан до последно и спирачки за да влезе възможно най-късно и най-пречещо.
Защото повечето включващи не са научени да се включват. Като включиш това че тия с предимството карат и с повече от 60км и ....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
В събота пътувах за морето.
Изключително много колеги с BMW на пътя спрели, кой с авария някаква, кой ей така, пък и цяла групичка спрели в аварийната лента и се забавляваха нещо си там, което беше изключително опасно!
Изключително много колеги с BMW на пътя спрели, кой с авария някаква, кой ей така, пък и цяла групичка спрели в аварийната лента и се забавляваха нещо си там, което беше изключително опасно!
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Събора беше в събота. Пътните помощи едва са смогвали 

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Събота рано сутринта пътувах Варна София и също забелязах доста фенове - по навик щях да святкам ама съм с един боксер "самовар" и се усетих .
Това което видях тъй като на два пъти попадах на колона - абсолютно спокойно шофиране, без да се правят глупости . Даже едната колона вкупом ме пуснаха на една права
Искам да кажа - простотии винаги ще има с тези коли. За съжаление го предразполагат като поведение . И всеки тийн иска това, защото е така .
С теченние на годините се възприемат и другите неща - ако оцелееш .
Мога само да благодаря, че в годините в които бях фен (и все още съм) имаше доста приятелства и не всичко опираше до 0-150 или 100-250
, но тогава имаше доста акциз и нещо над 2,5 беше просто илюзия . Сега 300+ коня са си нещо нормално, и оттам произлиза всичко 
Това което видях тъй като на два пъти попадах на колона - абсолютно спокойно шофиране, без да се правят глупости . Даже едната колона вкупом ме пуснаха на една права


С теченние на годините се възприемат и другите неща - ако оцелееш .
Мога само да благодаря, че в годините в които бях фен (и все още съм) имаше доста приятелства и не всичко опираше до 0-150 или 100-250



Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Този голям преценяч ще се окаже


Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Вчера от Огняново до Симитли 3 катастрофи. Едната с мотористи и линейка на сирени пътуваше. 4 безумни изпреварвания само в мое присъствие, като в едното изпреварващия щеше да ме блъсне странично. В бавен S образен завой с нулева видимост си тръгна като пич все едно няма кола в близост от 1км, ама... взе та изскочи една маздичка от завоя и кавала с Х7-цата можеше да ни претрепе и тримата.
Може би над 30-40 изпреварвания на непрекъсната осева, в градове/села и на кръстовища. С едно единствено изключение, всички бастуни бяха с коли над 100 бона. Явно внезапно се подобрява преценянето и виждането отвъд надолнища и отвъд завои като се качиш на кола за 150 бона и 400-500 коня.
Може би над 30-40 изпреварвания на непрекъсната осева, в градове/села и на кръстовища. С едно единствено изключение, всички бастуни бяха с коли над 100 бона. Явно внезапно се подобрява преценянето и виждането отвъд надолнища и отвъд завои като се качиш на кола за 150 бона и 400-500 коня.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Нещо интересно, което ми е правило впечатление, когато ми се налага да шофирам из Германия - на двупосочни пътища, различни от магистрала, хората просто не се изпреварват. Мнооого рядко ми се е случвало да видя изпреварване. Карат си един зад друг и това е. Тук е въпрос на чест да те видят, че не се мотаеш с тежката бангия, щото си голЕм бизнесмен и бъдещето на света зависи от това да стигнеш 5 мин по-рано у хотела в Разлог (или най-обикновен чичак с Голф 3ка на разпад, тогава също всички участници в движението много го спират да просперира в живота, затова се кара на смърт)
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не се изпреварват много често щото ограничението е 100км и практически няма тапи на такива пътища . Германската инфраструктура е много различна от територията тука. От всяко село между другите села наоколо има по няколко пътя с перфектен асфалт и 100км лимит на скороста . Тоест никой не кара с 60 както тука и да прави опашки по 3км . А до малките градчета винаги има магистрала или са най много 2-3км от от магистралата .
Последна промяна Jordana на 24 Юни 2024, 18:53, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани