Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Модератор: Общи модератори
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Много грозни новите БМВ-та, за нищо не стават. Много тежки, не завиват, не стават за писта
"Ужас" са
Ето го, доказателството
https://fb.watch/u4Er85c1EU/

"Ужас" са

Ето го, доказателството

https://fb.watch/u4Er85c1EU/
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Едвам му изтраях мазния акцент на Ахила. Рокли беше с онзи Каруау едно време и се делна.
Та с моя човек М4 маниака като излез този ШЛЕП си говорехме точно това. Ще дадат пари на някой известен ю тубър, който да каже точно това, че колата не се усеща като 2.5 тона, понеже няма как в право изречение да каже колко невероятно бърза е. Е, Ахила какво вика, уау, ънбълийвъбъл хау се усеща.
Но забравя да добави като за 2.5 тона, че е ънбълийв. Каква изненада, кола 2.5 тона с модерните технологии не се усеща като 2.5 тона от орди 10 години. Втора изненада, ХМ не било така...с този център на тежестта как да е така бе човек??? За хептен будали ни имат тези ю тубъри и само защото има ХХХ последователи ще му хвана вяра.
Платена проститутка, толкова.
Трябва да навия моя човек да си го купи защото преди теглото беше 99%-та готов да поръчва, ама като го чу и подскочи до тавана. Сети се как с Ф90 се дразнеше при рязка смяна на лентите сравнимо с М4(което пак си е тежко 1900 кила)и направо се схвана като си представи 2.5 тона, пък ако ще да е с ултра модерно окачване. Ама как да го направи като и двамата знаем, че не е нужно да бръкнеш в контакта за да знаеш, че бие ток.
Кармане, единственото нещо, което не може да преодолееш в една кола са килограмите. Неслучайно във Ф1 ти правят проблем за 1 килограм тегло.
Този автомобил е за хора, които ше се качат на аутобана и няма да завиват. Никъде.
Иначе днес си говорихме как зеленото му ходи, отпред е хубаво честно казано, отзад бълвоч, отстрани като всяко М5, ок си е. Но 2.5 тона...само за алх да се кефи как при ПТП ще е печелившия.
Та с моя човек М4 маниака като излез този ШЛЕП си говорехме точно това. Ще дадат пари на някой известен ю тубър, който да каже точно това, че колата не се усеща като 2.5 тона, понеже няма как в право изречение да каже колко невероятно бърза е. Е, Ахила какво вика, уау, ънбълийвъбъл хау се усеща.


Трябва да навия моя човек да си го купи защото преди теглото беше 99%-та готов да поръчва, ама като го чу и подскочи до тавана. Сети се как с Ф90 се дразнеше при рязка смяна на лентите сравнимо с М4(което пак си е тежко 1900 кила)и направо се схвана като си представи 2.5 тона, пък ако ще да е с ултра модерно окачване. Ама как да го направи като и двамата знаем, че не е нужно да бръкнеш в контакта за да знаеш, че бие ток.
Кармане, единственото нещо, което не може да преодолееш в една кола са килограмите. Неслучайно във Ф1 ти правят проблем за 1 килограм тегло.

Този автомобил е за хора, които ше се качат на аутобана и няма да завиват. Никъде.
Иначе днес си говорихме как зеленото му ходи, отпред е хубаво честно казано, отзад бълвоч, отстрани като всяко М5, ок си е. Но 2.5 тона...само за алх да се кефи как при ПТП ще е печелившия.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Продължаваме да се кланяме на е30 М3
'Ми леко е, щот е малко, тясно, неудобно, опоскано от към екстри, като нива след баберек от бай 'хАсан 'сиганина
Стоим си в 80-те и така
Или пък на М4. Ама не обръщаме внимание, че тези са неудобни дву-вратки, возят като лагерни колички и т.н. ........
Не ме разбирайте погрешно, адски много харесвам старите модели, но хайде да видим и реалността през 2024
ПС. Формула 1 е друга бира - нищо общо с темата

'Ми леко е, щот е малко, тясно, неудобно, опоскано от към екстри, като нива след баберек от бай 'хАсан 'сиганина

Стоим си в 80-те и така

Или пък на М4. Ама не обръщаме внимание, че тези са неудобни дву-вратки, возят като лагерни колички и т.н. ........
Не ме разбирайте погрешно, адски много харесвам старите модели, но хайде да видим и реалността през 2024

ПС. Формула 1 е друга бира - нищо общо с темата
- St.Trinity
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.05.2017
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
carmanf1 написа:Много грозни новите БМВ-та, за нищо не стават. Много тежки, не завиват, не стават за писта![]()
"Ужас" са![]()
Ето го, доказателството![]()
https://fb.watch/u4Er85c1EU/
Това е самата истина, и важи за всеки нов по-агресивно налаган продукт който се промотира на пазара. Дали е кола, монитор, телефон или услуга... няма значение. Лично на мен един от новите модели които ми харесват е X2 (U10), инче почти всичко в гамата (към момента) е за слепи, въпреки че вие коментирате представяне а не външен вид.Top Gun Maverick написа:Ще дадат пари на някой известен ю тубър, който да каже точно това, че колата не се усеща като 2.5 тона, понеже няма как в право изречение да каже колко невероятно бърза е.
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Top Gun Maverick написа:
Кармане, единственото нещо, което не може да преодолееш в една кола са килограмите. Неслучайно във Ф1 ти правят проблем за 1 килограм тегло.![]()
Този автомобил е за хора, които ше се качат на аутобана и няма да завиват. Никъде.
Нали ви направиха магистрали навсякъде, къде пък завивате толкова....

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Човек, пробвай да смениш рязко лентата ако ти се наложи с Ф90 и с актуалното М4 да усетиш разликата. Няма да завиваме да речем никъде. Олюляването, което усещаш е нереално. С поправката, че М5 не е компетишън, а 4-ката е, тоест ще има лека корекция ако к двете са.
Кармане, не ме разбирай погрешно, никой не говори за Е30.
Ф90 още е кола и ще бъде много дълго време. Да не говорим, че преди фейса има почти истинско табло отпред, а не новия залепен дисплей тип направих го с капчица по трудово обучение. Ама говорим за 2.5 тона бе човек, на някои от нас това НИКАК не ни харесва и няма да го захаресваме само защото маркетинга иска да ни го наложи.
За мен Ф90 е много повече кола. Но виж в Дания М4 било по-скъпо май от новото М5 щото данъците на тока са ниски.
А тя се явява някаква еко история, макар в историята да има тегло 2.5 тона. 
Един човек тук си купи новото 550е, тоест 2150 хибрида. Карал е цял живот Мерцедес. Каза, че БМВ-то го предразполага да кара по-спортно и да дава газ като никога преди с колите не го е правил, абсолютно спокоен шофьор. В началото с хибрида нищо не го е дразнило. Сега като кара по бързите завои нагоре към Стара Загора, започнал да усеща, че не е както трябва и го дразни олюляването и килограмите са си килограми. И това с 2150. Смятай с 2500.
И това не е човек, който го е вълнувало БМВ някога или спортно каране. Представи си човек, който го вълнува. Желая ти както харесваш Порше, да си купиш новото М5 и да кажеш после как е тук според твоите нужди. Не според моите и на други като мен. Много ще ми е любопитно.
Само се замисли, защо увеличха толкова много мощността при новата спрямо Ф90, а при Ф10 и Ф10 разликата не е чак фрапираща ВЪПРЕКИ и там скока заради килограмите. На мен лично М5 винаги ми е бил любим модел, първото М, което си купих беше 5, помня с какво вълнение пуснах обща тема за Ф90 като излизаше, а за тая...предпочитах направо да бяха закрили модела и да му сложат значка М7. Щото то си е М7, просто не е толкова широко отзад кво седмата серия. Ако го бяха кръстили така, нямаше проблем и за мен, както и за много друг предполагам.
Кармане, не ме разбирай погрешно, никой не говори за Е30.

За мен Ф90 е много повече кола. Но виж в Дания М4 било по-скъпо май от новото М5 щото данъците на тока са ниски.


Един човек тук си купи новото 550е, тоест 2150 хибрида. Карал е цял живот Мерцедес. Каза, че БМВ-то го предразполага да кара по-спортно и да дава газ като никога преди с колите не го е правил, абсолютно спокоен шофьор. В началото с хибрида нищо не го е дразнило. Сега като кара по бързите завои нагоре към Стара Загора, започнал да усеща, че не е както трябва и го дразни олюляването и килограмите са си килограми. И това с 2150. Смятай с 2500.

Само се замисли, защо увеличха толкова много мощността при новата спрямо Ф90, а при Ф10 и Ф10 разликата не е чак фрапираща ВЪПРЕКИ и там скока заради килограмите. На мен лично М5 винаги ми е бил любим модел, първото М, което си купих беше 5, помня с какво вълнение пуснах обща тема за Ф90 като излизаше, а за тая...предпочитах направо да бяха закрили модела и да му сложат значка М7. Щото то си е М7, просто не е толкова широко отзад кво седмата серия. Ако го бяха кръстили така, нямаше проблем и за мен, както и за много друг предполагам.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Top Gun Maverick написа:Човек, пробвай да смениш рязко лентата ако ти се наложи с Ф90 и с актуалното М4 да усетиш разликата. Няма да завиваме да речем никъде. Олюляването, което усещаш е нереално. С поправката, че М5 не е компетишън, а 4-ката е, тоест ще има лека корекция ако к двете са.
Чакай малко да вкарам яснота, защото сигурно над 10 пъти казваш това ЕЖК. Ф90 и Г80 се държат много еднакво, като теглото и размера са наистина най-голямата разлика, но няма никаква драма със сменяне на ленти при Ф90(не че е и някаква дисциплина това или на някой да му пука). Адаптивното окачване е достатъчно бързо, за да го неутрализира това. Има една нестабилност в задницата при яко даване на газ и яко спиране от много високи скорости, като това се оправя за почти без пари с нещо такова. А в комплект с това, става по-яка за каране от сток CS или G8Х, като вкарва обратната връзка във волана.
Новото прасе съм сигурен, че няма да се “полюлява”, но за сметка на возията и плейстейшънизацията. Колата е стъпка назад във всички категории, но поне е евтина.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Начини за лъгане на теглото много, но са приложими и при М4, за да стане още по-по. Няма как килограмите да се излъжат изцяло обаче, никой не е успял, няма и да успее, поне не и с нивата на нашето земно притегляне. Виж на Луната и Марс ще е по-лесно, но там пък ще трябват спойлери за да не литне.
Новото съм сигурен, че няма да има драми, особено като се сметне, че няма да се кара на писта. Сега очаквам още ю тубъри да говорят как е изненадваща за...теглото си. И с тая мощност, леле.

Новото съм сигурен, че няма да има драми, особено като се сметне, че няма да се кара на писта. Сега очаквам още ю тубъри да говорят как е изненадваща за...теглото си. И с тая мощност, леле.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Тея колиграми и коне=дискове и накладки ще се сменят с всяка смяна на маслото
а няма да струват лев два 


Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Дискове и накладки не са проблем, особено карбони(освен за пистово каране, но тая кола никой няма да иска да я кара така) и със план за поддръжка не е голям разход, но гумите ще ги яде, като електричка.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Имаш ли идея защо карбона е толкова скъп? Използва се много енергия при производството... много ръчен труд... all of the above?
Имам предвид body panels, не спирачки.
Имам предвид body panels, не спирачки.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Трудно се скалира и автоматизира и самия процес отнема много време при “печенето”, та цената не пада много с обема. Сравни го това със секунди рязане и щамповане на ламаринен детайл.
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Относно завиването, ще го видим скорo на лосовия тест с тези 2,5 т., колко конуса ще разтреля.
малко справка:
М3 компетишън
https://www.youtube.com/watch?v=glfCfD3dEHA
М4 компетишън
https://www.youtube.com/watch?v=uotjzSoJc9g
БМВ 8
https://www.youtube.com/watch?v=Wa1qOHupPhA
малко справка:
М3 компетишън
https://www.youtube.com/watch?v=glfCfD3dEHA
М4 компетишън
https://www.youtube.com/watch?v=uotjzSoJc9g
БМВ 8
https://www.youtube.com/watch?v=Wa1qOHupPhA


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Spunky написа:Трудно се скалира и автоматизира и самия процес отнема много време при “печенето”, та цената не пада много с обема. Сравни го това със секунди рязане и щамповане на ламаринен детайл.
BMW уж бяха автоматизирали сериозно процеса за и3, ама явно не. Аз подозирам, че трябва и доста енергия при печенето също, особено сравнено с енергията необходима да се щампова.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Новите BMW-та май ще стават все по-грозни?
Е във времето за печене е разхода за енергия и го правиш едно по едно за всеки детайл. При щамповане, най-скъпото са калъпите, но го правиш веднъж и после правиш стотици хиляди бройки. С карбона имаш също тия скъпи калъпи, но няколко различни, за всяка стъпка. Отделно, самите листа се тъкат доста по-бавно, от колкото се тегли ламарина.
БМВ зарязаха това производство, за сметка на нови леки и здрави сплави при купетата. i3/i8 макар и масови, сравнени с разни суперкари, пак са правили по няколко хиляди бройки годишно само.
Иначе, ако правиш малки серии продукт, карбона не е много по-скъп от традиционни материали и методи.
БМВ зарязаха това производство, за сметка на нови леки и здрави сплави при купетата. i3/i8 макар и масови, сравнени с разни суперкари, пак са правили по няколко хиляди бройки годишно само.
Иначе, ако правиш малки серии продукт, карбона не е много по-скъп от традиционни материали и методи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани