България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
То още 40мин и с влака. Струва ли си да палиш колата въобще ?
Магистрала се строи, за да се кара със 120-140, а не със 110. Аз този абсурд съм го виждал само в България, във всички други държави хората карат с приблизително еднаква скорост. Само тука един кара със 70, другия с 90, третия със 105, четвъртия със 115, петия със 132, шестия със 142, седмия със 180. Аз такава простотия в друга държава още не съм срещал.


- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Еми като всеки сам си преценя , как да еTNT написа:То още 40мин и с влака. Струва ли си да палиш колата въобще ?Магистрала се строи, за да се кара със 120-140, а не със 110. Аз този абсурд съм го виждал само в България, във всички други държави хората карат с приблизително еднаква скорост. Само тука един кара със 70, другия с 90, третия със 105, четвъртия със 115, петия със 132, шестия със 142, седмия със 180. Аз такава простотия в друга държава още не съм срещал.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:То още 40мин и с влака. Струва ли си да палиш колата въобще ?Магистрала се строи, за да се кара със 120-140, а не със 110.
140 в интерес на истината е доста скорост за масовия шофьор, разбира се това за нас не важи

ахахахахахахах... е така карам и аз

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:TNT написа:То още 40мин и с влака. Струва ли си да палиш колата въобще ?Магистрала се строи, за да се кара със 120-140, а не със 110.
140 в интерес на истината е доста скорост за масовия шофьор, разбира се това за нас не важиние сме топ пилоти до един
140 е несъобразена скорост при 7/8 от пътната обстановка, условия и култура в родината…
Безопасното сечение на адекватен шофьор, тип и състояние на возилото, пътна обстановка и фазата на Луната е почти нула.
… и всеки които си мисли, че горенаписаното не е така просто не е разбрал по лошия начин, че се самозалъгва по някаква схема.
Последна промяна alx на 25 Сеп 2024, 14:25, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 805
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тоя направо да слага едно 360 на покрива, че така много може да вади от контекста ситуацията и да прикрива собствената си вина за някои ситуации 

- ///eMo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И от 100 се стигна до 120, за да може тоя с Тойотата да го засече на 1:08
И абсолютно никой от тези снимащите не осъзнава, че може да е в грешка.. Наскоро слизаха да ме бият, защото съм бил светнал с дългите да се мръдне, а той човекът си е знаел много добре как кара и да не съм му обяснявал на него какво да прави...
Освен патрулки в трафика, които да следят за нарушения, не знам има ли как да се оправи този проблем..

Освен патрулки в трафика, които да следят за нарушения, не знам има ли как да се оправи този проблем..
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:140 е несъобразена скорост при 7/8 от пътната обстановка, условия и култура в родината…
Безопасното сечение на адекватен шофьор, тип и състояние на возилото, пътна обстановка и фазата на Луната е почти нула.
… и всеки които си мисли, че горенаписаното не е така просто не е разбрал по лошия начин, че се самозалъгва по някаква схема.
аз не можах да го обясня толкова добре

добавка:
Като гледам колите пред блока в момента при 25 градуса външна температура и 30+ на асфалта, че по-големия процент са със зимни гуми, какви 140, какви пет лева


п.с. имам един онборд клип как се завъртам на пистата със 130 ... не е много приятно






Don_Diego написа:Тоя направо да слага едно 360 на покрива, че така много може да вади от контекста ситуацията и да прикрива собствената си вина за някои ситуации
е то реално нямаше кола без нарушение в клипа... и снимащите и сниманите



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Непопулярно мнение, но 140 е прекалено висока максимално разрешена скорост за нашите магистрали. Повечето ми познати смятат, че щом е разрешено 140, те може да карат със 160 на темпомат. Е да ама много хора не бързат или не могат да карат със 140 или са преценили, че рисковете не си струват и карат 110-120. И тая разлика с 40-50км е това което прави проблемите, което прави карането у нас адски натоварващо и опасно. И понеже не можеш да накараш неможачите да карат по-бързо, решението да ограничиш "рали пилотите"(в кавички щото същите тия обикновено като видят завой са с двата крака на спирачката) колкото и да не ги кефи. Според мен едно ограничение от 120 и камери за средна скорост през 10км ще направят придвижването съвсем друго изживяване. Защото не знам за вас, ама аз предпочитам да стигам до бургас за 20мин повече обаче да не ме е напрегнало карането, отколкото да пътувам в ад ама бързо...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
b_u_b_o написа:Непопулярно мнение, но 140 е прекалено висока максимално разрешена скорост за нашите магистрали. Повечето ми познати смятат, че щом е разрешено 140, те може да карат със 160 на темпомат. Е да ама много хора не бързат или не могат да карат със 140 или са преценили, че рисковете не си струват и карат 110-120.
аз съм и двата типа... зависи коя кола карам




и аз съм "ЗА" ограничение 120

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ///eMo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това ще оправи средната скорост, но не и сменяне на ленти без оглеждане, движение в правилната лента, спазване на дистанция, движение в аварийната и други подобни, които за мен правят пътуването не по-малко неприятно.
https://youtu.be/MUOga5gKN1M?si=M58zv8ZARnn6qXf_
Представям си много от снимащите като Jeremy в този епизод
https://youtu.be/MUOga5gKN1M?si=M58zv8ZARnn6qXf_
Представям си много от снимащите като Jeremy в този епизод

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да, но ако намалят ограничението, ще има по-малка разлика в скоростите, което ще е добре. Тези, които са се качили да си карат със 70 на магистралата, няма да изчезнат. Аз напълно ги разбирам много от хората, имал съм служебни коли с 60 коня и там си караш кротко вдясно, на извънградските не изпреварваш и т.н. Ама съм гледал да не преча. С много коли над 120 е не безопастно, а направо страшно. За мен проблема е в ганьовската простотия и всичко трябва да се прави, за да му се намалят възможностите за преценка. Бил съм в планински трафик, M 760 с много цилиндри седи и си кротува, Ганя с 1,4 на газ ни показа на всички как се изпреварва на тъмно. От това няма спасение.

- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Чак днес виждам 2 нови камери за скорост на околовръстното под моста за ринг мол-а. От кога са там идея си нямам...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
От днес е, една трябва да е по снимки и това което видях .
Което реално е около 150 . При Бендве - 140
, демек всичко е 6 
b_u_b_o написа:Повечето ми познати смятат, че щом е разрешено 140, те може да карат със 160 на темпомат.
Което реално е около 150 . При Бендве - 140



Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ивчо написа:От днес е, една трябва да е по снимки и това което видях .b_u_b_o написа:Повечето ми познати смятат, че щом е разрешено 140, те може да карат със 160 на темпомат.
Което реално е около 150 . При Бендве - 140![]()
, демек всичко е 6
а по радар на полицаите е 130

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И едва ли си се завъртял със 130 в права линия на пистата, по-скоро в някой завой, щом си го и очаквал. На нашия хайуей завои няма. Боко как да махне 140 като каза, че дори е ниско за нашите магистрали.
Махне ли го, значи признава, че не стават и са крали повечко.
Това с темпомата е интересен феномен. На никой не му дреме, че така колата гори повече, ама какво се чудя след като на никой не му дреме как разхищава изчерпаем ресурс(за тровене на въздуха пък хич)когато си остави тежкарски колата да работи абсолютно ненужно на място когато си купува закуска, чака си детето или си лафи с някой на пътя. Но боли ме фара е издигнато в култ за всякакви неща. Та как румънците не спазват много тук, а спазват в Гърция и Германия? Интересен феномен.
Да се върнем на темпомата. Той е една от причините хората да не разбират, че максимално разрешена 140 не значи, че може да ги поддържаш постоянно, нито пък, че е някаква минимална скорост на движение.
Избягвам магистралите ни винаги когато мога, много съм рахат без значение дали съм решил да карам бавно, средно или бързо.
Сега гледам промени в учебните часове за книжка. Едните искат промени, другите не, но явно и служебното правителство не е като да не може нищо да променя.


Това с темпомата е интересен феномен. На никой не му дреме, че така колата гори повече, ама какво се чудя след като на никой не му дреме как разхищава изчерпаем ресурс(за тровене на въздуха пък хич)когато си остави тежкарски колата да работи абсолютно ненужно на място когато си купува закуска, чака си детето или си лафи с някой на пътя. Но боли ме фара е издигнато в култ за всякакви неща. Та как румънците не спазват много тук, а спазват в Гърция и Германия? Интересен феномен.
Да се върнем на темпомата. Той е една от причините хората да не разбират, че максимално разрешена 140 не значи, че може да ги поддържаш постоянно, нито пък, че е някаква минимална скорост на движение.
Избягвам магистралите ни винаги когато мога, много съм рахат без значение дали съм решил да карам бавно, средно или бързо.

Сега гледам промени в учебните часове за книжка. Едните искат промени, другите не, но явно и служебното правителство не е като да не може нищо да променя.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани