Велосипеди
Модератор: Общи модератори
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Велосипеди
Оф май и аз трябва да си взема един тренажор, че вчера се смръзнах доста. Ама със сигурност ще е с директно задвижване. Ама май първо искам да си купя шосейка и после за нея тренажор, та може той да остане за другата зима.
ПП nero_ твоето колело добре го покарах тая година, някоя шосейка не мислиш ли да сменяш
ПП nero_ твоето колело добре го покарах тая година, някоя шосейка не мислиш ли да сменяш

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Велосипеди

Шосейките ги карам и двете за сега. Не че не ме сърби за ъпгрейд, но няма смисъл…
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Велосипеди
Благодаря! На някъв Elite се бях спрял за горе долу същите пари на Tacx Flow, но втория май е по-добре. Обаче шума на всички ми идва в повече. Ще трябва да пробвам някой с директно задвижванеnero_ написа:Зависи от бюджета, но Tacx Flow или Flux са добър избор. Декатлонските също стават ако бюджетът е скромен. Тренировъчна гума е почти задължителна с този тъп тренажори
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: Велосипеди
Здравейте, колоездачи. Някой карал ли е колело с ролерни спирачки, ако може да даде мнение за спирачките. В нета мненията са противоречиви, не спирали добре, действали на принципа на контрата.
Re: Велосипеди
Vasko_G написа:Здравейте, колоездачи. Някой карал ли е колело с ролерни спирачки, ако може да даде мнение за спирачките. В нета мненията са противоречиви, не спирали добре, действали на принципа на контрата.
Предполагам за някакво градско колело става въпрос с този вид спирачки. За такова колело спират достатъчно. Но иначе е все едно да се сравняват дискови спирачки с такива с барабан. Имат приложение и имат някакви предимства. Поставени на правилното място вършат работа.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: Велосипеди
nero_ написа:Предполагам за някакво градско колело става въпрос с този вид спирачки. За такова колело спират достатъчно. Но иначе е все едно да се сравняват дискови спирачки с такива с барабан. Имат приложение и имат някакви предимства. Поставени на правилното място вършат работа.
Благодаря за мнението. И за града си трябват сериозни спирачки. Явно колела с такива спирачки отпадат от търсенето. Тъй като, доколкото разбрах, действали на принципа на контрата и си рших, че спират добре, но явно не е така.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Велосипеди
Аз съм карал, в Холандия 99% са такива. Не спират изобщо.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: Велосипеди
Явно ще трябва да изтрия обявите от olx с такива спирачки. Жалко, имат готин дизайн.dhtj написа:Аз съм карал, в Холандия 99% са такива. Не спират изобщо.
Изпратено от моят moto g(60) с помощта на Tapatalk
Re: Велосипеди
Vasko_G написа:nero_ написа:Предполагам за някакво градско колело става въпрос с този вид спирачки. За такова колело спират достатъчно. Но иначе е все едно да се сравняват дискови спирачки с такива с барабан. Имат приложение и имат някакви предимства. Поставени на правилното място вършат работа.
Благодаря за мнението. И за града си трябват сериозни спирачки. Явно колела с такива спирачки отпадат от търсенето. Тъй като, доколкото разбрах, действали на принципа на контрата и си рших, че спират добре, но явно не е така.
На принципа на контрата защото работи метал в метал и смазка. Само че в единия случай ползваш 20см курбел за рамо и цялото си тегло за да активираш спирачката, а в други 5см лостче и 2 пръста

- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: Велосипеди
nero_ написа:Vasko_G написа:nero_ написа: Само че в единия случай ползваш 20см курбел за рамо и цялото си тегло за да активираш спирачката, а в други 5см лостче и 2 пръста. Като цяло задна спирачка е все тая - от нея чудеса не могат да се очакват така или иначе.
nero, за лоста не бях се замислил. Жалко, че отпадат тези спирачки, защото няколко колела с такива доста ми харесаха.
Изпратено от моят moto g(60) с помощта на Tapatalk
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Велосипеди
Малко да вдигна темата, вече имам 2 mtb-та и съвсем скоро смятам да се обзаведа и с шосейка. Знаех от известно време, че и тоя момент ще дойде. След като лятната вакция си рентнах една в Закинтос и врътнах няколко стотин км с нея вече няма връщане назад.
Ама не за това пиша, замислих се, че идва зима, а предната в периода декември - март доста ми паднаха километрите на колелото(респективно увеличих бягането де
). Та за тая зима мисля да си взема един Direct Drive тренажор. И чуденето ми е дали да му закотвя твърдака, или да потърся за някаква супер евтина шосейка която да му бодна? Не съм ползвал тренажор никога и не съм много наясно от към комфорт как ще е, пък и от към тренорвъчен ефект сигурно има някакво значение. 



Re: Велосипеди
Ако няма да го ползваш тоя твърдак, става и с него. Аз ползвам моя стара шосейка дето е пенсионирана на тренажор. Има разлика в геометрията, но ако не се готвиш за състезание, не мисля, че ще е проблем някакъв. Ако ще ползваш твърдака пак, бих взел стара шосейка, че поне при мен, закача ли го, ме мързи да го махам
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Велосипеди
Едно време като го тренирах този кучешки спорт, зимата си имахме от тези валяци на които качвахме шосейното колело и газ. Клатиш се почти както на пътя, само гледаш да пазиш равновесие, че да не се пречукаш. Трябва да имаш нещо на което да се хванеш като завърташ в самото начало или на нечие рамо, силно препоръчително беше тогава
сега не знам.
Потиш се доста повече да знаеш, защото го няма вятъра са охлажда. Ние го слагахме в някоя изба, че да е по-хладно, иначе на стайна температура си обречен.
Супер е това с шосейното каране, само много внимателно си избирай маршрутите, да няма много коли, че инциденти не са изключени. Някои направо си отидоха след подобни карания, други се пребиха с овце ако щеш и т.н.
Моят съвет е да не търсиш най-лекото колело с цел да вдигаш максимални скорости. Така просто увеличаваш шансът да се пречукаш защото намаляш времето си за реакция като почнеш да караш бързо. Като си с по-тежко колело, усилието ти е същото когато стигнеш до твоята върхова форма, просто се движиш идея по-бавно като ти е по-тежко колелото. Имам предвид ,че щом няма да го ползваш да се състезаваш с други за време е излишно, на всичко отгоре е и доста по-скъпо.

Потиш се доста повече да знаеш, защото го няма вятъра са охлажда. Ние го слагахме в някоя изба, че да е по-хладно, иначе на стайна температура си обречен.

Супер е това с шосейното каране, само много внимателно си избирай маршрутите, да няма много коли, че инциденти не са изключени. Някои направо си отидоха след подобни карания, други се пребиха с овце ако щеш и т.н.
Моят съвет е да не търсиш най-лекото колело с цел да вдигаш максимални скорости. Така просто увеличаваш шансът да се пречукаш защото намаляш времето си за реакция като почнеш да караш бързо. Като си с по-тежко колело, усилието ти е същото когато стигнеш до твоята върхова форма, просто се движиш идея по-бавно като ти е по-тежко колелото. Имам предвид ,че щом няма да го ползваш да се състезаваш с други за време е излишно, на всичко отгоре е и доста по-скъпо.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Southside
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Велосипеди
С валяците се доближава повече до нормалното поведение на пътя, защото опитваш да пазиш равновесие и седалищни и гръбни мускули работят. При застопорените смарт тренажори не се налага да пазиш баланс и поне аз след час въртене съм с дискомфорт в кръста, след два и повече направо съм изтръпнал и схванат. Същото споделят и други познати. Разните rocker plate-ове подобряват нещата до някаква степен, но пак не е като истинското каране навън.
Аз ползвам алуминиев сайклокрос на тренажора, карбоновата шосейка не мога да я прежаля. Не би трябвало да има драма, но имам едно на ум от страничното усукване при фиксирана задна ос при карбона. Геометрията не мисля, че има ключово значение тук, кормилото служи само за опора на ръцете, по- скоро предавателните числа на скоростите правят разлика.
Аз ползвам алуминиев сайклокрос на тренажора, карбоновата шосейка не мога да я прежаля. Не би трябвало да има драма, но имам едно на ум от страничното усукване при фиксирана задна ос при карбона. Геометрията не мисля, че има ключово значение тук, кормилото служи само за опора на ръцете, по- скоро предавателните числа на скоростите правят разлика.
Последна промяна Southside на 03 Авг 2025, 0:49, променена общо 1 път
Re: Велосипеди
Утре при мен ще се проведе състезанието IRONMEN. Разходихме се, за да видим подготовката. Заграждения и т.н. не са интересни. Погледнахме "паркинга" на колелетата. Записани са около 3000 човека и колелетата им са подредени така.
Казах на охраната (само един човек) да вика помощ, защото ако 10-20 човека прескочат оградата едновременно и грабнат по едно колело, шансът му е равен на нула. Той се усмихна, а аз му предложих да иде и да провери цената в гугъл на първото колело в редицата. Оня очите му станаха ето такива
Каза само "$10 000".... А колелата не са вързани и дано не им се случи нищо.
Казах на жената, че тук има колела за $25-30 000 000 и тя първо не повярва, ама после и на нея очите и станаха
Казах на охраната (само един човек) да вика помощ, защото ако 10-20 човека прескочат оградата едновременно и грабнат по едно колело, шансът му е равен на нула. Той се усмихна, а аз му предложих да иде и да провери цената в гугъл на първото колело в редицата. Оня очите му станаха ето такива

Казах на жената, че тук има колела за $25-30 000 000 и тя първо не повярва, ама после и на нея очите и станаха

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани