България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
b_u_b_o написа:
Много филми гледате, какво ще прави тоя 10 години в една страна на границата междуориента и европа
Ти не си ли гледал Рамбо Първа кръв ?




- St.Trinity
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.05.2017
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:Министърът иначе нямаше какво друго да каже. Нали така оправдава многото похарчени пари. Уаууу, някой карал с 200 по магистралата, дай да купим нови камери. А къде е записа в който е карал в аварийната, че и за това казаха ще го глобяват този? По бТВ го чух ясно, ама не го показаха. Или беше добавено за повече тежест. Този път М-ки вместо 340-ки г-н министър, какво ще се излагаме с по-бавния модел. Вместо гоуф комби направо Пасати там или Артеони.
Не ме страх от министъра на транспорта, а от транспортът на министъра.

Оригиналния цитат:

"Не ме е страх от министъра на културата, а от културата на министъра."
— Радой Ралин
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това за Рамбо първа кръв беше култово.
Министърът с нова щайга и той, вероятно и тя като 340-ките е купена на изгоННи условия.
Да вземем да ги поканим на някой БМВ събор, явно им харесва марката. Или те покрай охраняването да гледали и някой се е прехласнал.
Цък, като го хванат втори път ще лежи за без книжка. Беше тя каквато беше. Може и още от първия път да лежи, зависи от много фактори. Сега като му лепнат това в досието, че е причинил средни телесни(дано остане само това и хората да са наред)му вземат книжката(ако има)и гледай какво става ако го хванат пак. Кекс на екс ще е работата.

Министърът с нова щайга и той, вероятно и тя като 340-ките е купена на изгоННи условия.
Да вземем да ги поканим на някой БМВ събор, явно им харесва марката. Или те покрай охраняването да гледали и някой се е прехласнал.

alekangg написа:И какво ще го спре да кара без книжка, най-много някаква глоба. За такива хора, глобите са като почти нищо.
Цък, като го хванат втори път ще лежи за без книжка. Беше тя каквато беше. Може и още от първия път да лежи, зависи от много фактори. Сега като му лепнат това в досието, че е причинил средни телесни(дано остане само това и хората да са наред)му вземат книжката(ако има)и гледай какво става ако го хванат пак. Кекс на екс ще е работата.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
След успешната съвместна работа покрай председателстването на ЕС редовно взимат "на заем" коли от Ауто Бавария, затова и на всички търгове участват те
Но колите дето взимат са все базови, то затова на 190 приключваше "преследването"
....да, тя може да вдигне повече ама докато ги вдигне онзи с Мката ще е на крайната си точка
Между другото вчера ме размина едно Х5М Компетишън с ремарке и мотор на него все едно бях спрял...минимум 170 караше


Но колите дето взимат са все базови, то затова на 190 приключваше "преследването"


Между другото вчера ме размина едно Х5М Компетишън с ремарке и мотор на него все едно бях спрял...минимум 170 караше


- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
После бабунката ще е виновна, че е тръгнало ремаркето 


Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Don_Diego написа:След успешната съвместна работа покрай председателстването на ЕС редовно взимат "на заем" коли от Ауто Бавария, затова и на всички търгове участват те![]()
Но колите дето взимат са все базови, то затова на 190 приключваше "преследването"....да, тя може да вдигне повече ама докато ги вдигне онзи с Мката ще е на крайната си точка
![]()
Между другото вчера ме размина едно Х5М Компетишън с ремарке и мотор на него все едно бях спрял...минимум 170 караше![]()
Х5м компетишън- е затова марката ме загуби като клиент… състезателен джип- за какво се състезава? Да си избяга тоз дето го е купил от комплексите си? колко мъка има по тоя свят…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- alozavar
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 10.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тия дни минах около 1000км, София-Бургас-Варна-София и с малки изключения, положението беше по-добре от очакваното. На Хемус дори работеха всички тунели и нямаше грам задръстване в неделя следобед, освен малко на Български извор преди това. Топли дол (ако не се лъжа) прилича на бункер от WWII, но поне се минава...
Возех чужденец с мен през цялото време, финландец - каза, че рядко е виждал толкова идиоти по пътищата
Липса на мигачи, малоумни престроявания, намаляване до твърде ниска скорост, засичания и т.н. За мен пътуването беше що-годе ок, някак си вече не ми правят много впечатление такива неща, а и никой не светкаше в лява лента, което е топ най-дразнещото нещо. Та тук сме си свикнали на простотията донякъде, но може би нещата се подобряват леко. 
Возех чужденец с мен през цялото време, финландец - каза, че рядко е виждал толкова идиоти по пътищата


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Така си е, има светлина в тунела, макар и тъмен.
Е как с какво? С другите павета по пътя.
Ти си млад и не помниш, но около 2009 ли да кажем, плюс минус две години макс, на Калояново на националния събор когато имаше тайм атак още, чичо Васко ли се викаше с първото Х5М събра очите в точка на другата кола на финала, а тя беше М3 Е92, племенника му ли я караше, забравил съм. Финишираха с някакви стотни, десети, говоря наизуст, но си беше пренебрежима разлика. Иначе и аз не харесвам джипове, бая ги духа вятъра над 160(все едно имаш парашут отзад)и центъра на тежестта освен тежък
е и бая високо, спират лошо, клатят се , на всичкото това отгоре горят много повече при спортно каране и други такива.
Мангалът с ХаЛудито излезе както казах, че е взел листовките не от първия път, но пак добре - от втория. Бил е сам в някаква бяла стая, няма нередности по часовете му, нито по практическия изпит.
Във форума познахме и скоростта, цитираше се 180, от КАТ казват, че експертизата сочи 170-200 км/ч.

alx написа:Don_Diego написа:След успешната съвместна работа покрай председателстването на ЕС редовно взимат "на заем" коли от Ауто Бавария, затова и на всички търгове участват те![]()
Но колите дето взимат са все базови, то затова на 190 приключваше "преследването"....да, тя може да вдигне повече ама докато ги вдигне онзи с Мката ще е на крайната си точка
![]()
Между другото вчера ме размина едно Х5М Компетишън с ремарке и мотор на него все едно бях спрял...минимум 170 караше![]()
Х5м компетишън- е затова марката ме загуби като клиент… състезателен джип- за какво се състезава? Да си избяга тоз дето го е купил от комплексите си? колко мъка има по тоя свят…
Е как с какво? С другите павета по пътя.

Ти си млад и не помниш, но около 2009 ли да кажем, плюс минус две години макс, на Калояново на националния събор когато имаше тайм атак още, чичо Васко ли се викаше с първото Х5М събра очите в точка на другата кола на финала, а тя беше М3 Е92, племенника му ли я караше, забравил съм. Финишираха с някакви стотни, десети, говоря наизуст, но си беше пренебрежима разлика. Иначе и аз не харесвам джипове, бая ги духа вятъра над 160(все едно имаш парашут отзад)и центъра на тежестта освен тежък

Мангалът с ХаЛудито излезе както казах, че е взел листовките не от първия път, но пак добре - от втория. Бил е сам в някаква бяла стая, няма нередности по часовете му, нито по практическия изпит.
Във форума познахме и скоростта, цитираше се 180, от КАТ казват, че експертизата сочи 170-200 км/ч.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Само не познахте че е друсал райски газ , в колата е намерен празен флакон от райския елексир . Каксто и че бил "опитен " шофьор още преди курса , както казах по напред книжката не кара колата ..Във форума познахме и скоростта, цитираше се 180, от КАТ казват, че експертизата сочи 170-200 км/ч.

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:Х5м компетишън- е затова марката ме загуби като клиент… състезателен джип- за какво се състезава? Да си избяга тоз дето го е купил от комплексите си? колко мъка има по тоя свят…
Е да се състезава с разни турбо джитита, перформантета и прочее идиотии и е състезателните му възможности са на ниво, за разлика от ежедневните му, докато Порше могат и двете в една кола да направят. Но няма значение, Х5М не може да тегли, та колвам булшит или е било дизелово с М табелки.
Поправям се, може и да може да се поръча с ОЕМ теглич в Европа.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:Само не познахте че е друсал райски газ , в колата е намерен празен флакон от райския елексир . Каксто и че бил "опитен " шофьор още преди курса , както казах по напред книжката не кара колата ..Във форума познахме и скоростта, цитираше се 180, от КАТ казват, че експертизата сочи 170-200 км/ч.
Някой се е съмнявал, че манго вероятно е карал и преди книжката ли? И това книжката не кара колата съм го чувал повече от теб, вярвай ми.

България вярно на три морета:
https://btvnovinite.bg/svetut/balgarin-e-karal.html
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff