Колата не е в максимална мощност
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- desislava.1009
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 3.09.2025
- Пол: Жена
Колата не е в максимална мощност
Здравейте ,
Закупих BMW F48 2.8 бензин ( Канадско ) преди пет месеца . На третия ден ми излезна чек - колата не е в максимална мощност и влезна е авариен режим . След направена диагностика смених свещи . След повторно излизане на същия проблем смених бобини . При последващо излизане на тази грешка смених цялата инсталация към свещите и бобините . Впоследствие разбрах , че колите внесени от САЩ и Канада , не могат да се четат с всички дисагистики , след много обикаляне четене на колата никой нищо конкретно не може да ми каже . Излиза си проблем при първи и четвърти цилиндър - смятаха че са дюзи , завъртях ги и отново си остана проблем в тези цилиндри . В М Кар я закарах , един час четоха , гледаха , но обясниха , че тези коли са си създадени за американския пазар и тяхната диагностика не може да ми даде конкретен проблем .
Намерих Американска диагностика и ми казаха , че проблема е нагар по смукателен колектор , на камера гледаха - уж не е това .После ми казаха капак на клапани . Честно казах не знам какво да правя и къде да отида , всеки казва различни неща ☹️ някой имал ли е подобен проблем или поне насока какво може да е !
Каквото и да правя тази грешка си излиза от време на време . Колата не пуши , не мирише на бензин , няма течове
Закупих BMW F48 2.8 бензин ( Канадско ) преди пет месеца . На третия ден ми излезна чек - колата не е в максимална мощност и влезна е авариен режим . След направена диагностика смених свещи . След повторно излизане на същия проблем смених бобини . При последващо излизане на тази грешка смених цялата инсталация към свещите и бобините . Впоследствие разбрах , че колите внесени от САЩ и Канада , не могат да се четат с всички дисагистики , след много обикаляне четене на колата никой нищо конкретно не може да ми каже . Излиза си проблем при първи и четвърти цилиндър - смятаха че са дюзи , завъртях ги и отново си остана проблем в тези цилиндри . В М Кар я закарах , един час четоха , гледаха , но обясниха , че тези коли са си създадени за американския пазар и тяхната диагностика не може да ми даде конкретен проблем .
Намерих Американска диагностика и ми казаха , че проблема е нагар по смукателен колектор , на камера гледаха - уж не е това .После ми казаха капак на клапани . Честно казах не знам какво да правя и къде да отида , всеки казва различни неща ☹️ някой имал ли е подобен проблем или поне насока какво може да е !
Каквото и да правя тази грешка си излиза от време на време . Колата не пуши , не мирише на бензин , няма течове
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4250
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Колата не е в максимална мощност
Закарай си колата в адекватен сервиз. Това с диагностиките е пълен смях. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани