Борд. компютър за навигации с Андроид.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
С навигацията идва "can-bus" модул, който управлява копчетата на волана и ти съобщава, ако вратата/багажник/капак е отворен. Другият Ibus модул показва "полезната" информация в съответната апликация + кодиране на мигачи и още много неща. Аз например винаги си карам с темп на двг на таблото както се вижда на снимката, че с тая стрелка на 12 часа... 
Иначе навигацията се сваля и откача за 1 минута. (минус за мен)
Модулът изисква запояването на 3 кабела.
https://wiki.ibus-app.de/index.php?titl ... _Interface

Иначе навигацията се сваля и откача за 1 минута. (минус за мен)
Модулът изисква запояването на 3 кабела.
https://wiki.ibus-app.de/index.php?titl ... _Interface
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Тоест освен приложението ще си купувам и този модул допълнително.
Аз също на дълго си пускам температура на мотора на скритите менюта и си я следя. Хем 8ма година не съм имал никакви проблеми да загрява, съм сменял и по-голямата част от охладителната система.
Аз също на дълго си пускам температура на мотора на скритите менюта и си я следя. Хем 8ма година не съм имал никакви проблеми да загрява, съм сменял и по-голямата част от охладителната система.

- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Ant0n написа:I-Bus е модул, който се запоява за К линията на колата, за да показва данни и му се плаща еднократно такса за апликацията (регистрира се VIN-а). Преди година го слагах и беше към 200 лв. всичко с доставката.
За инсталацията най-добре изгледай 1-2 клипчета - има доста. Трябва ти една права и една кръстата отвертка и един поялник с термосвиваем шлаух, ако се наложи да се добавя въпросния модул.
Колега, това да излиза Coolant и температура на таблото навигацията ли го командва, че ми писна да влизам всеки път в скритото меню.

Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Да, но ти трябва върпосният i-bus модул. Това имам предвид и аз, когато апликацията работи на навигацията (винаги) - на таблото може да си гледаш темп без да те питат познати какво правиш като се качваш в колата. 

- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Ant0n, ти самият модул от къде го купи? Гледам ги и в сайта на ерисин, и на i-bus магазина, ама разликата в цената е 100%..

Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
От https://shop.ibus-app.de/.
Не знам каква е разликата, колегата Perez предполагам може да се включи с повече информация. Верояно функционалността е същата, аз просто подкрепям хората, които са създали приложението и модула.
Като имам време мисля да си вържа и DeepOBD за още повече данни и четене на грешки вместо лаптоп.
Не знам каква е разликата, колегата Perez предполагам може да се включи с повече информация. Верояно функционалността е същата, аз просто подкрепям хората, които са създали приложението и модула.
Като имам време мисля да си вържа и DeepOBD за още повече данни и четене на грешки вместо лаптоп.
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
За да работи IBUS-APP, му е необходим IBUS interface, чрез който да може да изпраща и получава съобщения от/към колата.
Моето, както и черният Resler interface, са именно това - IBUS interface, т.е. устройство, което превежда съобщения от IBUS език на USB език.
Впоследствие Resler добави и "независим модул" към своя IBUS интерфейс и така се появи Оранжевият Resler модул, който освен да превежда съобщения от IBUS на USB език, вече има и допълнителни функции, независми от IBUS-APP, които се изпълняват от самия модул, а не от IBUS-APP.
Допълнителните функции са: Welcome lights, Goodbye lights, прибиране на огледалата при заключване, lightshow светлини, включване на печката при натискане на бутон от дистанционното на ключа.
Тези "допълнителни функции" бяха невъзможни през IBUS-APP, просто защото когато си извадил ключа, IBUS-APP вече не работи, мултимедията е изключена или минава в standby.
Така че "Оранжевият модул на Resler" е уникално добър, той комбинира възможността да ползваш IBUS-APP с това да имаш допълнителните функции, които изброих.
И все пак, за да сме честни, комбинацията от IBUS interface (за да може човек да ползва IBUS-APP) + modLight2 модул (за независимите функции), дава 99.9% същите функции, и то доста години преди това да е възможно чрез оранжевия Resler модул.
За мен е по-удобно да са 2 отделни модула. Така човек може да си купи само единия. И вече ако реши, може да си купи и втория, за да има всичко.
Моето, както и черният Resler interface, са именно това - IBUS interface, т.е. устройство, което превежда съобщения от IBUS език на USB език.
Впоследствие Resler добави и "независим модул" към своя IBUS интерфейс и така се появи Оранжевият Resler модул, който освен да превежда съобщения от IBUS на USB език, вече има и допълнителни функции, независми от IBUS-APP, които се изпълняват от самия модул, а не от IBUS-APP.
Допълнителните функции са: Welcome lights, Goodbye lights, прибиране на огледалата при заключване, lightshow светлини, включване на печката при натискане на бутон от дистанционното на ключа.
Тези "допълнителни функции" бяха невъзможни през IBUS-APP, просто защото когато си извадил ключа, IBUS-APP вече не работи, мултимедията е изключена или минава в standby.
Така че "Оранжевият модул на Resler" е уникално добър, той комбинира възможността да ползваш IBUS-APP с това да имаш допълнителните функции, които изброих.
И все пак, за да сме честни, комбинацията от IBUS interface (за да може човек да ползва IBUS-APP) + modLight2 модул (за независимите функции), дава 99.9% същите функции, и то доста години преди това да е възможно чрез оранжевия Resler модул.
За мен е по-удобно да са 2 отделни модула. Така човек може да си купи само единия. И вече ако реши, може да си купи и втория, за да има всичко.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Благодаря за насоките! Сега става ясно вече.
Аз тепърва ще слагам и навигацията и камера, и аппа, та може би направо всичко накуп ще направя, че го отлагам от 2018та вече. И мод лайт модула също от години ми е в полезрението и все не стигам до него, пък аз с електроники съм скаран, та сам не бих си играл да го монтирам. Предпочитам да бутам ваноси.



Аз тепърва ще слагам и навигацията и камера, и аппа, та може би направо всичко накуп ще направя, че го отлагам от 2018та вече. И мод лайт модула също от години ми е в полезрението и все не стигам до него, пък аз с електроники съм скаран, та сам не бих си играл да го монтирам. Предпочитам да бутам ваноси.


- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Аз съм с медия на Ерисин, купувана от PeReZ, както и с i-buss модул и app от 7+ години. Медията смени две Е39-тки, като когато я купих беше на "постна" 20-ка от 96-та година. След това я преместих на текущото комби, като едва тая година започна да прави някакви маймунджалъци - забива при пуснат нет и започна да бави. Съответно я смених пак с Ерисин по-нов модел. Та чрез i-buss-а, както вече казаха си управляваш бордкомпа - градуси на мотор, кога е загряла на оптимална температура, ако си дизел може да ти показва и налягане на турбото (не съм сигурен дали е това, карам все бензини), количество гориво в резервоара, километри на колата, среден разход, колко километра ти остава пробег. Освен това управлява DSP, ако имаш такова. Има си настройки по еквалайзера, както оригиналанта медия. Показва ти парктроник картина, ако имаш такъв. Освен това можеш да си активираш различни екстри през app-а като комфортен мигач (чукваш само лоста на мигачите и мига няколко пъти, колкото си задал - от 2 до 7 сигнала), халоген при мигач, заключване на централното при потегляне и съответно отключване при спиране или вадене на ключа (тука зависи дали си ръчка или автомат), кои светлини кога да ти работят като дневни (аз съм си пуснал при палене на колата да светват ангелите + дългите на 15% + вътре таблото и амбиетните диоди на плафона), можеш да си активираш при вадене на ключа автоматично да затваря всички стъкла + шибидах + прибиране на огледалата, като съответно при стартиране на приложението и палене на автомобила огледалата да се разгънат. Можеш да си слагаш индивидуално съобщение на борда (ако си с голям борд) при поставяне на ключа поне на позиция аксесоари, можеш както казаха да си зададеш температура на антифриз да ти е постоянно на борда. И това е само една малка част от екстрите на i-buss модула. Лично аз съм много доволен от тая инвестиция. При желание мога да ти направя различни снимки или видео как работи всичко и т.н. Комбито ми е 10.98г и всичко гореизброено работи при него и е активирано. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани