България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Като имаш знак за без предимство, даваш газ и минаваш пред всички
Аз съм писал и преди май, веднъж така засякох патрулка, ама яко
Качвах се на Ботевградско, аз влизам от пътя и не съм с предимство, тези обаче просто не ги видях
Още 10 пъти съм минавал от там и всеки път се чудя как дори не ги видях. Нито бързах, нито нищо - на разходка отивах. Има видимост, обръщам се винаги, огледало гледах, мигача съм пуснал...
Освиркаха ме, клаксони, отбиха ме и т.н.
Според мен обаче те си знаеха що не ги видях, откъде и как са завивали надясно към магазина за килимите, щото ме пуснаха без нищо - аптечка ме накараха да им покажа само
https://maps.app.goo.gl/8te9wL2AtBLBtNS2A
Аз съм писал и преди май, веднъж така засякох патрулка, ама яко
Още 10 пъти съм минавал от там и всеки път се чудя как дори не ги видях. Нито бързах, нито нищо - на разходка отивах. Има видимост, обръщам се винаги, огледало гледах, мигача съм пуснал...
Освиркаха ме, клаксони, отбиха ме и т.н. https://maps.app.goo.gl/8te9wL2AtBLBtNS2A
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: B48B20А
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Няма какво да ти напишат на това място ако не си им изскочил в тяхната лента. Има двойна непрекъсната линия, за да не се засичат с включващите се към Ботевградско. Тоя знак за предимството е сложен само за да не вземе някой от лентата за ускорение да се забие още в началото в някоя от съседните ленти.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Всички тези картинки из социалните мрежи са направени с цел да създават конфликт>коментари>ангажираност.
Те или показват ситуация, която не би трябвало да съществува в реалността или умишлено пропускат/фокусират се върху част от ситуацията.
Правилният отговор е да не кликаш и да не отговаряш
Те или показват ситуация, която не би трябвало да съществува в реалността или умишлено пропускат/фокусират се върху част от ситуацията.
Правилният отговор е да не кликаш и да не отговаряш
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е точно тази я виждаме в реалността ежедневно и се конфликтна точка, защото масово не си знаят предимството. Или наглеят, иначе няма да минат скоро.
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Реално всяко включване в път чрез детелина или друго е така регулиран. Как си представяте този от ляво на магистрала със 140 да стои и да дава предимство на някой от път с 40? Детелините на околовръстното същата работа. Знака указва кой е с предимство при престояванията. Нормално е този в лентата си, но не в тези случаи.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
dankata написа:TNT написа:
Гледам в няква страница във Фейсбук пуснаха тая картинка и се пита кой е с предимство. Отваряш коментарите и си ебало майката![]()
![]()
То се вижда и ежедневно по пътищата.
Туй мяса на слизането от Слатина към Подуене.
В Пловдив има едно баш същото на Коматевско шосе. Последния път като минавах бях тоя левия на картинката и се опитвах да завия по същия начин, но десния кара успоредно с мен до отбивката която е на 100-200м от пресечната ни точка. Незнам какво се опитваше да направи да ме избута да продължа направо ли нямам идея

- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
точно там не е точно такава ситуацията.
десния си има лента, левият си има лента. ако ти си отляво и искаш да влезнеш в неговата лента, трябва да го изчакаш.
ПС. сега погледнах, баш си е същата ситуация, като на картинката.
има си знак и тн.
нямам идея как е правилно, май зависи в кой момент се видят пилотите. ако десния вижда че има кола в ляво и въпреки това не я пуска е лайно.
ако левият долети, след като десния вече е подминал знака, което там се случва, и въпреки това започне да се тръшка, че е с предимство, тогава той е лайното
десния си има лента, левият си има лента. ако ти си отляво и искаш да влезнеш в неговата лента, трябва да го изчакаш.
ПС. сега погледнах, баш си е същата ситуация, като на картинката.
има си знак и тн.
нямам идея как е правилно, май зависи в кой момент се видят пилотите. ако десния вижда че има кола в ляво и въпреки това не я пуска е лайно.
ако левият долети, след като десния вече е подминал знака, което там се случва, и въпреки това започне да се тръшка, че е с предимство, тогава той е лайното
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз говоря за това място и искам да завия надясно по Копривщица където е табелата за София/Пазарджик.
https://maps.app.goo.gl/v86cTGru1d2dnmnLA
https://maps.app.goo.gl/v86cTGru1d2dnmnLA
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
същата работа.
ако те е видял преди да подмине знака и не те пуснал е лайно, а там наистина не се вижда
ако ти долетиш до него и тръгнеш да му се навираш във вратите, ти си лайно
ако те е видял преди да подмине знака и не те пуснал е лайно, а там наистина не се вижда
ако ти долетиш до него и тръгнеш да му се навираш във вратите, ти си лайно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ти коя част от Пътен знак Б1-пропусни движещите се по пътя с предимство не разбираш
Двамата излизаме успоредно и караме с 50. Дал съм мигач преди да се засечем 
Двамата излизаме успоредно и караме с 50. Дал съм мигач преди да се засечем 
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 694
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
там проблема е, че тези от ляво искат да влязат в дясна лента,
още преди да е започнала прекъснатата линия (веднага след колоната на моста) - и ... стават конфликти
Като на слизане от бетонния мост посока сточна гара и искаш да завиеш след това на ляво по Авксентий Велешки - успех ако не те пуснат и не си нахален в час пик
още преди да е започнала прекъснатата линия (веднага след колоната на моста) - и ... стават конфликти
Като на слизане от бетонния мост посока сточна гара и искаш да завиеш след това на ляво по Авксентий Велешки - успех ако не те пуснат и не си нахален в час пик
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
а ако не те е видял?
нямам идея кой е прав, аз там никога не натискам тези в дясно, защото те няма къде да идат освен пред мен, докато аз мога спокойно да намаля и да застана зад тях.
нямам проблем да си дам свещеното предимство
нямам идея кой е прав, аз там никога не натискам тези в дясно, защото те няма къде да идат освен пред мен, докато аз мога спокойно да намаля и да застана зад тях.
нямам проблем да си дам свещеното предимство
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст

-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla M3LR, e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Абе тва си е трики ситуация и не съм сигурен дали е по най-добрия начин измислено в момента това регулиране навсякъде. Аз лично при сливане на 2 пътя(както е в горната ситуация, левия е с 2 ленти, десния с една и продължават в 3) в момента в който свърши непрекъсната линия го третирам като нормално движение по трилентов булевард. Ако съм в средната и искам да мина в дясната, а там има някой - ако е по-бърз от мен влизам след него, ако е по-бавен преди него, а ако е с моята скорост аз намалям за да влезна зад него. Така ми се вижда най-логично и най-безопасно да се случват нещата.
Виж при включване с ускорителна лента там наистина си без предимство и преди да се включиш в лявата ти пропускаш тези в нея. Това го има и на доста софийски булеварди като ситуация, защото имаш влизане няколко метра, но след това дясната става бус лента и си без предимство в престрояването в ляво.
Виж при включване с ускорителна лента там наистина си без предимство и преди да се включиш в лявата ти пропускаш тези в нея. Това го има и на доста софийски булеварди като ситуация, защото имаш влизане няколко метра, но след това дясната става бус лента и си без предимство в престрояването в ляво.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Кво значи не ме е видял като караме почти до отбивката успоредно
Бубо по принцип и аз бих направил така ,но тоя излиза най-нагло от път без предимство и без грам да намали. Другото е че в същия момент зад мен е пълно с коли и в двете ленти и естествено тоя зад мен ми се е качил на бронята та не исках да намалям. Покарахме успоредно дадох малко газ докъм 80-90 да мина отпред и завих надясно. Ако имаше някой ушев с камера да ме снима в тоя момент щях да изгоря една прилична сума и така.
Последна промяна seimo на 11 Ное 2025, 17:13, променена общо 1 път
- sssssl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Явно никоя частseimo написа:Ти коя част от Пътен знак Б1-пропусни движещите се по пътя с предимство не разбираш:
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
