България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Само да не се окаже че са правени със ЕйАй тия клипчета ??!! 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:drifty написа:Аз може би ще разпаля малко спор, ама баш у нашио форум ми се струва, че почти всеки, да не кажа всеки, през годините е изпързалял по някое кръгово, или е обикалял някой стълб на паркинга на "Техномаркет" или на някоя друга верига. Особено пък ако падне малко снежец.![]()
демек няма проблем и да си кара мончето![]()
![]()
![]()
Ми не знам, няколко страници назад се коментираше да не слагаме в една кошница пияндурниците с по 3 промила, и тия дето са изпили 2 бири или чаша вино и са седнали да шофират.
То не е и същото да караш с 200 и да се забиеш с автобус и да врътнеш 2-3 завоя на някой безлюден път/паркинг. Като нямам предвид тия двамата конкретно, а като цяло.
Не казвам, че трябва да продължава, и че е правилно, ама то и да изпиеш 2 бири и да караш не е правилно, но доста се толерира.

- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://dnes.dir.bg/intsidenti/avtobus-zaseche-i-blasna-tramvay-pred-mola-na-stolichniya-bul-sitnyakovo-snimki
Бахти тъпия траНвай, така да засече човека!
Бахти тъпия траНвай, така да засече човека!

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:drifty написа:Аз може би ще разпаля малко спор, ама баш у нашио форум ми се струва, че почти всеки, да не кажа всеки, през годините е изпързалял по някое кръгово, или е обикалял някой стълб на паркинга на "Техномаркет" или на някоя друга верига. Особено пък ако падне малко снежец.![]()
демек няма проблем и да си кара мончето![]()
![]()
![]()
п.с. колите са на приятели (то и тях толкова им е акъла да му ги дават), та "финансовите възможности" са само в инстаграмчето![]()
![]()
Съжалявам, че пак трябва да съм лошият, ама твърде много свидетели има, които го смятат за съвсем нормално.
https://www.facebook.com/groups/1869931 ... 168710641/ ако не отваря, затваряте от хикса и после веднъж назад.



Последна промяна blacksapphire на 15 Дек 2025, 23:50, променена общо 1 път
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Предположение само , нещо зачестиха лошите случки с релсовия транспорт . Наскоро пак имаше такъв случай с ватман кафеджия . Камерата в кабината на трамвая заснела само една ръка как се протяга и дърпа ръчната ....После пак някакви щети имАло ... 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:Предположение само , нещо зачестиха лошите случки с релсовия транспорт . Наскоро пак имаше такъв случай с ватман кафеджия . Камерата в кабината на трамвая заснела само една ръка как се протяга и дърпа ръчната ....После пак някакви щети имАло ...
"Имам хора" в електро-транспорта и случките с дерайлирали трамваи в последните 2-3 години са повече от последните 40, взети заедно, като едно 99% от тях са ватмански грешки. За да дерайлира това 40+ тонно животно е нужно повече от една грешка в рамките на секунди. А като изпаднат тия кютуци от релсите оправията после не е за разказване. Всеки вижда с каква техника се движат ремонтните екипи. Личният състав е горе-долу същата работа. Хората са на преклонна възраст, но за сметка на това са малко.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
drifty написа:Не казвам, че трябва да продължава, и че е правилно, ама то и да изпиеш 2 бири и да караш не е правилно, но доста се толерира.
2 бири никой не толерира и не трябва да толерира. Нека не извъртаме. Няма нужда и да се оправим обаче на по-папи от папата и да се говори за нулева толерантност.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Големи калпазани са тия висококвалифицирани ватмани от Бангладеш. Скоро и като машинисти в БДЖ 

"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и назначил Румен Спецов за шеф на ЕмТиВи...
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и назначил Румен Спецов за шеф на ЕмТиВи...
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:drifty написа:Не казвам, че трябва да продължава, и че е правилно, ама то и да изпиеш 2 бири и да караш не е правилно, но доста се толерира.
2 бири никой не толерира и не трябва да толерира. Нека не извъртаме. Няма нужда и да се оправим обаче на по-папи от папата и да се говори за нулева толерантност.
Да де, и аз това имам предвид. Ти сам спомена, че 1-2 бири е едно, 1 шише твърдо - друго. И някак си не съм съгласен, че никой не го толерира. Все още много хора си позволяват да го правят и не виждат никакъв проблем в това.
Обаче дали ще снимаш клип как караш с 300, или ще завъртиш някое празно кръгово нощем, или ще обиколиш 3 пъти някой стълб на голям паркинг - отзвукът е един и същ.
Пак казвам, не ограничавам мнението си до морските бекове по-горе. Нито съм казал, че така трябва да правят. Просто виждам двойни стандарти и тук, и в постовете из социалните мрежи.

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е то основно от двама човека се обяснява как трябва да се кара с 40. Единия с 500 коня кола, другия с 1000 
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2724
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
drifty написа:Аз може би ще разпаля малко спор, ама баш у нашио форум ми се струва, че почти всеки, да не кажа всеки, през годините е изпързалял по някое кръгово, или е обикалял някой стълб на паркинга на "Техномаркет" или на някоя друга верига. Особено пък ако падне малко снежец.![]()
Аз от 1994 г. имам наблюдения над БМВ феновете. Тогава колите си ги правихме сами и им треперихме, м20б25
Рядко се появяваха автомобили над 200 коня, богатите мама и тате още си криеха парите, нямаше и ИТ специалисти, наркопласьорите не бяха известни, нямаше нет, тунинга го гледахме от едни големи списания NECKERMANN.
С началото на новия век започнаха да се появяват м50, м52, м60 и м62, и едни хора, като ТОМ от несебър, които преминаха границата от 300 коня с турбини.
Сбирките бяха грандиозни, всеки си правеше колата и я лъскаше, имаше прекъсвачи и бърнаути, често сбирките завършваха с обиколки из Бургас (едва ли в останалите градове е било по-различно) с прекъсвачи и дрифтове, не липсваше и полиция. Паркингите на големите магазини бяха рядкост, но се ползваха по предназначение, имаше и някакви изоставени селскостопански писти ..........
Най-вероятно има значение да извървиш сам пътя от 50 до 500 коня, но да обяснявам какви девици сме били е тъпо и лицемерно.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:Е то основно от двама човека се обяснява как трябва да се кара с 40. Единия с 500 коня кола, другия с 1000
аз обяснявам щото съм се начел, нагледал и напатил за няколко живота напред. проблема е, че почти никой не слуша щото всички са преценячи, карачи и герои от марвел вселената във собствените си глави... и че не разбират, че няма нищо достойно за възхищение във факта, че се придвижваш по-бързо из пътната мрежа от колкото тя е замислена (дизайн), построена (конструкция) и въдворена (знаци).
така преди две години един жестоко ме засече като изпреварваше в дефилето преди банско... направи ми впечатление колата (ауди с8) и във банско като стигнах го видях случайно колата и после него.. отидох и го питам що така бе пич? аз по принцип не съм конфликтен, но нямам никакъв проблем да ходя да уточнявам такива неща... тайно се надявам да направи нещо глупаво, ама не предизвиквам никога ... та нещо ми ломоти пича, обяснява, че бил преценил разбираш ли... гледам го и си мисля- бе пич- закъдето си се забързал- аз вече съм бил там, върнал съм се и съм забравил, че съм ходил. какво да му обясниш на такъв? и така.
само жестоки глоби и железни механизми за събирането им и така 20 години и всичко ще се оправи
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:само жестоки глоби и железни механизми за събирането им и така 20 години и всичко ще се оправи
Няма да се оправи !
Кратка анкета : кое е по-лесно и доходоносно:
а) Следене и санкциониране за водачи на МПС, които извършват изпреварване при забранено такова чрез знаци или хоризонтална пътна маркировка .
б) Засичане на превишена скорост със специални технически средства и последващо санкциониране.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани