Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Привет банда имам нужда от малко помощ за едно приятелче. Той е собственик на x3 218кс. и на скоро се сдоби диагностична програма и обд за диагностика K-Dcan , на Инпа и използва Иста Д. Проблема е следния вече втори кабел обд сменява .Включва работят и в един даден момент прост отказват.
Ако някои има представа какво се случва ще се радваме да сподели мнение .
Във момента обд свети само червено и нищо друго .Не може да заработи с Инпа. До колкото знам моя човек пуска регенерация на X3 и излиза да я тества и следи живите данни и всичко е ок, до последно работи и след 1/2 дена я закачва пак и обд не работи .На какво може да се дължи това ?
Ако някои има представа какво се случва ще се радваме да сподели мнение .
Във момента обд свети само червено и нищо друго .Не може да заработи с Инпа. До колкото знам моя човек пуска регенерация на X3 и излиза да я тества и следи живите данни и всичко е ок, до последно работи и след 1/2 дена я закачва пак и обд не работи .На какво може да се дължи това ?
- niggaz_nature
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 7.01.2010
- Пол: Мъж
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Имам една грешка до колкото чета е за оптегача на колана на шофьора (гръмнал е). Проблема е че и със съпротивление грешката не гасне и не се трие .
Кое точно е за да се кодира и изключи софтуерно ?
Това е грешката : 93B7 ACSM: Anchor-Fitting Tensioner, Driver

Кое точно е за да се кодира и изключи софтуерно ?
- Код: Избери целия код
Gurtstrammer_Fahrer ->nicht_aktiv (водач на обтегача на колана)
Gurtstrammer_Beifahrer ->nicht_aktiv (водач на обтегача на колан, пътник)
Gurtkontakt_Fahrer ->nicht_aktiv (водач, контакт на колана)
Gurtkontakt_Beifahrer ->nicht_aktiv (колан, контакт на водача, пътник)
Gurtzustandsanzeige_Fahrer_GWF_GZA_FA ->nicht_aktiv (Индикатор за състоянието на колана на водача)
Gurtzustandsanzeige_Beifahrer_GWF_GZA_BF ->nicht_aktiv (Индикатор за състоянието на колана на водача - пътник)
Abschalten_Fehlerqualifikation_Plausipruefung_dyn_ Daten_FGS->nicht_aktiv
Това е грешката : 93B7 ACSM: Anchor-Fitting Tensioner, Driver

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1218
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
GURTSTRAFFER_FAHRER_1 - nicht aktiv. Но буксата на пиропатрона трябва да остане изключена.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани