алуминиеви джанти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
алуминиеви джанти
Здравейте колеги,предстои ми да ми донесат джанти от Германия и мисля да поръчам 17-ки или 16-ки, въпреки че много е изписано по тая тема моля ви за съвет и какви трябва да бъдат параметрите на джантите и гумите ,ако може и за 17 и 16 ки да ми ги напише те,за Е36 седан става въпрос. PS разбрах, 4е от Е39 и Е 34 няма да станат без втулки искам направо да ги слагам без допълнителни главоболия:)и наи-оптималниа размер гуми за тях
благодаря предварително на всички!

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
днес проверих в центъра диана за гуми и там ми казаха допустимите размери за Е36 които ги дават по каталог ЕТ 35-42 / J 7,5-8 това е за 17-ки а за 16-ки нямам инфо
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Тъй и тъй готова тема..да ме извини колегата,да питам и аз за 15ки.Какви параметри трябва да имат за да се обуят директно на колата,за Е36 става дума
Мерси предварително

Мерси предварително

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
///MapTo написа:демек ЕТ11 няма да стане,така ли![]()
Колега аз ще слагам с ЕТ13, от веждите изтърчат с около 2.5-3см. Оказа се, че на мойте вежди е направен fender rolling и ми спестява много работа освен, че прави напълно възможен монтажа на тия джанти. Просто ще трябва да се сложи по-тясна гума 215 най-вероятно. Джантите са 17" 8.5J ЕТ13
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
SuPeR_FLY написа:Джантите трябва да са с ЕТ 35-40, 5х120, мисля че до 8J побираха калниците
И аз се извинявам, но да попитам, тъй като имам известни съмнения относно кое какво означава, да ми обясните какво показват ЕТ, 5х120 и 8J

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
https://www.rsracing.com/tech-wheel.html Ето тук има добра нагледна информация за ET (offset) На английски е.
Това, което четох по други форуми за джантите е, че такива от Е34 и Е39 стават, обаче оптималното ЕТ, с което почти няма да има проблеми е ЕТ20. Т.е при това ЕТ и без снижаване на окачването и по-малка широчина на джантата 7.5-8J няма да има нужда от преработка на калника и веждите.
Тъй като аз взех джанти от Е34 М5 BBS RS (най-красивата джната на света) та тя е със данните дето съм дал в предишния пост, та понеже ще свалям окачването с 35мм отпред и 25 отзад минавам само с огъване на ръба на веждата т.е. въпросния fende rolling и по-тясни гуми та да няма опасност от опиране по нашите разбити пътища. Ако обаче реша да свалям повече от 40мм ще се наложи да се изрязват и подкалниците и да се слага още по-тясна гума т.е. 205 на 8.5J джанта. Нещо дето тука в БГ не знам да се навие или да може да направи.
Та колега ако искаш да си спестиш доста работа и главоболия най-добре търси джанта с подходящо ЕТ за Е36.
Това, което четох по други форуми за джантите е, че такива от Е34 и Е39 стават, обаче оптималното ЕТ, с което почти няма да има проблеми е ЕТ20. Т.е при това ЕТ и без снижаване на окачването и по-малка широчина на джантата 7.5-8J няма да има нужда от преработка на калника и веждите.
Тъй като аз взех джанти от Е34 М5 BBS RS (най-красивата джната на света) та тя е със данните дето съм дал в предишния пост, та понеже ще свалям окачването с 35мм отпред и 25 отзад минавам само с огъване на ръба на веждата т.е. въпросния fende rolling и по-тясни гуми та да няма опасност от опиране по нашите разбити пътища. Ако обаче реша да свалям повече от 40мм ще се наложи да се изрязват и подкалниците и да се слага още по-тясна гума т.е. 205 на 8.5J джанта. Нещо дето тука в БГ не знам да се навие или да може да направи.
Та колега ако искаш да си спестиш доста работа и главоболия най-добре търси джанта с подходящо ЕТ за Е36.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Както се каза подходящото ЕТ за Е36 е м/у 35 и 45 (от Е46 са с ЕТ 47
и пак става
)
Жоре,не искам да те плаша,обаче гуми 215 на джанта 8,5 J стоят доста
зле.Просто тази джанта е направена за гуми над 235 и 215 и идват доста
теснички.А за 205 да не говорим
и пак става

Жоре,не искам да те плаша,обаче гуми 215 на джанта 8,5 J стоят доста
зле.Просто тази джанта е направена за гуми над 235 и 215 и идват доста
теснички.А за 205 да не говорим

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Дааам така е. Но няма друг шанс. Ще се получи кола с така любимия на амриканците European style! T.e. нещо такова:
http://pic20.picturetrail.com/VOL1601/1 ... 862193.jpg
Taзи бима е със същите джанти като мойте, с гуми 205. Само дето е много свалена и пича каза, че е трябвало да раздува самите вежди и да изрязва подкалниците.
Ето тази М3 е с ЕТ20.
http://i131.photobucket.com/albums/p292 ... G_3887.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p292 ... G_3898.jpg
Такъв изглед на колата търсим и тук опираме до проблема БГ. Просто като тръгна да правя всичко (наведнъж естествено) няма да мога да намеря достатъчно търпелив, с добър слух и изпълнителен гумаджия...дето на свърши това, което му казвам и за което си плащам.
А надявам се и от Кoni да имат търпение, че там с окачването ще падне голямо тука има тука нема, ако се окаже, че греша за 35/25мм...
http://pic20.picturetrail.com/VOL1601/1 ... 862193.jpg
Taзи бима е със същите джанти като мойте, с гуми 205. Само дето е много свалена и пича каза, че е трябвало да раздува самите вежди и да изрязва подкалниците.
Ето тази М3 е с ЕТ20.
http://i131.photobucket.com/albums/p292 ... G_3887.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p292 ... G_3898.jpg
Такъв изглед на колата търсим и тук опираме до проблема БГ. Просто като тръгна да правя всичко (наведнъж естествено) няма да мога да намеря достатъчно търпелив, с добър слух и изпълнителен гумаджия...дето на свърши това, което му казвам и за което си плащам.
А надявам се и от Кoni да имат търпение, че там с окачването ще падне голямо тука има тука нема, ако се окаже, че греша за 35/25мм...
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Enslaving_Lecher написа:SuPeR_FLY написа:Джантите трябва да са с ЕТ 35-40, 5х120, мисля че до 8J побираха калниците
И аз се извинявам, но да попитам, тъй като имам известни съмнения относно кое какво означава, да ми обясните какво показват ЕТ, 5х120 и 8J
5х120 и ЕТ (офсет) разгадах какво са, а 8J?
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани