Обясне ти ми какво е Valvetronic i Vanos
Модератор: cww
2 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Обясне ти ми какво е Valvetronic i Vanos
Каква е раликата между тях и какво точно става като се движи автомобила
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
И в двете устройства става промяня на фазите на газоразпределение(момента на отварянето на клапана-VANOS,и момента и хода на отварянето-VALVETRONIC) в процеса на работа на двигателя.
При VANOS-а това става чрез изместване на разпределителния спрямо коляновия вал(изместване на фиксираното им ъглово положение,
невъзможно при стандартните ДВГ)чрез много прости зъбни колела с наклонени зъби-съответно вътрешни за ангринажното з.к. и външни за разпр.вал,в/у които се въздейства чрез хидравличен механизъм.
При VALVETRONIC се използва електромоторче(от него се получават тези характерни издатини на пластмасовите капаци на двигатела на Е65)което премества лостова система чрез която гърбицата на вала действа в/у клапана.
И при двете системи се получава по-плоска крива на въртящия момент,
по-малък разход и по добър отклик на двигателя.При по-новата(Valvetronic)дори е премахната дроселовата клапа.
При VANOS-а това става чрез изместване на разпределителния спрямо коляновия вал(изместване на фиксираното им ъглово положение,
невъзможно при стандартните ДВГ)чрез много прости зъбни колела с наклонени зъби-съответно вътрешни за ангринажното з.к. и външни за разпр.вал,в/у които се въздейства чрез хидравличен механизъм.
При VALVETRONIC се използва електромоторче(от него се получават тези характерни издатини на пластмасовите капаци на двигатела на Е65)което премества лостова система чрез която гърбицата на вала действа в/у клапана.
И при двете системи се получава по-плоска крива на въртящия момент,
по-малък разход и по добър отклик на двигателя.При по-новата(Valvetronic)дори е премахната дроселовата клапа.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани