BMW E70 X5 vs Murcielago LP640 ?
Модератор: Общи модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
alx написа:Turturelo написа:знам ама не мога да кажа, защото до сега не съм виждал никъде писано това, а не искам да си режа клона дето стоя на него
и понеже не седя на твоя клон - 9 минути..
10 секунди по-бързо от старото 4.8ис.
С кои мотор? 4.8и?
Кабриолетите и роудстарите може да изглеждат като 1 кола, но Туттурело е прав, че са различни коли.
Това се дължи на следното.
Ако вземеш която и да било кола и просто и срежеш тавана с флекса, без да правиш нищо друго и тръгнеш да я караш ще видиш как самата кола се суче, пука, скърца и т.н.
За това като се прави кабрио версия се правят допълнителни окрепления на шасито.
Но при супер колите това не е ефектвино , то не че не е ефективно, ами просто е нерентабилно. Затова за по-добър резултат е по-добре да създадат колата на ново. АКо просто сложат някви тръби на старото купе, нито ще стане толкова здраво, колкото ако е с таван, нито ще е толкова леко. Та затова проектират на ново колата.
Представи си, една кибритена кутия. Като извадиш чекмеджето и можеш да си я огъваш много лесно. Е ролята на чекмеджето се играе от тавана на купето, а при кабриолета се поема от допълнителното заздравяване.
Иначе е ясно, че Х5-тицата е къде, къде по-хубава кола от Ламбото. Много по-практична е, но си заслужава ако имаш пари да имаш в гаража един ЛП640 роудстър.
Това се дължи на следното.
Ако вземеш която и да било кола и просто и срежеш тавана с флекса, без да правиш нищо друго и тръгнеш да я караш ще видиш как самата кола се суче, пука, скърца и т.н.
За това като се прави кабрио версия се правят допълнителни окрепления на шасито.
Но при супер колите това не е ефектвино , то не че не е ефективно, ами просто е нерентабилно. Затова за по-добър резултат е по-добре да създадат колата на ново. АКо просто сложат някви тръби на старото купе, нито ще стане толкова здраво, колкото ако е с таван, нито ще е толкова леко. Та затова проектират на ново колата.
Представи си, една кибритена кутия. Като извадиш чекмеджето и можеш да си я огъваш много лесно. Е ролята на чекмеджето се играе от тавана на купето, а при кабриолета се поема от допълнителното заздравяване.
Иначе е ясно, че Х5-тицата е къде, къде по-хубава кола от Ламбото. Много по-практична е, но си заслужава ако имаш пари да имаш в гаража един ЛП640 роудстър.
Turturelo написа:не ги броиш, защото си ламер и не знаеш кои коли как се строят. При супер автомобилите (и все по-често при доста конвенционални такива), когато една открита версия се появява, то тя е проектирана да бъде открита версия, а не Coupe-то са му резнали тавана и е станало кабриолет. Затова тези автомобили са отделни модели, защото са създавани от нищото като такива.
Добре де, темата е за перформанс, така че има известно право да твърди, че са два модела - между открита и закрита версия ако има разлика в перформанса, то тя е във вреда на откритата, така че може да ги пропуснем спокойно... За това точно, мисля че не си прав да го хапеш...


- s
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
vutov написа:
Представи си, една кибритена кутия. Като извадиш чекмеджето и можеш да си я огъваш много лесно. Е ролята на чекмеджето се играе от тавана на купето, а при кабриолета се поема от допълнителното заздравяване.
гаража един ЛП640 роудстър.
и аз съм го гледал тва клипче


инче по темата...евала на контрукторите от БМВ такова шаси с такова окачване да е толкова близо до суперспортна кола...БРАВОС
Flat 6 написа:Turturelo написа:не ги броиш, защото си ламер и не знаеш кои коли как се строят. При супер автомобилите (и все по-често при доста конвенционални такива), когато една открита версия се появява, то тя е проектирана да бъде открита версия, а не Coupe-то са му резнали тавана и е станало кабриолет. Затова тези автомобили са отделни модели, защото са създавани от нищото като такива.
Добре де, темата е за перформанс, така че има известно право да твърди, че са два модела - между открита и закрита версия ако има разлика в перформанса, то тя е във вреда на откритата, така че може да ги пропуснем спокойно... За това точно, мисля че не си прав да го хапеш...![]()
Разликата в пърформанса е малка, защото не са резнали просот покрива, а са я направили максимално близка до купето като тегло и здравина на шасито.
Ако просто го бяха отрязали, щеше да е по-бавно.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
според мен зависи, така наизуст ... примерно диаблото има голяма разлика, докато зондата няма почти разлика между версиите?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
а най-вероятно е само на външен вид, а самото шаси да си е същото 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Понеже и на мен ламботата са ми присърце... чат-пат се интересувам от тях. Мисля, че те са дори по-маниакална страст и от BMW. Имаше един сайт, не си спомням кой беше... та там дори бяха описани уникатите, както и кой от тия уникати къде се намира в момента
. Ама за мен лично след Diablo истинските ламбота се позагубиха. Има една поредица по Дискавъри - Top Marques. Там имаше интервюта с притежатели на екземпляри от тая марка. Само едно мога да кажа за тия хора - болни мозъци
(в положителния смисъл де).
Иначе аз като технически подробности за тия коли не се интересувам много - за мен те на първо място са изключително красиви. И въобще не ме бОли дали има по-бързи или с по-добър хендлинг. Детската мечта все още си живее у мен - Lamborghini Diablo.


Иначе аз като технически подробности за тия коли не се интересувам много - за мен те на първо място са изключително красиви. И въобще не ме бОли дали има по-бързи или с по-добър хендлинг. Детската мечта все още си живее у мен - Lamborghini Diablo.
It's not who You are, it's who You know...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
моята си остава countach, колкото и абсурдна да е тази кола... това е и първата ми matchbox играчка количка. пише '81 на нея - по-стара е от мен
. вече не останал лак по нея, но помня че беше черна. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=50974 - звукаааа е уникален. така и не се класирах даже да я видя тази кола на живо
а за диаблото, може просто самата конструкция да не зависи от тавана. те са изградени на базата на тръбни рамки до колкото си спомням. но помня, че diablo vt и diablo vt roadster имаха доста визуални разлики.


а за диаблото, може просто самата конструкция да не зависи от тавана. те са изградени на базата на тръбни рамки до колкото си спомням. но помня, че diablo vt и diablo vt roadster имаха доста визуални разлики.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
logout написа:...
онзи ден видях в разстояние на 2 минути първо Мурсиелаго - черно и после Диабло - бяло, чисто човешки в мен потръпна сърцето като видях Диаблото - НЯМА ТАКАВА КОЛА!!!



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
vutov написа:Кабриолетите и роудстарите може да изглеждат като 1 кола, но Туттурело е прав, че са различни коли.
Това се дължи на следното.
Ако вземеш която и да било кола и просто и срежеш тавана с флекса, без да правиш нищо друго и тръгнеш да я караш ще видиш как самата кола се суче, пука, скърца и т.н.
За това като се прави кабрио версия се правят допълнителни окрепления на шасито.
Но при супер колите това не е ефектвино , то не че не е ефективно, ами просто е нерентабилно. Затова за по-добър резултат е по-добре да създадат колата на ново. АКо просто сложат някви тръби на старото купе, нито ще стане толкова здраво, колкото ако е с таван, нито ще е толкова леко. Та затова проектират на ново колата.
Представи си, една кибритена кутия. Като извадиш чекмеджето и можеш да си я огъваш много лесно. Е ролята на чекмеджето се играе от тавана на купето, а при кабриолета се поема от допълнителното заздравяване.
Иначе е ясно, че Х5-тицата е къде, къде по-хубава кола от Ламбото. Много по-практична е, но си заслужава ако имаш пари да имаш в гаража един ЛП640 роудстър.
наистина са различни коли кабриолетите,но са на базата на една и съща.Ясно е че при кабриото допълнително се подсилва купето и именно там отиват повечкото килограми,характерни за кабрио в сравнение със стандартната версия и още нещо МОДЕЛ и ВЕРСИЯ на МОДЕЛА са различни неща,пък кой както иска да ги брои.
Иначе за Х5 льо ман 7:50...точно колкото е и времето на мурсиелаго



- BMW_KINGSIZE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: Gorna Orqhovica
Re: BMW E70 X5 vs Murcielago LP640 ?
MaXimal написа:Чета си новият брой на auto motor und sport и вижте какво забелязах:
Х5
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки празен - 39 метра
Murcielago
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки - 39,7 metra
Слалом 18 метра между пилоните
X5 61,7/ 60,1 км/ч
Murcielago 68,7 км/ч
Тук ми намирисва на някаква грешка в числата?
и то маи голяма тва не го вярвам да е така



i just wanna drift mister police officer don take away my license
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани