Дискусия - защо E60 545i живя толкова малко?

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 25 Апр 2007, 20:46

Тук идва въпроса какво ти се кара-ръчна,полуавтоматична или пълен автомат.При първите 2 избора,бих избрал 530ката.Бих я избрал и ако желаната кола е добре потдържана и на малко км.Карал съм 545 и за мен е ''мека" като и 535д.530ката иска повече газ,вдига повече адреналина,въпреки,че е по-бавна-по-къси скорости,тяга във високите,прекрасен звук там.Просто така са направени,при 545 изведнъж се движиш ужасно бързо-дори при ниските дърпа прекрасно-без драма,без дискомфорт-въпроса е,че комфортното усещане,надделява,докато при 530ката е спорта

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 25 Апр 2007, 22:39

OPASNO LUD написа:Тук идва въпроса какво ти се кара-ръчна,полуавтоматична или пълен автомат.

Той Айса правилно си се е ориентирал към ръчната скоростна кутия :twisted:
OPASNO LUD написа:При първите 2 избора,бих избрал 530ката.

И аз .... ако целях мааааалко по малък разход на гориво , но за нищо друго ;)
OPASNO LUD написа:Карал съм 545 и за мен е ''мека" като и 535д.

Я разясни понятието ти за 'меко' :lol:
OPASNO LUD написа:530ката иска повече газ,вдига повече адреналина,въпреки,че е по-бавна-по-къси скорости,тяга във високите,прекрасен звук там.

Аз лично не рзбрах кое те кефи повече , това да усещаш тяга само при високия оборот и само тогава - звук , или и двете още със запалването на колата :winky: ( Ви Ейт звука още при 1500 оборота е покъртителен)
OPASNO LUD написа:Просто така са направени,при 545 изведнъж се движиш ужасно бързо-дори при ниските дърпа прекрасно-без драма,без дискомфорт-въпроса е,че комфортното усещане,надделява,докато при 530ката е спорта

Много правилно си усетил и преценил колато, но не разбирам кое не ти хареса в големия мотор :roll:

Моя извод за колите 530 и 545 - .... това което ще го постигнеш с много усилия и 'напрежение' за колата при модела 530 ..... , ще го постигнеш и с 545 ......... но доста по лесно 8)
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 26 Апр 2007, 13:55

И там където свършва 530-ската, започва 45-тицата. Как може харесваш по-слабия мотор, защото искал повече газ за да върви прилично.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: Sofia/Johannesburg SA
Кара: 325ci много синя

;)

Мнение от MakMakoB » 27 Апр 2007, 17:35

Миналото лято в ЮАР карах 545i известно време (имам снимки в галерията) и това което мога да споделя, освен чудовищния въврвеж и удоволствие, е разходът. Когато я карах в режим на скоростната кутия SD и си цедеше предавките ми даде разход 22 литра,a на магистралата като поставех темпомата на 170км/ч разхода беше 8.1 литра/100км. :twisted:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 27 Апр 2007, 23:12

vutov написа:
ICE написа:...

Въпроса ми е, не дали ти искаш или не такава кола, а защо БМВ не предлагат примерно 550и със хдрайв и без хдрайв.
Какво му е лошото на 4х4?

Aма темата не е за това... мисля си аз.

ПП. Защото няма!!! М5Х-drive също няма!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 27 Апр 2007, 23:22

Така, както каза BMW lover-a, аз се интересувам от 545i с ръчни скорости.
Уважаеми колеги, за Ваша информация, 545i с ръчни скорости е единствената, която се предлага стандартно със спортно окачване (Sport Package).


"545i Test Drive" написа:...The V8's valves make use of continuously variable timing and lift to the extent that a conventional throttle is no longer required — when the driver hits the accelerator pedal, the valves open the appropriate amount. Instead of the usual two-stage design, the intake manifold length is also fully variable — the intake path for the air-fuel mixture changes according to the driving conditions.

...Add another $3,300 if you're among the few buyers who want a manual transmission with their 545i, as the manual-shift model comes standard with all the Sport Package upgrades — a tighter suspension, Active Roll Stabilization, Active Steering, 18-inch wheels and bolstered sport seats.


Мнението на колегата, че била "мека" не го разбрах. Ако може, обясни!
Имаче за звук - V8!!! 8)

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 03 Май 2007, 16:15

Мани го окачването-доколкото разбирам ще взимаш кола на старо та там нещата не играят толкова.Но е хубаво да избереш някоя от 2те концепции-Динамик драйв или М-окачване.Динамика дава повече конфорт,еднаква стабилност ,но и води със себе си ъндърстиир.Голямото предимство в шасито на 545и са спирачките-първо са по-големи,второ апаратите са с производствена технология от М-сериите.Накладките са други и струват бая солено,но пък колата спира.На мен колата ми се струва мека,заради факта,че теглото и дългите скорости забавят усещанията.Едни 150-200кг лесно се компенсират като вървене и спиране с мотор и спирачки,но колата си се чувства тежка що се отнася до странични ускорения.Карането на луксузни лимусини с много тяга е малко инвалидна работа-стрелката на скоростомера се движи по-бързо от тая на оборотомера.Но определено е въпрос на усещане избора,но не изключвай напълно малкия мотор-за мен определено той има какво да покаже.

ПС Много вмимавай с избора на Актив стииринг,щото не, е много гот да не знаеш как ще завие колата в следващия момент,а с това активно стабилизиране(динамик драйв) ъндърстиира е малко повече.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 11 Май 2007, 1:38

Добре де, но при ръчна кутия тези екстри са стандарт, не можеш да избягаш от тях, нали?! Или бъркам?
Принципно М-ково окачване е мн.добър вариант, но мисля че не се предлага при ръгачките.
За актив-стиъринга знам, няма такава гадост, но какво да се прави?!?!
8)

Другия вариант е с автоматична ск. кутия, но тогава няма да има толкова фън! Не казвам, че хич го нама, но не е както със ръчна ск. кутия...

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 11 Май 2007, 13:02

Значи всеки М-пакет(пълен) идва с М-окачване.Относно екстрите-при поръчкова кола срещу базовите настройки седи цифрата нула-може да бягаш.БМВ така са го измислили,че примерно.ако се откажеш от динамикдрайва,парите не се губят-Мпакета е по-евтин.Просто много рядко се намират хора,които да ползват 545и за спортна кола.Идеалният автомобил би бил 545и с М-Индивидуал пакет,ама само в България съм виждал такива

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 11 Май 2007, 20:01

Това означава ли, че ако е с М-пакет, то окачването е различно, защото знаем, че може и да е само с оптичен пакет, без окачването и Динамик драйв-а няма да го има?

ПП. При 545i М-ковото окачване не е ли 1:1 с това на М5?! Мисля, че да.... но да каже някой по-запознат!
8)

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 11 Май 2007, 23:56

Значи отговарям-ако се поръча пълен М-пакет динамика отпада,дори ако се поръча М-окачване динамика отпада.Но окачването на 545и,няма нищо общо с това на М5.При М5 цялата система е различна-има активни и пасивни елементи,различни антиролбари,регулируеми твърдости и пр.При 545и имаш амортисьори и пружини пригодени за по-спортни натури-колата вози твърдо но стабилно.Разликата между М и спортно окачване е ,че Ма е предназначен за М-размери колела

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 28 Май 2007, 23:08

много интересна тема,дано я продължите повечко.....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1689
Регистриран на: 7.09.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
Мечтае да кара: и да му е спокойно

Мнение от Babuna » 15 Юни 2007, 2:55

ICE, не разбрах само защо реши, че 4.4-литровият двигател е по-спортно ориентиран от 4.8-литровия?

Точно този двг, заменя двигателя на Х5 4.6is. Въпреки, че разликата е само 15 коня, нютоните доста са нарастнали. alx преди беше споделил, че разликата в усещанията между X5 4.6is и 4.8is e доста осезаема... уж на хартия не е кой знае какво. 4.8-литровият е правен в тясно сътрудничество с Алпина и също така червената линия му е изнесена с около 500 оборота нагоре.

Нямам никакви лични наблюдения, но 550i ще е по-мощно от 545i, a отностно шума от генерациите: ще са еднакво тихи.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 15 Юни 2007, 6:28

Babuna написа:ICE, не разбрах само защо реши, че 4.4-литровият двигател е по-спортно ориентиран от 4.8-литровия?


Защото си го е харесал - просто... :D

Както и да е и двата двигателя са убиец и който да избереш няма грешка.


ПС. Айс, хайде бе бате кога ще го пазарим :)

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 15 Юни 2007, 14:19

Относно 4,8 мотора-той е наследник на 4,4 двигателя,не намесвайте М-техниковия мотор 4,6 или 4,8ис.Въпреки повечето коне-4,6 е по-спортен от 4,8, а за старото 4,8ис да не говорим.Ако сравним 4,4,4,8 и 4,6ис и 4,8 ис,то наистина начина по-който разгръщат моща си е различен-4,6 и 4,8 ис са 4,4 с различни доработки при тях мощноста е само горе-долу няма нищо.4,8 е просто 4,4 с повече обем и някоя друга технология за по-малък разход,но и 2та двигателя са с доста лоу енд торк.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook