Ферари представи F2004

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Ферари представи F2004

Мнение от madpetio » 28 Яну 2004, 17:08

Мисля че ви липсвам вече :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Тимът на Ферари представи официално своя болид за предстоящия сезон във Формула 1.

Проектът е с кодов №655 и е 50-ият автомобил произведен от италианския тим за състезанията в най-престижния автомобилен спорт в света.

F2004 е еволюция на концепцията, използвана от Ферари във F2003-GA. Въпреки това, всеки елемент на болида е подложен на пълен редизайн, чиято цел е да се извлече максималното от новия двигател 053, както и от новите гуми на "Бриджстоун".

Аеродинамиката на автомобила е променена така, че да се вписва в новите технически разпоредби на ФИА. Автомобилът е с понижен център на тежестта, а разпределението на тежестта на шасито и двигателя е значително подобрено.

Шасито е ново по отношение както на дизайн, така и на конструкция.

Тежестта му е намалена, а структурата, в сравнение с F2003-GA - подобрена. Каросерията, ауспуха и задния край на болида са променени, което води до подобряване на аеродинамаката.

Предното и задното окачване също са претърпели изменения, целящи извличане на максимума от гумите "Бриджстоун" и оптимизиране на аеродинамиката на болида.

При разработването на двигателя и трансмисията са използвани нови материали, с цел да се намали размера и теглото им. Промяната на разпоредбите и въвеждането на забрана за използване на повече от един двигател за уикенд поставят нови цели при разработката на 053: достигане на оптимално ниво на издържливост, като заедно с това се повишава работата на мотора.

При разработката на двигателя участва и екип на "Шел", като заедно с останалите тестове, са направени и проби на ново гориво.

Трансмисията е с напълно нов дизайн, въпреки че запазва разположението си в болида, както бе във F2003-GA. Скоростната кутия е седемскоростна, титаниева, а смяната на скоростите става ръчно, каквито са и новите разпоредби на ФИА.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook