новата турбинка...
Модератор: bum_bum
			40 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- street_force
- кандидат ентусиаст
- 
				
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
Nightmare написа:TOM написа:Що бре? Верно казва колегата, запушва го....Nightmare написа:oldskool написа: щи тряя едно валче към 300* /сегашният ти вал запушва мотора на 6000 рпм
Етва ме разби
То хубаво ама чак 300*,множко ми се струва
не е множко, даже има проектчета с 316* атмосферен вал и на по 2 бара. на високи обороти голямото турбо саъздава малък бекпрешър, и от там можеш да си позволиш по-отворен вал.
на високи обороти голямото турбо саъздава малък бекпрешър
ок,така е,а у ниските кво праиме-набираме с календара....
идеята ми е да уцеля точната турбина,демек да иде бууст във що годе нормални обороти,а и да не затапва във високите....
а с тая дето я видяхте от началото бууст ше иде некаде на 7-ма към 8000об/мин... 
   
  
			
		ок,така е,а у ниските кво праиме-набираме с календара....
идеята ми е да уцеля точната турбина,демек да иде бууст във що годе нормални обороти,а и да не затапва във високите....
а с тая дето я видяхте от началото бууст ше иде некаде на 7-ма към 8000об/мин...
 
   
  
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
- 
				  
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
sachs написа:на високи обороти голямото турбо саъздава малък бекпрешър
ок,така е,а у ниските кво праиме-набираме с календара....
идеята ми е да уцеля точната турбина,демек да иде бууст във що годе нормални обороти,а и да не затапва във високите....
а с тая дето я видяхте от началото бууст ше иде некаде на 7-ма към 8000об/мин...

можеш да имаш буст още и на 1-ва, зависи от колко оборота тръгваш, не ги слушай тука
oldskool написа:sachs написа:на високи обороти голямото турбо саъздава малък бекпрешър
ок,така е,а у ниските кво праиме-набираме с календара....
идеята ми е да уцеля точната турбина,демек да иде бууст във що годе нормални обороти,а и да не затапва във високите....
а с тая дето я видяхте от началото бууст ше иде некаде на 7-ма към 8000об/мин...

можеш да имаш буст още и на 1-ва, зависи от колко оборота тръгваш, не ги слушай тука
Питай Камито, той най-добре ще ти каже как се прави буст с голяма турбина, не случайно после мина на по-малка но доста по модерна
 . Друго при нормално каране като тръгнe да изпреварва колко време според теб ще и трябва на първата турбина да спулне ? При турбините невинаги по-голямо е = на по-добро
 . Друго при нормално каране като тръгнe да изпреварва колко време според теб ще и трябва на първата турбина да спулне ? При турбините невинаги по-голямо е = на по-добро   
П.П. При старт турбо кола да направи буст (спуне турбината) трябва да помпиш газта (ако нямаш лънч контрол) а не да държиш постоянно обороти
 .. инак мойе и от 7000 да тръгва се тая :-D
 .. инак мойе и от 7000 да тръгва се тая :-DW201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
		Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
			40 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	







 
