318is turbo is back :)
Модератор: bum_bum
- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
най-накрая дино 
 
направихме няколко ръна първия 305 коня на гумите при 1,6 бара пипнах малко аванса назад напред и бооста и въртящия момент сами се вдигнаха и зехме 4е сложихме още 70 коня на гумите е има още некви дребни грижи които се дължат на свещи но крайния резултат е 2,3 бара боост , 467.2 нютонметра и 380,3 коня на гумите като се добавят 15% загуби полу4аваме колко е на мотора
 а именно 437.345 коня и 546.28 нютон метра на мотора, което ме задоволява напълно  
  после на асвалта покарах цялата 1-ва 2-ра и 3-та скорост въртиме гуми от превключването до края 
 


			
		направихме няколко ръна първия 305 коня на гумите при 1,6 бара пипнах малко аванса назад напред и бооста и въртящия момент сами се вдигнаха и зехме 4е сложихме още 70 коня на гумите е има още некви дребни грижи които се дължат на свещи но крайния резултат е 2,3 бара боост , 467.2 нютонметра и 380,3 коня на гумите като се добавят 15% загуби полу4аваме колко е на мотора


- bmw325ci
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 421
 - Регистриран на: 12.04.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: M50B25,M50B30,S50B30
 - Мечтае да кара: M1 Procar
 - Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
 
- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
sachs написа:Nightmare написа:Значи правилно съм дочул с точност до 0,3 десети![]()
![]()
![]()
Браво луд...а онзи ден на божурище май не си бил на макс,а?
даже доста далече от макса![]()
![]()
dam:)
- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
понеже знам че на пове4ето хора които четат тук им е интересно та затова 
 ето и клип4е на диното  http://youtube.com/watch?v=QUkZCiaWg3w и после малко с музи4ката по улиците http://youtube.com/watch?v=aSPs97fUt7A баса е малко криво4 ама тва е от на гсм-а микрофона след 130 децибела изкривява
			
		- DrivinGGoD
 - 
				The Ultimate Driver
			 - 
				
			 - Мнения: 4709
 - Регистриран на: 23.04.2002
 - Местоположение: в света на motorsport-a
 - Пол: Мъж
 - Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
 - Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
 - Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci 
ludiagsm написа:най-накрая дино![]()
направихме няколко ръна първия 305 коня на гумите при 1,6 бара пипнах малко аванса назад напред и бооста и въртящия момент сами се вдигнаха и зехме 4е сложихме още 70 коня на гумите е има още некви дребни грижи които се дължат на свещи но крайния резултат е 2,3 бара боост , 467.2 нютонметра и 380,3 коня на гумите като се добавят 15% загуби полу4аваме колко е на мотораа именно 437.345 коня и 546.28 нютон метра на мотора, което ме задоволява напълно
после на асвалта покарах цялата 1-ва 2-ра и 3-та скорост въртиме гуми от превключването до края
![]()
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

		Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- err0r
 - Мечтае за Z3 M Coupe
 - 
				
			 - Мнения: 8695
 - Регистриран на: 9.02.2003
 - Местоположение: Сoфия
 - Кара: '99 530dА Touring
 
- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
подминава седмака по инерция тоя оборотомер на 1-ва и 2-ра като пише 6000 матора е у 7500 абех лагавия еerr0r написа:Оборотомера превърта ли при смяна на скорости?
- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
M3CSL написа:След дино-то правил ли си някви други настройки?
Интересно ми е пауър диливърито така ли си го мислил да бъде или ще го доизкусуряваш?
как как я дай на български че не те разбрах
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
Само неможах да разбера кой ме похвали, че познах колко коня ще е колата на Лудия  
 .... другия път не чакайте Лудия да се похвали, ами питайте мене  
 ... я че го предскажем  
 
Браво Луд ... много добро постижение.
А графиката защо е до 6800 рпм???
Какви парички е Диното?
			Браво Луд ... много добро постижение.
А графиката защо е до 6800 рпм???
Какви парички е Диното?
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- Joro_Paveto
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1057
 - Регистриран на: 11.12.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
 
- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
AlibiTu написа:...А графиката защо е до 6800 рпм???
Какви парички е Диното?
ами падаха стойностите и пи4агата вика нема смисъл да тормози6 колата нагоре , з апарите мани не питай
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	




