318is turbo is back :)
Модератор: bum_bum
- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
M3CSL написа:Не че разбирам или нещо ама не трябва ли графиката да е по-права без спадова и тн? 1 вид да се оформи характерното турбо плато в там рейджа от обороти дето върти най-силно и чак после да падне. Това ми е интересно.
принципно ние работехме след 4000 рпм демек след тези обороти диното затяга и малко слeд това идва бооста и якия въртящ момомент , прeди това на мотора му е било лeсно по4ти като на празен ход и от там няма товар няма и боост ,ако диното беше нaстроено така 4е да натовари мотора от 3000 оборота нагоре тогава от по-рано щеше да има боост и съответно по-голям въртящ момент който да се задържа в оборитите , тогава щеше де се оформи плато
Последна промяна ludiagsm на 05 Юли 2007, 1:44, променена общо 1 път
					
				
			
		- 100imenov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1247
 - Регистриран на: 28.04.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: с Adaptive Drive
 - Мечтае да кара: F06 с B58
 
ludiagsm написа:M3CSL написа:Не че разбирам или нещо ама не трябва ли графиката да е по-права без спадова и тн? 1 вид да се оформи характерното турбо плато в там рейджа от обороти дето върти най-силно и чак после да падне. Това ми е интересно.
принципно ние работехме на след 4000 рпм демек след тези обороти диното затяга и малко слд това идва бооста и якия въртящ момомент , прди това н амотора му е било лсно по4ти като на празен ход и от там няма товар няма и боост ,ако диното беше нстроено така 4е да натовари мотора от 3000 оборота нагоре тогава от по-рано щеше да има боост и съответно поголям въртящ момент който да се задържа в оборитите , тогава щеше де се оформи плато
Аха мерси за изяснението.
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt 
		- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
Да кара сега .. стига е правил  
  ... само нитрото да мушне (и да го направи някой с опит), че оня ден гледах малк клипчета, как си гърмят моторите хората ... на един 350Z му изкочи биела през блока  
 ... и всичките тоталки бяха с Нитро свръхдоза.
			Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
AlibiTu написа:Да кара сега .. стига е правил... само нитрото да мушне (и да го направи някой с опит), че оня ден гледах малк клипчета, как си гърмят моторите хората ... на един 350Z му изкочи биела през блока
... и всичките тоталки бяха с Нитро свръхдоза.
биелката беше ли кована Н профил или нормална или не си личеше
AlibiTu написа:Да кара сега .. стига е правил... само нитрото да мушне (и да го направи някой с опит), че оня ден гледах малк клипчета, как си гърмят моторите хората ... на един 350Z му изкочи биела през блока
... и всичките тоталки бяха с Нитро свръхдоза.
Кво нитро бре братче ний с братчеда на техния москвич Алеко му изкарахме биелата през блока без нитрота без нищо
Луд с тая електроника ли ще я караш сега,с двете СМТ6?
- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
Nightmare написа:AlibiTu написа:Да кара сега .. стига е правил... само нитрото да мушне (и да го направи някой с опит), че оня ден гледах малк клипчета, как си гърмят моторите хората ... на един 350Z му изкочи биела през блока
... и всичките тоталки бяха с Нитро свръхдоза.
Кво нитро бре братче ний с братчеда на техния москвич Алеко му изкарахме биелата през блока без нитрота без нищо![]()
![]()
![]()
Луд с тая електроника ли ще я караш сега,с двете СМТ6?
еми да
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
Нисанката беше бая наточена  
 ... а Биелата беше се скъсала от захвата с буталото и беше се изкривила  
 ... а той блока на 350Z май е Алуминиев. Абе гадна работа ....
			Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
vutov написа:80-120 на 3-та и на 4-та знаеш ли колко е?
Иначе евала, добре е станала колицата.
Пак питам за Хдрайв? Може ли да се сложи?
смених бая дифове та се омешах ве4е
за Х драйв нямам идея дали може сигурно може ама ебахти колко още време пари труд такаче мисля да се спра да тук евентулано мойе да му пръцнем малко нитро и ако не роди ще с екефи много , па ако роди ще го саберем пак същия и ще си карам на 2 бара за по-безопасно
та мисля още малко да си пойграя и да почвам купето 325 -турбо проект предвид на явор е30-ката с която си играхме наскоро станах наясно 4е при 2,5 кубатурата нещата ве4е стават много по сериозни и със истински железа у мотора и турбина отиват към 550+ коня и сигурно 700++ NM
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
Големия мотор си е голям мотор ... обаче умножаваш много неща по 6, а не по 4 и от там паричките доста повечко стават. Ама си е мания.... както се казва .. без пари, няма ядене.
			Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
AUTOMAX написа:Луд на бланката ти от диното защо пише БМВ - 320да не криеш нещо
![]()
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
да бе да 
 я ги питай тея в тунинга 
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

