Липсва ли ви шпер на колата?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E71 4.0xd
Мечтае да кара: M3 E92

Мнение от Spoika » 10 Юни 2007, 1:50

stympo, изключвам ги, ама искам някой който може да ми покаже как става точно.. тъпичко ми е сам да се уча :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 10 Юни 2007, 1:59

Spoika написа:stympo, изключвам ги, ама искам някой който може да ми покаже как става точно.. тъпичко ми е сам да се уча :confused:

Въртиш пълен ляв, вдигаш до 3-4 хиляди оборота печката, пускаш съединителя и готово :mhihi: ама ако си с много нови гуми не очаквай нещо много да стане и гледай пътя да е от тея новите... те са по-хлъзгави ;)
There is no replacement for displacement

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 10 Юни 2007, 4:06

и нищо нестава...


За да се направи цялостно завъртане трябва да е много хлъзгаво(да има сняг примерно) или да е мокро и да си с галошки...И пак няма да стане много хубаво...


Сега ако искаш примерно да дрифтнеш около някой завой или на някое кръгово става, колата си подава дупето и е лесно да се балансира и да се държи....проблема е, че пак трябва да е или мокро или да си с няма такива чипици...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 10 Юни 2007, 12:54

GaD написа:и нищо нестава...


За да се направи цялостно завъртане трябва да е много хлъзгаво(да има сняг примерно) или да е мокро и да си с галошки...И пак няма да стане много хубаво...


Сега ако искаш примерно да дрифтнеш около някой завой или на някое кръгово става, колата си подава дупето и е лесно да се балансира и да се държи....проблема е, че пак трябва да е или мокро или да си с няма такива чипици...

Да, така е. Аз казвам как принципно става, но кола без шпер и малко коне...
There is no replacement for displacement

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 10 Юни 2007, 14:56

Колеги незнам за вас но аз с автомата като изключа ДСЦ-то и завъртя волана и с съвсем малко газ колата се върти като замаяна и стават много красиви слънца,сега а най се кефя като тръгне на една страна в завой целия се взима много лесно сега мисля да опитам с автопилота да го застопоря на една скорост и без да давам газ да виим дали ще взема завоя с вратите през цялото време :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 10 Юни 2007, 17:12

anton2106 написа:Колеги незнам за вас но аз с автомата като изключа ДСЦ-то и завъртя волана и с съвсем малко газ колата се върти като замаяна и стават много красиви слънца,сега а най се кефя като тръгне на една страна в завой целия се взима много лесно сега мисля да опитам с автопилота да го застопоря на една скорост и без да давам газ да виим дали ще взема завоя с вратите през цялото време :mhihi:


:shock: :kuku: :shock:колега това ако го пробваш го прави не на завой а на някое мноо широко място ...
за да дрифтиш трябва да контролираш колата посредством педала на гаста спирачката и волана ...
тва с автопилота ми изглежда обречено на 100%
:nono:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E71 4.0xd
Мечтае да кара: M3 E92

Мнение от Spoika » 10 Юни 2007, 19:42

мерси за съветите, ама аз правя горе долу това което казвате. Въртенето в кръг се получава, но просто си влачи задницата като че ли.. а не я поднася :confused: на завоите ми поднасят и 4те гуми.. ъндерстийр май беше. първия чифт ми замина много бързо и като ги свалиха в сервиза, нямаше абсолютно никакви грайфери :) и с тях беше перфектно! сега търкам втория чифт и избягвам грубия асфалт и неравностите по завоите :) ама за мокрото ..хич не съм доволен..последният път като я завъртях и ме занесе доста.. сега колата е в сервиза... две джанти, ходова част.. пр броня..гадно..


..за идеята с автоматика и автопилота, аз не бих пробвал..няма смисъл просто :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 10 Юни 2007, 20:20

Spoika написа:мерси за съветите, ама аз правя горе долу това което казвате. Въртенето в кръг се получава, но просто си влачи задницата като че ли.. а не я поднася :confused: на завоите ми поднасят и 4те гуми.. ъндерстийр май беше. първия чифт ми замина много бързо и като ги свалиха в сервиза, нямаше абсолютно никакви грайфери :) и с тях беше перфектно! сега търкам втория чифт и избягвам грубия асфалт и неравностите по завоите :) ама за мокрото ..хич не съм доволен..последният път като я завъртях и ме занесе доста.. сега колата е в сервиза... две джанти, ходова част.. пр броня..гадно..


..за идеята с автоматика и автопилота, аз не бих пробвал..няма смисъл просто :roll:


колега просто колата е слаба ...

получил ти се е ъндерстиър защото просто си навил волана преди задницата да е загубила сцепление.. за дрифт трябва да ползваш ръчната като нямаш достатъчно коне или с предавка на долу .. трбва и малко преди да започнеш завоя да натиснеш леко спирачката но ряско за да пренесеш тежеста на пред за да не изгубиш сцепление ... и секви такива тънкости ..

е е просто навиваш волана и гас до долу ... е ако имаше 400коня можеше и д астане ...

изтегли си дрифт библе и гледай ... човека там си обяснява всичко много подробно
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 10 Юни 2007, 20:34

ето за какво говоря в картинки
Изображение
Изображение
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E71 4.0xd
Мечтае да кара: M3 E92

Мнение от Spoika » 18 Юни 2007, 14:20

http://www.bokchoys.com/differential/index.htm

има какво да се почете :) намерих линка във форума на е46 фанатикс. пича яко се е занимавал със дифференциали и разни такива неща..

и май в раздела DIY има как да си сменим дифа :) ам това е за понапреднали..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 28 Юни 2007, 15:55

Тъй като ги чета тея от Quaife-то бая гръмка реклама си правят ама то ако и във формулата ползват от тяхните дифове сигурно са добри :) И меинтънънс фрии ги дават :)

:arrow: http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Quaif ... fferential


Както са написали слагаш го и забравяш ,че го имаш :) :mhihi:
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 17 Юли 2007, 13:01

http://www.turnermotorsport.com/html/se ... l+Vehicles

:) Ама цената е една хубава... :)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 17 Юли 2007, 13:06

Търнър е един от най-качествените
тунери по щатско, или поне така съм
чувал ;) :idea:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 17 Юли 2007, 22:27

anton2106 написа:Колеги незнам за вас но аз с автомата като изключа ДСЦ-то и завъртя волана и с съвсем малко газ колата се върти като замаяна и стават много красиви слънца,сега а най се кефя като тръгне на една страна в завой целия се взима много лесно сега мисля да опитам с автопилота да го застопоря на една скорост и без да давам газ да виим дали ще взема завоя с вратите през цялото време :mhihi:

вярно че с този дизел колата е мнооого хлъзгава с напълно изключено ДСЦ, но за съжаление оборотите свършват прекалено бързо
4500 за нищо не стигат
според мен е много по трудно от бензинова кола, била тя и с по-малък въртящ момент

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 23.11.2006

Мнение от stympo » 18 Юли 2007, 3:01

anton2106 написа:Колеги незнам за вас но аз с автомата като изключа ДСЦ-то и завъртя волана и с съвсем малко газ колата се върти като замаяна и стават много красиви слънца,сега а най се кефя като тръгне на една страна в завой целия се взима много лесно сега мисля да опитам с автопилота да го застопоря на една скорост и без да давам газ да виим дали ще взема завоя с вратите през цялото време :mhihi:

:nono: :kuku:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook