Спирачки ???
Модератор: bum_bum
			45 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Aз ползвам ето тези данни :
http://ultimatespecs.com/index.php?bran ... 8&option=4
като не знам колко са точни, но ми се струват логични. Е34 има бая спирачки по принцип като гледам Малко място за ъпрейд са оставили. Все пак едни М5 Е34 дискове + много хубави накладки от рода на Textar мисля, че ще затегнат положението.
  Малко място за ъпрейд са оставили. Все пак едни М5 Е34 дискове + много хубави накладки от рода на Textar мисля, че ще затегнат положението.
			http://ultimatespecs.com/index.php?bran ... 8&option=4
като не знам колко са точни, но ми се струват логични. Е34 има бая спирачки по принцип като гледам
 Малко място за ъпрейд са оставили. Все пак едни М5 Е34 дискове + много хубави накладки от рода на Textar мисля, че ще затегнат положението.
  Малко място за ъпрейд са оставили. Все пак едни М5 Е34 дискове + много хубави накладки от рода на Textar мисля, че ще затегнат положението.BMW only!
		- bum_bum
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Мен ако питаш колата си спира достатъчно добре за да се набутваш за спирачки преди да си качил поне 70- 80 коня, по- добре си земи 4 нови гуми, щото със 2 употреба (не знам дали си с такива) и брембо да сложиш ще е се тая. Пък по- евтиния вариант за ъпгрейд е може би хубави дискове и максимално меки накладки + стоманени маркучета на спирачките и нова спирачна течност.
			
		- Stanchev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ами точно 365 мм е от вътрешната страна на джантатаNightmare написа:Значи аз се бъркам в реалоема.От линка на АМД излиза че на М5 са:Front Brakes : Vented Discs (345 mm)
а на 525и са-Front Brakes : Vented Discs (302 mm) ...
Премери си сега в 16-ка дали ще се вместят
 Преди 5мин. я смъкнах и измерих. И ако се сложат от М5 на 345мм остава по 10мм разтояние между джантата и диска.  Това не е ли малко или няма проблеми ???  Че си ги харесвам тези джанти и не ми се слагат 17-ки. Аз мисля че ще стане щото съм виждал огромни дискове дето са на 2-3мм до джантата.  Остава да видя къде да намеря едни предни от М5 и на какви пари разбирасе
 Преди 5мин. я смъкнах и измерих. И ако се сложат от М5 на 345мм остава по 10мм разтояние между джантата и диска.  Това не е ли малко или няма проблеми ???  Че си ги харесвам тези джанти и не ми се слагат 17-ки. Аз мисля че ще стане щото съм виждал огромни дискове дето са на 2-3мм до джантата.  Остава да видя къде да намеря едни предни от М5 и на какви пари разбирасе   
  
Последна промяна slavianko на 31 Юли 2007, 17:16, променена общо 1 път
					
				
			oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- 
				  
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: re
Mай М5тицови дискове не стават за 16киslavianko написа: Преди 5мин. я смъкнах и измерих. И ако се сложат от М5 на 345мм остава по 10мм разтояние между джантата и диска. Това не е ли малко или няма проблеми ???
 И пича е прав, че забравяш за апаратите
 И пича е прав, че забравяш за апаратите  
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA  ---- http://www.formula1.bg ----
		- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Аууууу за това хич не се бях сетилGRIPEN написа:Ти недей мери диска само . Прави сметка, че и спирачния апарат трябва да се вмести.
 Всички М5-тици ли излизат фабрично със 17-ки. Ако е така май няма да пасне. Не знам такива от Е32 750 те май са с 16-ки заводски.  Някой не знае ли ???  Хич не искам да си сменям и джантите, тези тъкмо си ми паснаха на душата.
    Всички М5-тици ли излизат фабрично със 17-ки. Ако е така май няма да пасне. Не знам такива от Е32 750 те май са с 16-ки заводски.  Някой не знае ли ???  Хич не искам да си сменям и джантите, тези тъкмо си ми паснаха на душата.
Моята работа май хем х....я до края хем душата в рая
 
  
Последна промяна slavianko на 31 Юли 2007, 17:44, променена общо 1 път
					
				
			oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Stanchev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Мерси за инфото Stanchev. Май трябва да проверя нагледноStanchev написа:на Е32 750и/ил са 2 размера едните са 302мм като на Е34 540, а другите са 324мм
 Предполагам тези на 324мм апарата трябва да е по малко издаден за да взезе в 16-ка. Щото доколкото знам те си излизат от завода с 16-ки или бъркам нещо
  Предполагам тези на 324мм апарата трябва да е по малко издаден за да взезе в 16-ка. Щото доколкото знам те си излизат от завода с 16-ки или бъркам нещо   
  
А това Е34 540 как спира с такива спирачки като моите ??? Ебати кошмара. Или само диска е същият и нещо апаратите са по различни ?
 А на Е32 750 с 302мм дискове пък изобщо не мога да си представя.  Не може да няма нещо по различно. Та на това голямото купе и с този мотор няма да има спиране изобщо.
  А на Е32 750 с 302мм дискове пък изобщо не мога да си представя.  Не може да няма нещо по различно. Та на това голямото купе и с този мотор няма да има спиране изобщо.oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Е тука два линка ти пускам да видиш има според мен доста инфо.
http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm
http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes_850i.htm
Обаче нещо дето и на мен ми обягваше известно време. Спирането не е
само до големи спирачки. Лятото съм с 235/45 зимата с 195/60 гумета ми
има разлика и щом аз дето съм водач на ППС от малко повече
  от малко повече
от година правя разлика .... мисли .
Следва и другото пояснение че също роля играе и окачването .... разни камбъри/кастъри други такива.
			
		http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm
http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes_850i.htm
Обаче нещо дето и на мен ми обягваше известно време. Спирането не е
само до големи спирачки. Лятото съм с 235/45 зимата с 195/60 гумета ми
има разлика и щом аз дето съм водач на ППС
 от малко повече
  от малко повече
от година правя разлика .... мисли .
Следва и другото пояснение че също роля играе и окачването .... разни камбъри/кастъри други такива.
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Баце аз съм с гуми F1 235 широки, Пружини червени H&R и много яки Боге амортисьори. Та по окачването не виждам какво още да правя.pesho написа:Е тука два линка ти пускам да видиш има според мен доста инфо.
http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm
http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes_850i.htm
Обаче нещо дето и на мен ми обягваше известно време. Спирането не е
само до големи спирачки. Лятото съм с 235/45 зимата с 195/60 гумета ми
има разлика и щом аз дето съм водач на ППСот малко повече
от година правя разлика .... мисли .
Следва и другото пояснение че също роля играе и окачването .... разни камбъри/кастъри други такива.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- 
				  
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Скивай тука има доста инфо за ъпгрейд на спирачките на Е34  
 
http://bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm
http://bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes_850i.htm
			 
 
http://bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm
http://bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes_850i.htm
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!  
  
  
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		 
  
  
 
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

			45 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	










 
