Истината.....
Модератор: Общи модератори
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Запитвали ли сте някога, защо срещите между BMW клуба и Пежо клуба, минават супер, а примерно с АУДИ - не. Никой не сравнява Пежо и БМВ, съответно и няма караници кой е по-по-най. Най лошото според мен е, че всеки фен на дадена марка се опитва да изкара своята си марка НАЙ и въобще не го интерисува другата марка има ли, няма ли някъкви предимства. Истината е, че всяка марка си има както предимства, така и недостатъци, НО всяка марка се свързва с определен стил, темперамент и т.н. Според мен е много тъпо да стравняваме директно различни философии. А още по-тъпо е да напишеш в БМВ форум - Мерцедес са най-великите, БМВ за нищо не стават . Аз поне никога не бих го написал във форума на Мерцедес (ако има такъв де
). 


- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
Като чуя че Мерцедес е най добрия автомобил се сещтам как Harley Davidson е най добрия мотоциклет!
И двете според мен лежат на някаква слава от миналото. Мерцедес е предназначен за хора от 40 нагоре. Поне според мен. Land Shark е много прав. Ако искаш просто да се возиш Мерцедеса става. Но за друго......







- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
Slavi_m написа:Lubo1 само дето Мерцедес никога не са имали слава на спортни и бързи коли и според мен никога няма да я придобият колкото и да се напъват с АМГ
Че нямат слава на спортни автомобили съм съгласен, но спред мен имат слава на барзи и сигурни коли.Мерцедес няма спортния дух като на БМВ, но мее може да отречем че са бързи и сигурни(говоря за по нови модели а не за 124 примерно)
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Какви спортни коли бре.. хехех.. на Мерцедес ако сте забелязали (говора за по старите модели, а май се отнася и за новите) всички модели над 3.0 литра са тролей (автоматици).. е к'ъф е тоя спорт с тая патерица м/у седалките
П.С. Има и един модел който и на мен ми харесва, но тои е много далеч от Мерцедес.. Brabus SL 7.2 с 6 степенна ръчна скоростна кутия от ..ще ви излъва от какво, гледах го в [/url]www.bmwm5.com[url]беше 500+ коня!
[/url]


П.С. Има и един модел който и на мен ми харесва, но тои е много далеч от Мерцедес.. Brabus SL 7.2 с 6 степенна ръчна скоростна кутия от ..ще ви излъва от какво, гледах го в [/url]www.bmwm5.com[url]беше 500+ коня!

- 54321
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 3.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316 m43b19
според мен когато някой казва Mercedes е колата сигурно има предвид че живее по 40 години без да се чупи и че има една от най-мазните возии и са мазни коли като цяло смисъл по усещане от шофирането. BMW не може и не бива да бъде сравнявана с Mercedes и според мен тази тема ще бъде заключена скоро.Темата "Харесвате ли Honda" беше по смислена 

Пичове, сега мисля да се аргументирам, защото прави сте едно такова твърдение, и то точно във вашите очи изглежда меко казано смешно.
Първо никога не съм казвал, че БМВ не стават за нищо. Напротив пак казвам, че уважавам и признавам марката. Опитвал съм вкуса на БМВ и определено не останах разочарован. Просто може би ценя повече комфорта и сигурността в един автомобил, отколкото бързината, макар че чувсвото да настъпиш до долу не може да се сравни с абсолютно нищо.
Сега искам да кажа няколко думи за историята на марката(MERCEDES). Първият МБ е прозведен от Вилхелм Майбах през далечната 1900г. Това е първият автомобил с управлявяни всмукателни клапани, радиатор и спирачки с водно охлаждане. След това през 1906 е представен състезателен шестак със струговани цилиндри и горно разположен разпределителен вал, задвижван от ангренажен вал - образец за бъдещите двигатели и автомобилни мотори с голяма мощност.
1911г. - първия автомобил с три клапана на цилиндър.
1936г. - 260 D - първия сериен дизелов автомобил.
................
................
................
Така мога да пиша още много, но накратко казано МБ носи почти същия "багаж" какъвто носи и понятието автомобил. По-важното, което искам да кажа е, че повече от 50% от ситемите използвани във вашите бързи БМВ-та са дело на MERCEDES!!!
Нека кажа няколко думи и за различните модели и модификации.
Мисля, че БМВ-та не могат изобщо да претендират за кой знае какво разнообразие. Във всеки един клас изоставате поне с една крачка. Да не говорим, че при тежкотоварните автомобили, камиони, рейсове и т.н. и т.н. ви няма никакви.
Също така до преди няколко години бяхте доста зле от към разновидност на агрегати, особено дизелови. Признавам, че напоследък се поокопитихте, но има още какво да се иска.
Уважавам вашата всеотдайност към марката БМВ и в никакъв случай не искам да налагам мнението си. Форума също е много готин, и могат да се научат доста работи от тук. Стават готини дискусии и спорове и мисля , че трябва да се прави повече за популяризирането му.
Първо никога не съм казвал, че БМВ не стават за нищо. Напротив пак казвам, че уважавам и признавам марката. Опитвал съм вкуса на БМВ и определено не останах разочарован. Просто може би ценя повече комфорта и сигурността в един автомобил, отколкото бързината, макар че чувсвото да настъпиш до долу не може да се сравни с абсолютно нищо.
Сега искам да кажа няколко думи за историята на марката(MERCEDES). Първият МБ е прозведен от Вилхелм Майбах през далечната 1900г. Това е първият автомобил с управлявяни всмукателни клапани, радиатор и спирачки с водно охлаждане. След това през 1906 е представен състезателен шестак със струговани цилиндри и горно разположен разпределителен вал, задвижван от ангренажен вал - образец за бъдещите двигатели и автомобилни мотори с голяма мощност.
1911г. - първия автомобил с три клапана на цилиндър.
1936г. - 260 D - първия сериен дизелов автомобил.
................
................
................
Така мога да пиша още много, но накратко казано МБ носи почти същия "багаж" какъвто носи и понятието автомобил. По-важното, което искам да кажа е, че повече от 50% от ситемите използвани във вашите бързи БМВ-та са дело на MERCEDES!!!
Нека кажа няколко думи и за различните модели и модификации.
Мисля, че БМВ-та не могат изобщо да претендират за кой знае какво разнообразие. Във всеки един клас изоставате поне с една крачка. Да не говорим, че при тежкотоварните автомобили, камиони, рейсове и т.н. и т.н. ви няма никакви.
Също така до преди няколко години бяхте доста зле от към разновидност на агрегати, особено дизелови. Признавам, че напоследък се поокопитихте, но има още какво да се иска.
Уважавам вашата всеотдайност към марката БМВ и в никакъв случай не искам да налагам мнението си. Форума също е много готин, и могат да се научат доста работи от тук. Стават готини дискусии и спорове и мисля , че трябва да се прави повече за популяризирането му.
хм. аз не видях никакви смислени доводи написани във полза на мерцедес.
това кой е пръв във някакво отношение има смисъл първите 10 години. след това преднината от това че си първи изчезва. филипс измислиха аудио касетката. филипс касетофоните са боклуци. ксерокс измислиха копирките. в момента ксерокс са едни от наий-скъпите и най-лошите копирки. компанията почти е изоставила копирния бизнес. така че кой е бил първи не е критерии. да не говориме че в момента ако погледнеш м двигателите и амг двигателите, амг-тата изглеждат заседнали във 70те години докато м-двигателите черпят с пълни шепи от ф1 технологийте.
говориш камиони и рейсове. мисля че това е меко казано - наивно. перфекция се постига чрез специализация- не чрез опитване навсякъде да се огрее. ферари не правят седани- защото са се специализирали във спортни коли и като такива правят едни от най-сериозните возила.
изоставането във класовете. какво имаш напредвид? комфорт? аз имам преки наблюдения във s-класата и 7ма серия - и двете имат всички екстри които се очакват във този клас като разликата е че бмв-то има по-сериозни седалки а мерцедеса има канапенца- което не е лошо-просто зависи какво искаш, но да се говори за "по-добрия" мислия че е безхаберие
за двигателите вече споменах. изисква се много малко технология да изкараш 500 коня със компресор (американците го правят това от 70те години насам), но ако идеята е да е нормален двигателя, 500 коня от 5-6 литра стават трудни. ти поглеждал ли си на какво прилича разреза на един амг мотор и на един м-мотор? амг-то изглежда като измислено от конструктурско бюро "туполев" докато м двигателя е от друга планета. това не значи че амг-то не е хубав надежден двигател със много коне. не ме разбираи погрешно. но такъв двигател не се вписва във философията на бмв която е че двигателя трябва да е отзивчив. мерцедес от своя страна залага повече на круизинга - демек бързо константно каране по аутобана. и от там не се и натиска да прави отзивчиви двигатели. както казах- въпрос на философия и пазарно премерване. но да кажеш че бмв е една крачка назад е криворазбран фанатизъм. нямали били бмв-тата дизели- дизела не е подходящ за спортен автомобил- много въртящ момент ниско долу, малко коне горе- не съвсем идеята за спортен агрегат- по-скоро камионджийски. лошо няма. но не е било във фокуса на бмв и затова не се е развивало.
мнението си не можеш да го наложиш защото сравняваш ябълки със банани. ти какво обичаш повече? ябълки? много хора обичат банани. ябълката ти гъделичка едни сетива, банана други. същото и с колите. на запад мерцедес е известен като "luxury sport" кола а бмв като "sport luxury". ауди се опитва (много успешно) да запълни празнината между двете. като казах ауди- забелязал ли си че новото s4 (което е спортния автомобил на ауди направен да се бори със м3 и c32 amg) е със 8 цилиндров нормален двигател а старото беше със 6 би-турбо? ако и новия двигател да е една идея по-мощен от стария? задавал ли си си въпроса защо ауди се отказа от турботата във спортния си автомобил ако и да можеше да надуе малко повече стария двигател и да изкара 400+ коня- нещо което бмв никога нямаше да постигне във е46 м3?
това кой е пръв във някакво отношение има смисъл първите 10 години. след това преднината от това че си първи изчезва. филипс измислиха аудио касетката. филипс касетофоните са боклуци. ксерокс измислиха копирките. в момента ксерокс са едни от наий-скъпите и най-лошите копирки. компанията почти е изоставила копирния бизнес. така че кой е бил първи не е критерии. да не говориме че в момента ако погледнеш м двигателите и амг двигателите, амг-тата изглеждат заседнали във 70те години докато м-двигателите черпят с пълни шепи от ф1 технологийте.
говориш камиони и рейсове. мисля че това е меко казано - наивно. перфекция се постига чрез специализация- не чрез опитване навсякъде да се огрее. ферари не правят седани- защото са се специализирали във спортни коли и като такива правят едни от най-сериозните возила.
изоставането във класовете. какво имаш напредвид? комфорт? аз имам преки наблюдения във s-класата и 7ма серия - и двете имат всички екстри които се очакват във този клас като разликата е че бмв-то има по-сериозни седалки а мерцедеса има канапенца- което не е лошо-просто зависи какво искаш, но да се говори за "по-добрия" мислия че е безхаберие

мнението си не можеш да го наложиш защото сравняваш ябълки със банани. ти какво обичаш повече? ябълки? много хора обичат банани. ябълката ти гъделичка едни сетива, банана други. същото и с колите. на запад мерцедес е известен като "luxury sport" кола а бмв като "sport luxury". ауди се опитва (много успешно) да запълни празнината между двете. като казах ауди- забелязал ли си че новото s4 (което е спортния автомобил на ауди направен да се бори със м3 и c32 amg) е със 8 цилиндров нормален двигател а старото беше със 6 би-турбо? ако и новия двигател да е една идея по-мощен от стария? задавал ли си си въпроса защо ауди се отказа от турботата във спортния си автомобил ако и да можеше да надуе малко повече стария двигател и да изкара 400+ коня- нещо което бмв никога нямаше да постигне във е46 м3?

Последна промяна alx на 27 Мар 2004, 16:25, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
w124 написа:Пичове, сега мисля да се аргументирам, защото прави сте едно такова твърдение, и то точно във вашите очи изглежда меко казано смешно.
Първо никога не съм казвал, че БМВ не стават за нищо. Напротив пак казвам, че уважавам и признавам марката. Опитвал съм вкуса на БМВ и определено не останах разочарован. Просто може би ценя повече комфорта и сигурността в един автомобил, отколкото бързината, макар че чувсвото да настъпиш до долу не може да се сравни с абсолютно нищо.
Сега искам да кажа няколко думи за историята на марката(MERCEDES). Първият МБ е прозведен от Вилхелм Майбах през далечната 1900г. Това е първият автомобил с управлявяни всмукателни клапани, радиатор и спирачки с водно охлаждане. След това през 1906 е представен състезателен шестак със струговани цилиндри и горно разположен разпределителен вал, задвижван от ангренажен вал - образец за бъдещите двигатели и автомобилни мотори с голяма мощност.
1911г. - първия автомобил с три клапана на цилиндър.
1936г. - 260 D - първия сериен дизелов автомобил.
................
................
................
Така мога да пиша още много, но накратко казано МБ носи почти същия "багаж" какъвто носи и понятието автомобил. По-важното, което искам да кажа е, че повече от 50% от ситемите използвани във вашите бързи БМВ-та са дело на MERCEDES!!!
Нека кажа няколко думи и за различните модели и модификации.
Мисля, че БМВ-та не могат изобщо да претендират за кой знае какво разнообразие. Във всеки един клас изоставате поне с една крачка. Да не говорим, че при тежкотоварните автомобили, камиони, рейсове и т.н. и т.н. ви няма никакви.
Също така до преди няколко години бяхте доста зле от към разновидност на агрегати, особено дизелови. Признавам, че напоследък се поокопитихте, но има още какво да се иска.
Уважавам вашата всеотдайност към марката БМВ и в никакъв случай не искам да налагам мнението си. Форума също е много готин, и могат да се научат доста работи от тук. Стават готини дискусии и спорове и мисля , че трябва да се прави повече за популяризирането му.
Моля Модератор да се намеси


NUZZO
w124 написа:
Нека кажа няколко думи и за различните модели и модификации.
Мисля, че БМВ-та не могат изобщо да претендират за кой знае какво разнообразие. Във всеки един клас изоставате поне с една крачка. Да не говорим, че при тежкотоварните автомобили, камиони, рейсове и т.н. и т.н. ви няма никакви.
не сам чел по голяма безмислица, извинявам се за твъдрия тон но човека май не разбира кво е БМВ........

NUZZO
- 54321
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 3.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316 m43b19
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани