Как да вдигна малко коне на 316 ??
Модератор: bum_bum
			72 мнения
			 • Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
- павката
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
май първо тряя да барнеш спирачките,че тия барабани и тънки дискове...
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
да, направо нямам думи, 2000 лева за подобрения на 316-ка. Точно колкото да сложиш М50Б25 или поне Б20 вътре:)  Или още по-добре - да си земеш някаква Е30-ка 323-ка и Е36-цата да си я караш за ежедневна 
			
BMW only!
		- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Не можах да ти схвана мисълта? Имах в предвид, че няма смисъл (за мен) да се наливат каквито и да са пари в подобрения на 316-ка, защото може направо да се сложи по-голям мотор или да си купих една евтина Е30-ка за простотии с голем мотор. Нямах в предвид моята 
			
BMW only!
		- taba4ko
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
е30-ката 323 не е лоша ама не е пъргава пък и е само 140 коня (поне тази която аз съм карал е такава нали все пак е 86 набор). явно не си карал и не знаеш. е36 са с олекотени черупкови лагери и са по принцип по-пъргави от е30
			
taba4ko написа:е30-ката 323 не е лоша ама не е пъргава пък и е само 140 коня (поне тази която аз съм карал е такава нали все пак е 86 набор). явно не си карал и не знаеш. е36 са с олекотени черупкови лагери и са по принцип по-пъргави от е30
Каааааааааааааааааак?
 
 
Баткоо не се излагай...
Първо е30 323 си е 150 коня
 
 
После има доооста повече въртящ момент от 316(пък ако е М40
 )
 )
После е30 си е доооста по-добра кола за каране и за фън от колкото е36.
Кви черупкови лагери кви 5 лева
 
Стамбоо сега разбирам какво имаш предвид с подписа си
 
 
Направо не ша откача ми незая...

Последна промяна Nightmare на 24 Окт 2007, 23:20, променена общо 1 път
					
				
			
		- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
taba4ko написа:е30-ката 323 не е лоша ама не е пъргава пък и е само 140 коня (поне тази която аз съм карал е такава нали все пак е 86 набор). явно не си карал и не знаеш. е36 са с олекотени черупкови лагери и са по принцип по-пъргави от е30
шъ откача

- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- taba4ko
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Nightmare написа:taba4ko написа:е30-ката 323 не е лоша ама не е пъргава пък и е само 140 коня (поне тази която аз съм карал е такава нали все пак е 86 набор). явно не си карал и не знаеш. е36 са с олекотени черупкови лагери и са по принцип по-пъргави от е30
Каааааааааааааааааак?
Баткоо не се излагай...
Първо е30 323 си е 150 коня
После има доооста повече въртящ момент от 316(пък ако е М40)
После е30 си е доооста по-добра кола за каране и за фън от колкото е36.
Кви черупкови лагери кви 5 лева
Стамбоо сега разбирам какво имаш предвид с подписа си
Направо не ша откача ми незая...
и аз така си мислех колега ама за жалост това дето аз го карах няколко пъти е30 323 купе двоен стоп си му пише по книжка че е 140. аз даже спорих че е 160 ( а не 150 коня). при това бях изумен и от факта че и е карбураторно. но си е и факт че като премине 3000 оборота си е като ракета. за сметка на това до тогава е бетер от лимузина...

- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Kарбураторно 323 няма. Нещо е преправяно. Всеки случай има и вариант със 140 коня 323-ка, ама те са с механична инжекция. 150 коньовите са с L-jetronic електронна инжекция (електронни дюзи, дебитомер,...).
			BMW only!
		- taba4ko
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
значи такова е било, със механична инжекция (на мен ми заприлича на карбуратор). щото ми се стори по-различно от колкото трябва да изглежда. но пък наистина си беше 140 коня.
			
- Zaho
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
да, направо нямам думи, 2000 лева за подобрения на 316-ка. Точно колкото да сложиш М50Б25 или поне Б20 вътре Или още по-добре - да си земеш някаква Е30-ка 323-ка и Е36-цата да си я караш за ежедневна
Аз не съм съгласен с това !!!
Kаде му е удоволствието да си караш пак сток кола че и доста некомфортна и какво като е 150HP. Или пък със сток мотор всеедно си караш ОБИКНОВЕННА 320-ка 325-ца
Винаги бих предпочел турбинирана 316-ка пред сток 325-ца !!! Друг е въпроса ако се турбинира 325-цата но това пък ми е прекалено аз няма да ходя да се състезавам и повечето които пишем ту за колите си нямат такива намерения (разбира се има исключения много луди
 )
 )
Страхотно удоволствие е да си караш колата и да знаеш как е пипната и че имаш турбинка нос-4е яка музи4ка страхотен интериор спортно окачване големи дискове яки джанти и т.н. и си върви прили4но! Какво като съм налял еди колко си пари в нея колкото още две такива !
То винаги ще се намери някои да ти каже ама можеше да си вземеш Е30 с голям мотор то същата работа !
Все пак някои ден ако ми писне нищо не пречи да се смени мотора с по голям и да се пренастрои турбо-сетъпа с новия мотор
 а купео си е купе то така или иначе си е вече барната както трябва
 а купео си е купе то така или иначе си е вече барната както трябва 
- Ogi
- 
				Плевен тийм  
- 
				  
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
я сега се върнете в началото на темата прочетете хубаво колко коня искам да вдигна.. също така прочетете и заглавието на темата и пак пишете.... 
ако пак не виждате точно кво съм написал ще ви го кажа като за по бавнички 
 
"Как да вдигна МАЛКО коне на 316-ка" дефакто с това съм искал да кажа МАЛКО коне! нещо от сорта на 1О-2О коня... а не 5О-1ОО
щом съм казал че искам 1О-2О коня отгоре значи толкова ми трябват и толкова искам да вдигна... ясно ми е че сте големи разбирачи всичките и че карате големите бегачки и всички с двигатели под 3ООО кубика са ви смешни... ама така е... има и такива като мен...
МОЛЯ ПО ТЕМАТА ДА ПИШАТ САМО КОМПЕТЕНТНИ И ИСКАЩИ ДА ПОМОГНАТ КОЛЕГИ... ВСИЧКИ ДРУГИ НЕГАТИВНО НАСТРОЕНИ ПОРАДИ ЛИПСТАТА НА НЯКОИ НУЖДИ КОЛЕГИ ДА СИ ТРАЯТ И ДА ПРИКЛЮЧАТ С ПОДОБНИ ТЪПИ ПОСТОВЕ
			
		ако пак не виждате точно кво съм написал ще ви го кажа като за по бавнички
 
 
"Как да вдигна МАЛКО коне на 316-ка" дефакто с това съм искал да кажа МАЛКО коне! нещо от сорта на 1О-2О коня... а не 5О-1ОО
щом съм казал че искам 1О-2О коня отгоре значи толкова ми трябват и толкова искам да вдигна... ясно ми е че сте големи разбирачи всичките и че карате големите бегачки и всички с двигатели под 3ООО кубика са ви смешни... ама така е... има и такива като мен...
МОЛЯ ПО ТЕМАТА ДА ПИШАТ САМО КОМПЕТЕНТНИ И ИСКАЩИ ДА ПОМОГНАТ КОЛЕГИ... ВСИЧКИ ДРУГИ НЕГАТИВНО НАСТРОЕНИ ПОРАДИ ЛИПСТАТА НА НЯКОИ НУЖДИ КОЛЕГИ ДА СИ ТРАЯТ И ДА ПРИКЛЮЧАТ С ПОДОБНИ ТЪПИ ПОСТОВЕ
			72 мнения
			 • Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	






 
