По-голям колер за тдс-ще има ли ефект?
Модератор: bum_bum
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
По-голям колер за тдс-ще има ли ефект?
Положителен или отрицателен ще бъде ефекта при поставяне на по-голям колер на тдс,според вас?                                                                            И какво мислите за подобрено охлаждане на оригиналния?
			
		- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ванка аз си мислех за втори преди оригиналния.Мисля че ще има място да се монтира точно зад дясното капаче на бронята(зад лявото е термометара за външната температура).Дали сас два или с подобрен оригинален ваздушния поток няма да стане прекалено студен,пък и да стане какво следва  
			
		
- krika
- ...и то хидравличен :)
- 
				  
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Wenzy написа: Дали сас два или с подобрен оригинален ваздушния поток няма да стане прекалено студен

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA  ---- http://www.formula1.bg ----
		- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- rtzankov
- Ценко изложбения
- 
				  
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
По принцип, ако температурата на входящия въздух е по ниска, то това значи -> повече кислород -> по добре горене на сместа ! Самоче ако махнеш оригиналния кулер и сложиш поголям ще се сбълскаш с друг проблем наречен, пад на налягането ! Всеки кулер има пад на налягането, сиреч ако на входа на твоя кулер има 0.9 бар. на изхода има (примерно) 0.85 бар. ... това е с твоя кулер ... но ако сложиш по голям той има повече обем, и от там следва че пада на налягането ще е по голям  Та в крайна сметка може да се получи отрицателен ефект
 Та в крайна сметка може да се получи отрицателен ефект  Ако питаш мен тия в Мюнхен доста са посмятали преди да сложат този точно охладител, затова по добре си карай колата и не пипай
 Ако питаш мен тия в Мюнхен доста са посмятали преди да сложат този точно охладител, затова по добре си карай колата и не пипай 
			 Та в крайна сметка може да се получи отрицателен ефект
 Та в крайна сметка може да се получи отрицателен ефект  Ако питаш мен тия в Мюнхен доста са посмятали преди да сложат този точно охладител, затова по добре си карай колата и не пипай
 Ако питаш мен тия в Мюнхен доста са посмятали преди да сложат този точно охладител, затова по добре си карай колата и не пипай 


R.I.P Landikar
- alexsch
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Цанков мерси за отговора но точно моя вапрос беше друг,ако преди оригиналния се сложи още един куулер?
			
		Колега Wenzy няма как въздуха да стане прекалено студен   . Ефекта според мен ще е по лош отколкото по голям кулер(или еднакъв), заради повечето връзки. Относно загубата на налягането може да се спести с леко увеличаване на налягането на текущата турбина без купуване на нова.
 . Ефекта според мен ще е по лош отколкото по голям кулер(или еднакъв), заради повечето връзки. Относно загубата на налягането може да се спести с леко увеличаване на налягането на текущата турбина без купуване на нова.
Ако се подобри охлаждането %100 процента ще има подобрение(при високи температури на околната среда колата се усеща че е по тромава и обратното) но явно трябва да се сметне с тази турбина какъв точно размер и колко повече да я надуеш за да наваксаш загубите.
Поздрави
			
		 . Ефекта според мен ще е по лош отколкото по голям кулер(или еднакъв), заради повечето връзки. Относно загубата на налягането може да се спести с леко увеличаване на налягането на текущата турбина без купуване на нова.
 . Ефекта според мен ще е по лош отколкото по голям кулер(или еднакъв), заради повечето връзки. Относно загубата на налягането може да се спести с леко увеличаване на налягането на текущата турбина без купуване на нова.
Ако се подобри охлаждането %100 процента ще има подобрение(при високи температури на околната среда колата се усеща че е по тромава и обратното) но явно трябва да се сметне с тази турбина какъв точно размер и колко повече да я надуеш за да наваксаш загубите.
Поздрави
swh_bmw написа:Колега Wenzy няма как въздуха да стане прекалено студен. Ефекта според мен ще е по лош отколкото по голям кулер(или еднакъв), заради повечето връзки. Относно загубата на налягането може да се спести с леко увеличаване на налягането на текущата турбина без купуване на нова.
Ако се подобри охлаждането %100 процента ще има подобрение(при високи температури на околната среда колата се усеща че е по тромава и обратното) но явно трябва да се сметне с тази турбина какъв точно размер и колко повече да я надуеш за да наваксаш загубите.
Поздрави

- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- bum_bum
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Некъде из нета имаше комплект пръскалки с термодатчик и дюзи, дето пръскат като е топло само, но цената беше бая висока. Може би може да се пригоди нещо побългарено на бая по- добра цена.
			
		
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	 
			





 
