На скорост или на неутрална...???

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

На скорост или на неутрална...???

На скорост
112
79%
На неутрална
30
21%
 
Общо гласове : 142
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 29 Окт 2007, 12:26

абе така и така сме отворили тема
като завивате, на скорост ли го правите или не? става въпрос за 70-80-90 и повече градусови завой с 20на км/ч :roll:

аз лично завивам на неутрална, повечето пъти ;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 29 Окт 2007, 12:57

За нещо такова си говорим , Вичо. Е не баш с 20 км.ч. но остър тесен завой с наклон, както е по ВСИЧКИ планини. Естествено, че там, където опасността от кола в насрещното при нула видимост е твърде голяма и където колата и без теб си ускорява е по -добре да си на свободна. Обаче или аз не мога да го обясня или колегите не могат да си го представят.
Истинската полза от скорост в наклон и завой никой не я спомена, което според мен означава, че никой не схваща за какво си говорим.
Тя е за да преодолееш поднасянето при такива завой, особено при сняг.
Но в реалните пътни условия, вервайте ми, опасността от поднасяния не е основната опасност, а и нищо не пречи като минеш пика на завоя, да минеш на скорост. Никой не е казал да караш 100 % на свободна и без двигател.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 29 Окт 2007, 15:30

D3BEP, има си достатъчно нагорнища, които ги качвам на 5та със 120-140 км/ч. Тва на магистрала. Тука има достатъчно хора, които са излизали в чужбина и знят за какво става въпрос. Че ти не си виждал такива, това е друга тема. Карал съм и по магистрала и по второстепенен път, карал съм из Шварцвалд и из Родопите. Даже имаме вила в Родопите, така че не е като да не знам за какво иде реч.
Как нагоре ще изгоря това, което съм спестил надолу?

А познай де! Или сигурно си мислиш, че нагоре гори колкото и надолу?!

И пак казвам - не икономията е на 1 място, а това че е доста по-удобно за каране и не натоварваш спирачките толкова. А колкото до икономията, явно има нещо щом го препоръчват във всички съвети за пестеливо каране;)

Това за завойте и снега мисля, че е ясно. То остава и там да си на спирачки и тогава просто не ми се мисли ...

Какво да си гледам книжката, имам я от 10години. Ти твоята кога я взе? Извинявай, нищо лично, но като чета какво пишеш и ме хващат нервите. Дайте ако водим някакъв спор да го водим като хората с аргументи, а не да прераства в нападки тип "ивекота" и тн. :!:

ПП. Резултатът от анкетета е достатъчно показателен;)
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Мнение от interlagos » 29 Окт 2007, 15:58

:mhihi: :mhihi: :mhihi: най малко гори ако се вози6 на лагерна коли4ка по4ти като неутрална, ама като трябва да спреш ? :help: :help: :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 29 Окт 2007, 16:08

Не е проблема аз дали и какво съм виждал, а че ти ми даваш безумни твърдения, Какъв завой, какъв наклон на път, по който се движиш със 140 км в час? Трети път те питам , четвърти няма да има. Какво спестяване бре братко? Че това си е нормално каране, все едно аз ако искам да стигна до център да се кача първо до студентски град, там да засиля на 5та и да ползвам лекия наклон надолу.
Път, по който можеш да караш "нагоре" със 140 км ч. ВЪОБЩЕ СЕ ИЗКЛЮЧВА ОТ ПОНЯТИЕТО СЕРИОЗЕН НАКЛОН. АБСОЛЮТНО БЕЗМИСЛЕНО Е ДА МЕРИМ СПЕСТЯВАНЕТО ТАМ И НИКОЙ НЕ СПОРИ ЗА КАРАНЕТО НА СКОРОСТ ПО ТАКЪВ ПЪТ, тя и без да я спестяваш, там колата се движи на МИНИМУМА си - виж го по книжка - 120 км. е. Или си я бая закъсал с парите и имаш нужда от хуманитарна помощ за да пестиш по такъв път и при такава скорост от разликата между свободна и пета, или просто си безкрайно твърдоглав ЛЪВ.
По магистралните наклони всеки кара на скорост.
Къде ти е вилата в Родопите? Да не е в Кърджали или Хаскьой, ака Източните родопи? Като те слушам, нещо такова ще е или просто отдавна не си си ходил.
Разликата разхода между 0 и скорост при голям наклон не е голяма, даже и да я има. И който мисли, че и нулата е цифра, д ас исвали бензина на 1-2 литра и да се пусне от Мадан или Рудозем до Пловдив. Почти само нанадолнище е, пуска на която си иска предавка и кара. Ако стигне, ще му напълня резервоара, ако не, той моя.
А това за изкачването е един празен и безмислен колкото си щеш довод. "При изкачването ще изгориш това при слизането". Ами ти няма ли да го изгориш бре чоджум? Или ти не се качваш, тебе те пускат отгоре. Или може би аз съм толкова прост да ползвам свободнат надолу, а умните я ползват нагоре. То така, със 140 км.ч. нагоре не вярвам да е проблем да пускате по малко свободна. Аз като я пускам надолу, после нагоре тя си отмъщава ч не я ползвам.

Ай стига, че вече взех да се ядосвам. Много се радвам, че годините на книжката са ти доказателството на тезата. И аз имам едни чорапи. Много са стари. Съвсем автентични са, даже не са прани. Мисля да отида с тях на бал.

Резултатът от анетата е чудесен. Но аз например не съм гласувал. Защо ?Защот оза разлика от старите шофьори мисля, че И ДВАТА ОТГОВОРА СА ГРЕШНИ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 29 Окт 2007, 16:17

Дзвер, защо просто не приемеш, че не си прав? :mhihi: Икономията е най-малкото за което трябва да се говори тук. Става въпрос за това, че спирачките не се натоварват толко, колкото ако се кара на свободна ...
Има си един лаф, че добрите шофьори не ползват спирачки, когато карат нормално :winky:
_!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 29 Окт 2007, 16:21

Space написа:Дзвер, защо просто не приемеш, че не си прав? :mhihi: Икономията е най-малкото за което трябва да се говори тук. Става въпрос за това, че спирачките не се натоварват толко, колкото ако се кара на свободна ...
Има си един лаф, че добрите шофьори не ползват спирачки, когато карат нормално :winky:

Спейс, защо просто не приемеш ,че не ме разбираш :mhihi:
И аз не съм голям фен на спирачките. Старая се да ги използвам само при опасност или при твърде видима нужда. Друг е въпросът дали съм страхлив. Но като гледам бегачките около мене и големите им червени лампи отзад, си мисля, че не съм чак толко страхлив.
Друго?
Някой да спира директно от движение на задна за да не харчи накладки, ама ИЧ ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 29 Окт 2007, 16:28

Въпросът на анкетата е ясен! Отговорът е "На скорост гори по-малко, по надолнището от колкото на свободна!" Колко по-малко и колко ще спестиш е друга тема!!!

Вилата ми е на 30 км от Пловдив ;) Да хода да снимам А8 за да ми повярваш ли ?! Аз ти казвам, че има места на които ако съм на свободна и пред мен няма коли ще вдигна 170-180 км/ч, ти не вярваш. Не било сериозен наклон, а кво е? Иди малко из Австия, разходи се разгледай, пак тогава пак пиши. Или ще караш в тунелите със 150 км/ч. Айде, че и аз взех да се нервя!
Надолу викаш много върви 318ската, ма на горе не може със 140 км/ч :) Явно компенсираш бавното придвижване нагоре с бързо надолу :mhihi:
ПП.Ти му говориш, оно си рупа ли рупа :mhihi: Аз се отказвам да споря с теб, явно ти си знаеш твоето.
Последна промяна Loewe на 29 Окт 2007, 16:34, променена общо 1 път
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 29 Окт 2007, 16:29

Ами хайде обясни тогава, защото мразя да не разбирам нещо ;)
Ама явно трябва по-простичко ... :roll:
_!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 29 Окт 2007, 16:42

Добре, съгласих се. Не с верността на отговора, а с въпроса на анкетата. Поизкривил съм го малко.
При мен ако вдигна 150-170 на свободна, разходомера пак показва нула, какъвто е и въпросът на момчето "како показва". Кажете ми сега че и разходомера си трябва да поправя и направо да я фърлям колата и да си зема една лантра барем да не я мисля.
Кое харчи по - малко... Най - малко харчи - въртиш ключа едно назад и давай - на съединител. Нема нито бензин, нито амортизация. За точността на другите отговори не съм готов да се закълна, но този е изключително верен. Даже имам едно приятелче. То в движение си върти ключа на опела, вади го и ми го дава. КОлата обаче продължава да е зпалена.

Спейс.
С тебе с иговорим за това как е правилно да се кара по нанадолнището със завои.
Простичкото казано:
На свободна + на предавки. Не мога да дам точно процентно съотношение. Зависи от пътната обстановка.
На 30 км. от Пловдив в Родопите :) Това да не е .... южен Асеновград :) :mhihi:
Бъзикам се.
Но в този диапазон от Пловдив може да има наклон, но никъде няма планина. Истинският наклон и завои започват доста над Бачково. Което си е над 30 км. от посочената от теб дестинация. Специално пътят Пловдив - Асеновград - около 20 км - ако нямаше дупки щеше да е равна магистрала.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 29 Окт 2007, 16:57

Вилата е в посока Храбрино, Бойково ;) Освен това никъде не съм казал че въпросните наклони с големи скорости са там. Чети внимателно!
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 29 Окт 2007, 17:13

Я верно да прекратим, че накрая яйцето ще излезе първо :mhihi:
_!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 29 Окт 2007, 21:02

Space написа:Я верно да прекратим, че накрая яйцето ще излезе първо :mhihi:

О, то е.
Аминитичното яйце на кокошката е пряко наследство от динозаврите. В него няма нищо ново. Кокошката е техен потомък :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 29 Окт 2007, 21:09

Този няма оправия :mhihi:
_!_

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 29 Окт 2007, 21:30

тази тема колко пъти ще я обсъждате? :mhihi:

не разбрах идеята за наклоните, но тук има доста сериозни наклони които с тази изкачвам със скорост над 160 :mhihi: Ако ви се струва че наклона е малък - забранен е за спускане на товарни коли над 15т. - може би има защо :D

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook