Темпомат
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Мисля че тва е нещо като автопилот, ама групо казано, дето само му се задава скоростта и без да натискаш педала на газта ти поддържа примерно 120км/ч, като си на магистралата, а не да си държиш крака на педала непрекъснато и когато натисне някой от педалите се изключва автоматично.
Мисля че е това, ама за да не говоря глупости по добре още някой да си даде мнението.
Мисля че е това, ама за да не говоря глупости по добре още някой да си даде мнението.
и почва да хапва бензинец като бедно сумалийче по задушница
бе май не е точно автопилот щото няма как да пуснеш волана без да се отрепеш
това е БМВ-варианта на cruise control-а
задаваш определена скорост и колата автоматично я поддържа без да натискаш газта, иключва се ръчно или като натиснеш съединител, спирачка, или газ.
С автоматична скоростна кутия много по-добре се връзва.

бе май не е точно автопилот щото няма как да пуснеш волана без да се отрепеш
това е БМВ-варианта на cruise control-а
задаваш определена скорост и колата автоматично я поддържа без да натискаш газта, иключва се ръчно или като натиснеш съединител, спирачка, или газ.
С автоматична скоростна кутия много по-добре се връзва.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Всъщност при БМВ подържа само определени обороти (независимо какво пише в книжката), когато го включите (разпознава се по това, че когато дойде баир колата губи скорост, но не и обороти).
При Рено например е направено много по-интелигентно - с вакуум, койот подържа скоростта и на баир наистина подава газ, за да се запази скоростта.
На магистрала е много полезно, защото не ти заспива десния крак (макар едва ли на някой от изявените ентусиасти има опасност да му заспи десния крак дори на магистрала
).
Иначе не мога да си обасяна що за глупост е това, да му се казва автопилот
това го виждах като малък по Автооказион и явно е дело на същия гений, чийто творение са и летНите джанти.
ПС - Темпомат е запазено търговско название на Мерцедес, при БМВ е круз контрол
При Рено например е направено много по-интелигентно - с вакуум, койот подържа скоростта и на баир наистина подава газ, за да се запази скоростта.
На магистрала е много полезно, защото не ти заспива десния крак (макар едва ли на някой от изявените ентусиасти има опасност да му заспи десния крак дори на магистрала

Иначе не мога да си обасяна що за глупост е това, да му се казва автопилот

това го виждах като малък по Автооказион и явно е дело на същия гений, чийто творение са и летНите джанти.
ПС - Темпомат е запазено търговско название на Мерцедес, при БМВ е круз контрол
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
naskoksan написа:данке адашче:):):)

(ПС - за награда ела на някоя сбирка да те видя беееее

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Значи - човекът баща в момента кара Форд Експлорер 4,0 - естествено е автоматик.
Темпомата се включва от бутони на волана, а може да се спре както със съответен бутон, така и като се натисне спирачката. След натисната спорачка и изключен темпомат има копче, което като се натисне пак се включва темпомата на последната зададена скорост.
Специално при експлорера се поддържа зададената скорост и колата сама си подава газ, когато прецени, че има нужда. При нанадолнище обаче има един момент, в който скоростта се увеличава от наклона за определено време.
Темпомата се включва от бутони на волана, а може да се спре както със съответен бутон, така и като се натисне спирачката. След натисната спорачка и изключен темпомат има копче, което като се натисне пак се включва темпомата на последната зададена скорост.
Специално при експлорера се поддържа зададената скорост и колата сама си подава газ, когато прецени, че има нужда. При нанадолнище обаче има един момент, в който скоростта се увеличава от наклона за определено време.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Темата е малко стара, ма аз да питам - някой занимавал ли се е да слага темпомат на Е36. Как е с инсталацията и намирането на частите втора ръка.... или ако искам ше трябва да го купувам чисто нов



ре
Mollov написа:Темата е малко стара, ма аз да питам - някой занимавал ли се е да слага темпомат на Е36. Как е с инсталацията и намирането на частите втора ръка.... или ако искам ше трябва да го купувам чисто нов![]()
Аз съм си слагал темпомат. Нов. Идва в кашонче с всички компоненти и струва около 1500 лв.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ае т'ва с "чисто нов" ми е ясно... ма 1300лв (по цена от Дару) - някси съм по-скоро на "Мерси!", отколкото да ми излезне желание... 

- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: ре
SkyWalker написа:
Аз съм си слагал темпомат. Нов. Идва в кашонче с всички компоненти и струва около 1500 лв.
Баси екстрата:shock:
Сега погледнах в една ценова листа на БМВ от 98ма,където видях,че за тая ексрта тогава са се доплащали 590ДМ!
Re: ре
McClane написа:SkyWalker написа:
Аз съм си слагал темпомат. Нов. Идва в кашонче с всички компоненти и струва около 1500 лв.
Баси екстрата:shock:
Сега погледнах в една ценова листа на БМВ от 98ма,където видях,че за тая ексрта тогава са се доплащали 590ДМ!
Ами инфлация



- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Е, ако тръгнеш да поръчваш от DE вероятно може и да е по-евтино от 1300лв... съмнявам се, че там струва 750 Euro
Трябва да се провери 


29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани