BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Модератор: Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Georgi написа:Аз да попитам има ли вариант да светят копчетата на големия борд![]()
Колега,те си светят-на всеки бутон има световод.Най-вероятно са ти изгоряли крушките-смени ги и ще видиш каква красота е през ноща.

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
и кво -сега ми тежкарееш с големия борд аGeorgi написа:Аз да попитам има ли вариант да светят копчетата на големия борд![]()




- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Колега това сигунро ли е. Щото аз като сложих борда и пробвах с 21 като си мислих че един вид да зануляdinozab написа:Georgi написа:Следвайки алгоритъма на колегата BMW5820iA вече и аз съм с големия борд,който в интерес на истината е голяма играчка и глезотия .
А честито само в скритите функции не набирай №21 че трие паметта на чипа и ще купуваш нов от собствен опит ти го казвам![]()
![]()




И имам и още една питанка. Чух от колеги че можело да се въведе код и нямало да пали колата докато не го въведеш отново или нещо такова. Можели някой да изясни. Че би било много удобно против кражба


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Спираш двигателя ,но да е на контакт,натискаш КОДЕ и на дисплея ти излизат чертички.Въвеждаш си кода и натискаш S/R за запаметяване.Следващият път като се опиташ да запалиш колата ще ти иска кода-въвеждаш го и натискаш S/R.Кода се запаметява само един път и трябва при всяко спиране на колата да го въвеждаш. 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: ре
slavianko написа:Колега това сигунро ли е. Щото аз като сложих борда и пробвах с 21 като си мислих че един вид да зануляdinozab написа:Georgi написа:Следвайки алгоритъма на колегата BMW5820iA вече и аз съм с големия борд,който в интерес на истината е голяма играчка и глезотия .
А честито само в скритите функции не набирай №21 че трие паметта на чипа и ще купуваш нов от собствен опит ти го казвам![]()
![]()
![]()
Ама нищо не се изтри щото и сега си работи като хората
![]()
![]()
И имам и още една питанка. Чух от колеги че можело да се въведе код и нямало да пали колата докато не го въведеш отново или нещо такова. Можели някой да изясни. Че би било много удобно против кражба![]()
Ми сигорно е щото аз така си го занулих че си купувах нов чип








- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Wenzy написа:Направо нямам думи големи газари станахте изведнаж.
Мани мани остана само свирка да я науча да ми прави и ще стане златна






- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Е така де баце ама къде трябва да го въведа. Това в скритите функции ли къде ??? Какво трябва да въведа че да мога да го вкарам кода и да си го знам само азdinozab написа:slavianko написа:Колега това сигунро ли е. Щото аз като сложих борда и пробвах с 21 като си мислих че един вид да зануляdinozab написа:Georgi написа:Следвайки алгоритъма на колегата BMW5820iA вече и аз съм с големия борд,който в интерес на истината е голяма играчка и глезотия .
А честито само в скритите функции не набирай №21 че трие паметта на чипа и ще купуваш нов от собствен опит ти го казвам![]()
![]()
![]()
Ама нищо не се изтри щото и сега си работи като хората
![]()
![]()
И имам и още една питанка. Чух от колеги че можело да се въведе код и нямало да пали колата докато не го въведеш отново или нещо такова. Можели някой да изясни. Че би било много удобно против кражба![]()
Ми сигорно е щото аз така си го занулих че си купувах нов чип![]()
![]()
убаво че при теб не е станало така
А относно кодо колегата е писал.Кода е плаващ
![]()
![]()
т.е. при всяко гасене можиш да си въвеждаш какъвто искаш.При палене като ти го иска трябва да го въведеш до 30сек. за да го отблокираш иначе блокира компа и трябва да чакаш 15мин. до отблокирането му.Същото става и ако го объркаш 3 пъти




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Не е тъп въпроса -просто не знаеш как се работи с борда.Като ти излезнат чертичките,след като натиснеш бутон CODE и искаш да въведеш код 1234 с бутон 1000 въвеждаш 1,с бутон 100 въвеждаш 2(натискаш го два пъти и чертичката се сменя с цифрата 2) ,с бутон 10-3 и с бутон 1-4.На мястото на чертичките се появяват цифри.След ,което ги запаметявяш като натиснеш S/R.После когато искаш да запалиш колата ,с даването на контакт ти излизат чертички на борда и въвеждаш кода по горе описаният начин за да можеш да запали школата .УСПЕХ. 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Колега мерси многоzvetiko написа:Не е тъп въпроса -просто не знаеш как се работи с борда.Като ти излезнат чертичките,след като натиснеш бутон CODE и искаш да въведеш код 1234 с бутон 1000 въвеждаш 1,с бутон 100 въвеждаш 2(натискаш го два пъти и чертичката се сменя с цифрата 2) ,с бутон 10-3 и с бутон 1-4.На мястото на чертичките се появяват цифри.След ,което ги запаметявяш като натиснеш S/R.После когато искаш да запалиш колата ,с даването на контакт ти излизат чертички на борда и въвеждаш кода по горе описаният начин за да можеш да запали школата .УСПЕХ.




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Славяне каруци ама ... готини.Слагайте там всякакви кодове и каквото се сетите протие кражба,аз съм с малкия борд и си сложих имобилайзер - влизам в колата три пъти кашля,два пъти пърдя и тя сама пали
.Обаче няма да ви кажа комбинацията кое след кое ...







- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Wenzy написа:Славяне каруци ама ... готини.Слагайте там всякакви кодове и каквото се сетите протие кражба,аз съм с малкия борд и си сложих имобилайзер - влизам в колата три пъти кашля,два пъти пърдя и тя сама пали![]()
![]()
.Обаче няма да ви кажа комбинацията кое след кое ...
![]()
![]()




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани