BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 07 Ное 2007, 9:28

rdvr_burgas написа:Моя имобилайзер е БулИнс :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Тва пък е моя :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Ное 2007, 9:43

dinozab написа:Мани мани остана само свирка да я науча да ми прави и ще стане златна :mhihi: :mhihi: :mhihi: и жена нема да ми требе :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Е ако и салатката с ракийката ти сервира .... :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 07 Ное 2007, 10:22

Wenzy написа::mhihi: :mhihi: :mhihi: Брат пиене ще има и без да ми бараш пуканката.Земи се обади другия път да пийнем по нещо.Преди да се прибереш другия път,ако ще имаш дупка в графика пиши предварително едно ЛС да сменим по един телефон ;)
Непременно ще го направя ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Re: re

Мнение от BMW5820iA » 09 Ное 2007, 20:03

slavianko написа:
zvetiko написа:Не е тъп въпроса -просто не знаеш как се работи с борда.Като ти излезнат чертичките,след като натиснеш бутон CODE и искаш да въведеш код 1234 с бутон 1000 въвеждаш 1,с бутон 100 въвеждаш 2(натискаш го два пъти и чертичката се сменя с цифрата 2) ,с бутон 10-3 и с бутон 1-4.На мястото на чертичките се появяват цифри.След ,което ги запаметявяш като натиснеш S/R.После когато искаш да запалиш колата ,с даването на контакт ти излизат чертички на борда и въвеждаш кода по горе описаният начин за да можеш да запали школата .УСПЕХ. ;)
Колега мерси много :D Даже веднага пробвах на колата и стана ама като не съм знаел досега :uups: :uups: Че накоро на един познат му дръпнаха Е34-ката. Аз викам те нашите дърти курници и няма да ги крадат вече ама ..... Май още ги крадяли :confused: Та това с кода е добре да се знае


от русе ли са му я взели ???
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 09 Ное 2007, 20:12

BMW5820iA написа:
slavianko написа:
zvetiko написа:Не е тъп въпроса -просто не знаеш как се работи с борда.Като ти излезнат чертичките,след като натиснеш бутон CODE и искаш да въведеш код 1234 с бутон 1000 въвеждаш 1,с бутон 100 въвеждаш 2(натискаш го два пъти и чертичката се сменя с цифрата 2) ,с бутон 10-3 и с бутон 1-4.На мястото на чертичките се появяват цифри.След ,което ги запаметявяш като натиснеш S/R.После когато искаш да запалиш колата ,с даването на контакт ти излизат чертички на борда и въвеждаш кода по горе описаният начин за да можеш да запали школата .УСПЕХ. ;)
Колега мерси много :D Даже веднага пробвах на колата и стана ама като не съм знаел досега :uups: :uups: Че накоро на един познат му дръпнаха Е34-ката. Аз викам те нашите дърти курници и няма да ги крадат вече ама ..... Май още ги крадяли :confused: Та това с кода е добре да се знае


от русе ли са му я взели ???
Дори като ми каза си помислих че ме бъзика и му се изсмях а той човека му се ревеше
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 09 Ное 2007, 20:21

стига ве ти направо ме разби... :(

и аз ще взема да си слагам вече кода редовно че поне да се помачат малко повече гадовете...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 09 Ное 2007, 20:30

BMW5820iA написа:стига ве ти направо ме разби... :(

и аз ще взема да си слагам вече кода редовно че поне да се помачат малко повече гадовете...
И то дори не е някоя наточена или нещо по така. Просто една обикновенна Е34-ка М20 88г. Направо ме хвърли в мат като разбрах че говори сериьозно :confused: :confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 09 Ное 2007, 20:59

то дали е наточена или не няма голямо значение те за части ги дърпат най-вече...



дано да я намерят...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 10 Ное 2007, 0:21

Мамка им копеленца.Уви човек никога няма късмет да хване някой докато му човърка в колата .... неочаквани истории с весел край :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 11 Ное 2007, 9:45

Колеги,ако не искате информацията на кодинг плъг-а да се изтрие,освен ,че не трябва да избирате №21 от скритите функции,не трябва да изключвате акумулатора-резултата е РРРР и нов чип :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Ное 2007, 10:06

Абе не би следвало от изключване на акомулатора да се изтрие информацията на чипа :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 11 Ное 2007, 10:07

zvetiko написа:... не трябва да изключвате акумулатора -резултата е РРРР и нов чип :evil:


Защо и чипа :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 11 Ное 2007, 12:36

по принцип не би трябвало да се изтрива паметта на чипа нито при натискането на 21-ва функция нито при откачането на акумолатора.

чипа просто е много чувствителен на промени в напрежението.

на нашите баварци кабелаците са вече доста стари, спечени а може би и нацепени на места и има някакви отечки в системата които причиняват изтриването на паметта на чипа.
може би се получава нещо като токов удар и резултата е ясен.

но при всички случаи не е нормално да се изтрива чипа при горе изброените действия. причината е в нещо друго.

ПП: аз също съм въвеждал 21 и акумолатора съм свалял ... но чипа засега си ми е ОК.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Ное 2007, 13:09

а 21 какво е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 11 Ное 2007, 17:53

///peter написа:а 21 какво е?


функция "ресет"- от скритите
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook