не светят врътките за парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

не светят врътките за парното

Мнение от PNR » 27 Ное 2007, 2:25

колеги една вечер просто спряха да светят както светиха спряха отведнъж целите също и осветлението на запалката ми спря от какво може да е не мисля че всички крушки са изгорели наведнъж
PNR@abv.bg
София
0888779546

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 27 Ное 2007, 2:38

100% е бушон!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 27 Ное 2007, 2:48

и на мене не ми свети и като го трпна се пускат странно :shock: някад има хлабав контакт.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 27 Ное 2007, 3:05

Врътката за фаровете, лош контакт, хлабави пинове.. :idea:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 27 Ное 2007, 10:02

врътките на парното са на една крушка-дърпаш врътките-два болата отвиваш-една крушка е-и на мен вчера изгоря и я смених-0.50 ст.е ! но не знам как се сменя тази на запалката-някои ако знае......да каже!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 11.06.2007

Мнение от hiustan » 27 Ное 2007, 10:28

И на мен крушката на запалката не ми свети, ако някой знае как се сменява ще съм му много благодаред да сподели.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 27 Ное 2007, 10:28

Откакто съм си купил колата не са светили тея врътки и всеки ден все повече ме мързи да сменя крушката. Иначе на запалката си свети :) А я кажете нещо за осветлението на таблото. Усилил съм го до край и в краищата където е бензина и температурата е по-слабо. :)
Изображение
Деба тия дърти кочини!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-90

Мнение от arkadas » 27 Ное 2007, 21:26

една от трите 3W крушки ти е изгоряла. Сменя се лесно като свалиш таблото ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 27 Ное 2007, 22:23

крушките в таблото всичките еднакви ли са и същите като на запалката, пепелника и парното ли са?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 27 Ное 2007, 22:45

Hristo написа:крушките в таблото всичките еднакви ли са и същите като на запалката, пепелника и парното ли са?


:OT:По-новите за пепелника и запалката са едно цяло крушка със фасунга!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 28 Ное 2007, 0:18

Le Transporteur написа:
Hristo написа:крушките в таблото всичките еднакви ли са и същите като на запалката, пепелника и парното ли са?


:OT:По-новите за пепелника и запалката са едно цяло крушка със фасунга!


Не знам за по-новите,ама при мен всичките с изключение на няколко в таблото са отделно от фасунгата :roll: .В някои магазини са отделно крушки,а в други са заедно с фасунката.Разлика разбирасе има в качеството на крушките и тези които са с фасунгата.Има Китайски,Полски,Австрийски Японски и т.н.Аз попаднах на Австрийски,(моите старите всички бяха тошиба)и имах късмет :D (има едни с жълта фасунга които нещо не се захващат добре и от вибрацийте падат).Цените варират от 0.40ст. до 12.00лв. :shock: .
Някой питаше как се сменя крушката на запалката - с дълги пинсети,ако не иска да разглабя

П.С.:Само за пояснение:Имаше тема,ама аз да повторя :D - за подсветката на таблото са по 3W,за контр.ламби,цифр.км.,ключа за светлините,парното,пепелниците,борд дисплея и запалката по 1.2W(аз си сложих 1.5W на запалката и пепелниците).Да ме поправят по-знаещите...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 28 Ное 2007, 10:06

колега-хубаво с пинсета за запалката-ама как се разглобява за да не си потроша пластмасите?


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 28 Ное 2007, 11:05

Първо сваляш аналоговия часовник или борд компа,там квото е при теб..от горната му част го вадиш първо,после отдолу,след това "дупката" под него с издърпване нагоре и после навън и си ти..ако си с аналоговия часовник,първо извади само него от самото барче,дърпайки го от лявата страна,където са копчетата за настройка на часа... ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 28 Ное 2007, 14:17

А врътките на клапите нали нямат крушки, т.е. не светят ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 28 Ное 2007, 15:02

zBoost написа:А врътките на клапите нали нямат крушки, т.е. не светят ?


Не светят.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook