Какво щеше да е, а какво стана...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
zBoost написа:M42 е 1.8, М44 който също се слага на 318is е 1.9.
Това значи че двигателя е М44 така ли ? ...
- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
///MapTo написа:Zapa написа:с бая кинти са го изпържили май за този контакт
Еххх как забрайх,че е36 над 6000лв в днешно време е обирджийство...![]()
Ако всичките от форума се бяха прекарали да карат такива стари и скъпи е36-ци нямаше всеки ден да има теми хелп спешно помощ и т.н...аз още не съм пуснал 1 тема хелп строши се еди кво си...сигурно щото и аз съм от прекараните...![]()
Хубавите неща си струват парите,разберете го
я вземи калкулаторчето и сметни тия 3200 ойро колко ще станат докато колата тръгне по наще мили родни пътища
аз като съм си намерил от ефтините италянки и то с екстри, колко теми за съпорт съм пуснал а ?! Че вече повече от една година само един бензин и сипвам на колата и друго не ще. С което искам да кажа че нито винаги по скъпото е гаранция за качество нито по ефтиното за отписване. Просто не трябва да се бърза и да се внимава
Айде сполай ви


- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
///MapTo написа:Zapa написа:с бая кинти са го изпържили май за този контакт
Еххх как забрайх,че е36 над 6000лв в днешно време е обирджийство...![]()
Ако всичките от форума се бяха прекарали да карат такива стари и скъпи е36-ци нямаше всеки ден да има теми хелп спешно помощ и т.н...аз още не съм пуснал 1 тема хелп строши се еди кво си...сигурно щото и аз съм от прекараните...![]()
Хубавите неща си струват парите,разберете го
я вземи калкулаторчето и сметни тия 3200 ойро колко ще станат докато колата тръгне по наще мили родни пътища
аз като съм си намерил от ефтините италянки и то с екстри, колко теми за съпорт съм пуснал а ?! Че вече повече от една година само един бензин и сипвам на колата и друго не ще. С което искам да кажа че нито винаги по скъпото е гаранция за качество нито по ефтиното за отписване. Просто не трябва да се бърза и да се внимава
Айде сполай ви


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
bmwdriver написа:Нещо се отплеснахте от темата,която пък по начало няма никакъв смисъл
Напротив... темата е за мнения относно колата като цяло... интересно ми е да научавам кво мислитем за да мога да придобия някаква представа, как се гледа на този автомобил, и дали е достоен да се нарече БМВ, щото съм чувал и Половин БМВ да го наричат дето е така грозно отрязано...
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Какво щеше да е, а какво стана...
-Maxxx- написа:Момчета баща ми отиде в германия да купува Е36 320i coupe а нещата така се развиха че взе Е36 318ti Compaq 1995 ... знам че е с климатик, тъмно синьо, с лята джанта, но незнам каква, знам за CD чейнджър за 12 диска и това е... 3200 Euro... казах му че са много парите, той ми отговори... незнаеш как изглежда затова така казваш... направо съм много разочарован... надявах се на яко купе със 6 цилиндров звук, накрая путкенско бмв, ама какво да се прави...
Кажете някакви отзиви защото нямам представа от тези автомобили... аз до края на седмицата ще кача снимки....
Благодаря предварително...
Разбира се при компакта има плюсове и минуси. Компакта е с по-леко купе от 320-ката и по принцип почти не й отстъпва по динамични качества. Основен недостатък е, че има окачването на задния мост от купе Е30, което означава, че няма стабилизираща щанга на задния мост. Това е много важно, като се има в предвид устойчивостта на автомобила предимно в завои. Също така има по-голяма склонност към поднасяне и боксуване, което не мога да си обясня как може да се харесва на някои гъзарчета. BMW има класическо задно предаване и задното окачване е по-важно от предното. Предишната ми кола беше 316I, тройния стоп. Разликата с тази, която карам в момента е огромна. Въпреки, че при форсиране 318-ката боксува много, трудно може така да поднесе, че задницата ти да се обърне напред.
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Какво щеше да е, а какво стана...
ивчо3 написа:-Maxxx- написа:Момчета баща ми отиде в германия да купува Е36 320i coupe а нещата така се развиха че взе Е36 318ti Compaq 1995 ... знам че е с климатик, тъмно синьо, с лята джанта, но незнам каква, знам за CD чейнджър за 12 диска и това е... 3200 Euro... казах му че са много парите, той ми отговори... незнаеш как изглежда затова така казваш... направо съм много разочарован... надявах се на яко купе със 6 цилиндров звук, накрая путкенско бмв, ама какво да се прави...
Кажете някакви отзиви защото нямам представа от тези автомобили... аз до края на седмицата ще кача снимки....
Благодаря предварително...
Разбира се при компакта има плюсове и минуси. Компакта е с по-леко купе от 320-ката и по принцип почти не й отстъпва по динамични качества. Основен недостатък е, че има окачването на задния мост от купе Е30, което означава, че няма стабилизираща щанга на задния мост. Това е много важно, като се има в предвид устойчивостта на автомобила предимно в завои. Също така има по-голяма склонност към поднасяне и боксуване, което не мога да си обясня как може да се харесва на някои гъзарчета. BMW има класическо задно предаване и задното окачване е по-важно от предното. Предишната ми кола беше 316I, тройния стоп. Разликата с тази, която карам в момента е огромна. Въпреки, че при форсиране 318-ката боксува много, трудно може така да поднесе, че задницата ти да се обърне напред.
То от това ме е страх мен... да не се завъртя, иначе това че се влиза с вратите е яко.. но пак зависи от скороста щото с висока скорост едва ли е много яко.. но сигурно се притеснявам щото от скоро имам книжка а не съм карал кола със задно никога.. даже жигула не съм карал... но определено ще ходя на полигона докато се науча как се прави всичко така че като го правя на улиците да не застрашавам ничии живот....
А иначе хората тук казват че при мокро е30 и компакт-а били по-стабилни от истинските е36 (казвам истинските щото за мен компота е имитазия на е36..

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Какво щеше да е, а какво стана...
ивчо3 написа:-Maxxx- написа:Момчета баща ми отиде в германия да купува Е36 320i coupe а нещата така се развиха че взе Е36 318ti Compaq 1995 ... знам че е с климатик, тъмно синьо, с лята джанта, но незнам каква, знам за CD чейнджър за 12 диска и това е... 3200 Euro... казах му че са много парите, той ми отговори... незнаеш как изглежда затова така казваш... направо съм много разочарован... надявах се на яко купе със 6 цилиндров звук, накрая путкенско бмв, ама какво да се прави...
Кажете някакви отзиви защото нямам представа от тези автомобили... аз до края на седмицата ще кача снимки....
Благодаря предварително...
Разбира се при компакта има плюсове и минуси. Компакта е с по-леко купе от 320-ката и по принцип почти не й отстъпва по динамични качества. Основен недостатък е, че има окачването на задния мост от купе Е30, което означава, че няма стабилизираща щанга на задния мост. Това е много важно, като се има в предвид устойчивостта на автомобила предимно в завои. Също така има по-голяма склонност към поднасяне и боксуване, което не мога да си обясня как може да се харесва на някои гъзарчета. BMW има класическо задно предаване и задното окачване е по-важно от предното. Предишната ми кола беше 316I, тройния стоп. Разликата с тази, която карам в момента е огромна. Въпреки, че при форсиране 318-ката боксува много, трудно може така да поднесе, че задницата ти да се обърне напред.
Ми това специално за поднасянето е един от големите плюсове.
А можеби ти не можеш да си владееш колата и затова те е страх да не се лъзне


По голям кеф от това да вземеш някой завой на чомпек аз не се сещам.
Или можеби е по хубаво да недозавива




И аз не ги разбирам такива като тебе честно.
А по темата компакта е страхотен автомобил за градски условия,
паркира се с лекота с малко е по-къс от другите Е36-ци но това малко е много полезно.Визията му е въпрос на вкус.
Колега не се къхъри а отвори някой друг сайт са по наострени компактичета да видиш да какво става дума.
Плесни му едни хубави джанти и си свиркай.
Единствения недостатък е че е малко по-късо(силно казано по-късо ,по скоро по друг начин идва таблото и волана) раположението на предните седалки и ако го кара някой по висок и дебел ,въре му е тясно.
И понеже е по лек и повечко подскача по неравности,с други думи малко по-друга возия има от нормалните Е36-ци.
Аз го сравнявам с коби понеже седан и купе не съм карал на дълъг път с тях немога да го сравня,но с комбито определено ми е по лесно да мина 1500км. на един дъх,докато с компакта е малко тегаво.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Какво щеше да е, а какво стана...
-Maxxx- написа:.........А иначе хората тук казват че при мокро е30 и компакт-а били по-стабилни от истинските е36 (казвам истинските щото за мен компота е имитазия на е36..


По голям смях от това здраве му кажи




- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Какво щеше да е, а какво стана...
vld написа:-Maxxx- написа:.........А иначе хората тук казват че при мокро е30 и компакт-а били по-стабилни от истинските е36 (казвам истинските щото за мен компота е имитазия на е36..![]()
![]()
По голям смях от това здраве му кажи![]()
![]()
Това го четох в темата за ti/is... не е моя измишьотина, нито е30 нито е36 съм карал за да кажа...
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Какво щеше да е, а какво стана...
vld написа:-Maxxx- написа:.........А иначе хората тук казват че при мокро е30 и компакт-а били по-стабилни от истинските е36 (казвам истинските щото за мен компота е имитазия на е36..![]()
![]()
По голям смях от това здраве му кажи![]()
![]()
Споменах, че нямам опит с компакт Е36. Карал съм БМВ купе Е30. Наистина имаш право, като казваш, че поднасянето по завоите е направо оргазъм. Но съвсем друга песен ще запееш, когато се качиш на нещо коренно различно. И най-устойчивата кола поднася в завои, когато я настъпиш до дупка. Съвсем различно е шофирането на ръба на възможностите на двата модела Е30 и Е36. Разликата е огромна. И още нещо- не бих сменил никога задно за предно предаване именно заради тръпката от поднасянето. Но в случая с със задното окачване компромиси не бива да има.
Сompact-а не е твой, а на баща ти - така че, не хленчи, а на този етап радвай се и бъди благодарен че ще караш BMW !!!
Няма нищо по-леко от това да се кефиш ''в на тате coupe-то''
занапред обаче те съветвам като не ти харесва compact-а, направи необходимото и сам си купи 320i coupe
.
За малко да забравя, Маххх - изобщо не е пу*кенско BMW-то - пу*кенско ти е отношението
Аре, със здраве
Няма нищо по-леко от това да се кефиш ''в на тате coupe-то''


За малко да забравя, Маххх - изобщо не е пу*кенско BMW-то - пу*кенско ти е отношението

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани