Пръскане на масло до масления филтър...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
А тази капачка при е34 да не би да е метална,тази с дифтулка..защото на е39 е пластмасово всичко няма нищо метално като винтове и разни такива и самата капачка има резба и се навива с определен момент с динамометричен ключ отгоре си е направено като шестограм.Аз ще взема да я снимам и да я пусна тука.А също и колата където пръска.
'99 BMW 525TDS
- Bullet_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: 530dA E39 M-pack
- Мечтае да кара: E30 S50 на широко
Колега, що не видиш датчика за налягане на маслото да не е пробил и от него да хвърля масло, щото резултата е същия като при теб вече двапъти съм виждал пробити такива датчици
Датчика струва 13лв в Aутоплюс.
Ако е той рабира се.

Датчика струва 13лв в Aутоплюс.

Ако е той рабира се.

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Добре де, щом излиза от някъде масло при форсиране трябва да се вижда мястото 100 %! Помоли някой да я врътне до 2500-3000 об/мин., свети с някой як фенер и гледай, все ще се издаде пущината.
Да,но като е от място нищо не излиза,пробвал сам и това до червеното дори но нищо не пръска...само като се кара и като се назори,тогава като спра виждам че доста е опръскано...то това е трудното че от място нищо...може би трябва да се задържи по дълго газта на 4000 примерно и да стои някой да гледа.......
'99 BMW 525TDS
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Виж тръбата, в която влиза щеката за проверка на маслото. На моята кола беше по същия начин - колкото и да я форсираш на място - никакви пръски, но изцедя ли 1-ва и 2-ра предавки в движение, веднага бе наклепано. Оказа се, че в горния край на въпросната тръба, точно под тапите на щеката, имаше мъничка дупка, колкото да влезе кламер.

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
И аз мисля, че е фабрична дупчицата, но не разбрах за какво служи. За какъв пробег колко масло доливаш?

Миналата седмица като пътувах Бс-Сф,намаля от максимума до минумума и на всичкото отгоре да взема да се объркам и да долея хидравлично масло към 700 гр., та сега пак дадох да ми сменят маслото,но първо трябва да открием проблема от къде тече....не е малък този теч..незнам аз ще предупредя и за тази дупчица,абе нещо тъпо ще е сигурно,но.....
'99 BMW 525TDS
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Искам да ви кажа какво открихме до тук с този проблем.
Значи пръскало е масло от тръбичката на пръчката за проврка на маслото,където има една малка дупчица.Причината е че имало някъкъв отдушник който служи да "диша" мотора, както се изрази майсторът,на него се задържало маслото, но минавал въздухът(това му е фукцията),а моят бил все едно намазан с грес,абсолютно запушен,мили са го на паростуйката и после са оползотворили 2 литра бензин за да го измият,нямало измиване.При така замарсеният отдушник се създавало налягане в картера и така при по сериозно каране се изхвърля маслото.Искам да споделя другите проблеми които спомена майстора като възможни при това пръскане от там, за да бъда полезен на някой- каза ми че е можело да бъде от някакъв проблем в мотора,да се сменя сегмент,или нещо по сериозно,дори може да има проблем за който е необходим основен ремонт на мотора.Сега вече ще я карам и ще информирам ако има други проблеми.
Значи пръскало е масло от тръбичката на пръчката за проврка на маслото,където има една малка дупчица.Причината е че имало някъкъв отдушник който служи да "диша" мотора, както се изрази майсторът,на него се задържало маслото, но минавал въздухът(това му е фукцията),а моят бил все едно намазан с грес,абсолютно запушен,мили са го на паростуйката и после са оползотворили 2 литра бензин за да го измият,нямало измиване.При така замарсеният отдушник се създавало налягане в картера и така при по сериозно каране се изхвърля маслото.Искам да споделя другите проблеми които спомена майстора като възможни при това пръскане от там, за да бъда полезен на някой- каза ми че е можело да бъде от някакъв проблем в мотора,да се сменя сегмент,или нещо по сериозно,дори може да има проблем за който е необходим основен ремонт на мотора.Сега вече ще я карам и ще информирам ако има други проблеми.

'99 BMW 525TDS
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Ей, трябвало е да отида при твоя майстор, когато при мен се разтече от тая дупчица. А какво ще се случи, ако е заварена (запушена), защото аз така направих?

- miropleshiviq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 2.04.2007
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320Д
- Мечтае да кара: Маруся
Значи този отдушник бил няква мрежа която,отжеждат се през него картерни газове,абе не сам на ясно много,ще питам човека пак да ми каже къде е,но едва го е измил с пароструика и после 3 литра бензин.
А на въпроса кво ще стане като е запушена дупката незнам,но от това което ми обясни човека,бих те посъветвал да караш и ако не гори маслото значи е ок,ако гори доста значи ремонт на мотора там вече сегменти ли квото е за смяна.Но това пръскане е налягане в картера.
А на въпроса кво ще стане като е запушена дупката незнам,но от това което ми обясни човека,бих те посъветвал да караш и ако не гори маслото значи е ок,ако гори доста значи ремонт на мотора там вече сегменти ли квото е за смяна.Но това пръскане е налягане в картера.
'99 BMW 525TDS
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани