Обороти 900-700
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Обороти 900-700
Честите Коледа на всички
Надявам се някой да ми даде съвет какво може да е с цел да се повтори питането от предни теми, но все по нещо се различават симптомите затова и пиша.
Имам малък, но дразнещ проблем с двигатела - на празен ход най- вече като е загрял се вижда - оборотите вместо постоянно да седят на 900 те плавно слизат до 700 и пак плавно се качват до 900 като това е съпроводени и с потрисане на двигателя, все едно някой цилиндър не работи. В нормален ход на работа няма никакви проблеми - работи идеално без да прекъсва или забива.
Мислех че проблема е от маркучите на тъпковия мотор- единия беше напукан - смених го и тоя проблем затихна за около седмица и сега пак. Чудя се къде може да е проблема.
Мерси много на отзовалите се и Весели Празници!

Надявам се някой да ми даде съвет какво може да е с цел да се повтори питането от предни теми, но все по нещо се различават симптомите затова и пиша.
Имам малък, но дразнещ проблем с двигатела - на празен ход най- вече като е загрял се вижда - оборотите вместо постоянно да седят на 900 те плавно слизат до 700 и пак плавно се качват до 900 като това е съпроводени и с потрисане на двигателя, все едно някой цилиндър не работи. В нормален ход на работа няма никакви проблеми - работи идеално без да прекъсва или забива.
Мислех че проблема е от маркучите на тъпковия мотор- единия беше напукан - смених го и тоя проблем затихна за около седмица и сега пак. Чудя се къде може да е проблема.
Мерси много на отзовалите се и Весели Празници!
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
айде колеги и а го имам същия проблем помагайте
а за колегата/жката kyna почисти стъпковия мотор, дроселовата клапа виж, потенциометъра на дроселоват клапа, казаха ми и запушени дюзи може да е ,дебитомер....

а за колегата/жката kyna почисти стъпковия мотор, дроселовата клапа виж, потенциометъра на дроселоват клапа, казаха ми и запушени дюзи може да е ,дебитомер....

- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Колега съм
Извинявам се, но кое е дроселовата клапа и потенциометъра на дроселоват клапа? Че още не съм го разбрал това и как действа.
Някой би ли ми го показал в http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... spid=47437
Мерси предварително!

Извинявам се, но кое е дроселовата клапа и потенциометъра на дроселоват клапа? Че още не съм го разбрал това и как действа.
Някой би ли ми го показал в http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... spid=47437
Мерси предварително!
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Възможно ли е потрисането на двигателя да е от скапан клапан?
Интересно, че при движение и двигателя е изключен от скорост оборотите не спадат и вдигат? и сякаш не се усеща това потрисане? Или аз се заблуждавам?!?
Интересно, че при движение и двигателя е изключен от скорост оборотите не спадат и вдигат? и сякаш не се усеща това потрисане? Или аз се заблуждавам?!?
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
kyna написа:Възможно ли е потрисането на двигателя да е от скапан клапан?
Интересно, че при движение и двигателя е изключен от скорост оборотите не спадат и вдигат? и сякаш не се усеща това потрисане? Или аз се заблуждавам?!?
При движение на автомобила и изключена предавка, се поддържат по-високи обороти- около 1000 об/мин. Поради тази причина не се усеща претрисане, както на празен ход и на място. Много хитро са го измислили. Когато автомобила се движи с изключена предавка и оборотите са 800-850 в минута, след включване на предавка /в зависимост от скоростта на движение/, има неприятно усещане за забиване на предницата, което почти не се усеща при 1000 оборота. Има много теми, изписани по твоя проблем, но това са само предположения за евентуалната причина. Най.добре иди на диагностика.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
При положение, че диагностиката не даде резултат, вероятната причина е в дебитомера. За да си сигурен, че повредата е там, смени дебитомера със същия, колкото да я пробваш. Все пак дебитомер втора употреба струва 200-250 лв., но не ти препоръчвам да си вземеш такъв. Временно може да е изправен, но няма гаранция колко може да се ползва.
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Ами и моита е така и като отка4а буксата на Стъпковия мотор заковава на 900 и седи като нарисувана.Пробвай и ти 

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Според мен няма да е от скапан клапан,за6тото казва6 4е нормално върви и ускорява,а при издухан клапан 6те ти губи мо6ност според мен
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани