Заплахата наречена Nissan GT-R ...
Модератор: Общи модератори
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
- DrivinGGoD
- 
				The Ultimate Driver  
- 
				  
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
 2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
 2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
 2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
 2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
 2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
 2009- - '92 BMW E36 320i
 2011- - '98 BMW E36 323Ci
Още нещо се сетих...забелязали ли сте че компаниите които правят супер коли не се месят в другите класове...Ferrari правят седани,Ламборгини не правят комбита,само Porsche се иместват малко с Cayen-a ама те си знаят...Същото трябва да важи и в обратната посока...Нисан са известни с Микра и Патрол примерно...ква им е работата да правят супер коли...да добри са но никой не ги възприема на сериозно колкото и да са добри...Същото е и с R8 на Ауди...тя дори не е толкова добра,въпреки че е доста красива...ама е дори по-скучна...каква им е работата да си врат носа там...нали си имат Галардо...то е почти същото...само дето е нормално да е такова...и компанията е с такъв имидж...
			------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

		Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
И аз се сетих да кажа, че гледах едно клипче в youtube.com, в което едно Е36 заредено, след 250 км/ч напука едно Ферари, база за сравнение няма. То най-добре ще си покаже като човек спре с едната и другата кола пред някое сборище на мадами  Едно е всеки като мине да си каже, ей бати якото Ферари, и друго, минавайки покрай Нисан-а да вика кво е тва деланото с теслата, а Нисан, ми нормално, кво да е с тая визия
  Едно е всеки като мине да си каже, ей бати якото Ферари, и друго, минавайки покрай Нисан-а да вика кво е тва деланото с теслата, а Нисан, ми нормално, кво да е с тая визия 
			
		 Едно е всеки като мине да си каже, ей бати якото Ферари, и друго, минавайки покрай Нисан-а да вика кво е тва деланото с теслата, а Нисан, ми нормално, кво да е с тая визия
  Едно е всеки като мине да си каже, ей бати якото Ферари, и друго, минавайки покрай Нисан-а да вика кво е тва деланото с теслата, а Нисан, ми нормално, кво да е с тая визия 
Абе всичко хубаво, ама защо не се замислите, че всичкия тоя пушек може да е малко фалшив...  
 
Спомняйки си за предишния ГТ-Р, само ще спомена, че се оказа най-голямата пирамида от към показатели след като влезе в Европа. Нисан пак твърдяха разни страхотни времена на Ринга, а се оказа, че сток колата едва влиза във високи 8 мин. Това, което намеквам е, че Нисан отдавна изгубиха доверието на истинските специалисти, защото прекалено много се заиграват с тунинговани уж сток коли и други подобни шмекерии...
 Нисан пак твърдяха разни страхотни времена на Ринга, а се оказа, че сток колата едва влиза във високи 8 мин. Това, което намеквам е, че Нисан отдавна изгубиха доверието на истинските специалисти, защото прекалено много се заиграват с тунинговани уж сток коли и други подобни шмекерии...  
 
Дори за това време на новия ГТ-Р на Ринга е почти сигурно, че е направено със сликове!
Тук ще се продава чак през 2009, което означава (поне за мен), че всичко е основно маркетинг и опити за продаване на "сляпо".
А и нали не вярвате кола, която тежи 1750 кг., има 480 к.с. и рън-флет гуми е способна да пребори законите на физиката с подобни декларирани показатели
			
		 
 
Спомняйки си за предишния ГТ-Р, само ще спомена, че се оказа най-голямата пирамида от към показатели след като влезе в Европа.
 Нисан пак твърдяха разни страхотни времена на Ринга, а се оказа, че сток колата едва влиза във високи 8 мин. Това, което намеквам е, че Нисан отдавна изгубиха доверието на истинските специалисти, защото прекалено много се заиграват с тунинговани уж сток коли и други подобни шмекерии...
 Нисан пак твърдяха разни страхотни времена на Ринга, а се оказа, че сток колата едва влиза във високи 8 мин. Това, което намеквам е, че Нисан отдавна изгубиха доверието на истинските специалисти, защото прекалено много се заиграват с тунинговани уж сток коли и други подобни шмекерии...  
 
Дори за това време на новия ГТ-Р на Ринга е почти сигурно, че е направено със сликове!
Тук ще се продава чак през 2009, което означава (поне за мен), че всичко е основно маркетинг и опити за продаване на "сляпо".
А и нали не вярвате кола, която тежи 1750 кг., има 480 к.с. и рън-флет гуми е способна да пребори законите на физиката с подобни декларирани показатели

- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
^ Даааа   
 
Възможно е със сликове да де подобно време.Тая кола е тежка 1800 кг - колкото Вейрон-а ,два пъти по-слаба е от Вейрона а дава приблизително такова време на ринг-а Нещо май
 Нещо май   
   
 
Аз имах това удоволствие , interlagos ме "почерпи" та направих поне 6-7 старта до 200 км/ч на правата на Бояна,покарах я и нормално и направо мога да кажа,че толкова комплексен автомобил едва ли има Возиш се леко на автоматични скорости, всичко е тихо ,сравнително плавно,даже за толкова спортен и мощен автомобил нереално а в следващия момент й стъпваш на рибиците
 Возиш се леко на автоматични скорости, всичко е тихо ,сравнително плавно,даже за толкова спортен и мощен автомобил нереално а в следващия момент й стъпваш на рибиците   изведнъж се удървя, почва да вози много твърдо,разни звуци се чуват при 8000 мин-1 дето карат човек да спре да мисли а само да полудява все повече и повече ,просто изведнъж сградите отстрани сякаш се замазват при ускорение,сякаш ландшафта се премества а не колата по него
  изведнъж се удървя, почва да вози много твърдо,разни звуци се чуват при 8000 мин-1 дето карат човек да спре да мисли а само да полудява все повече и повече ,просто изведнъж сградите отстрани сякаш се замазват при ускорение,сякаш ландшафта се премества а не колата по него   
   
   Даже ако е комби, спираш пред магазина,слиза семейството ,пазаруване до дупка,всичко в колата и после пак така с ландшафта
 Даже ако е комби, спираш пред магазина,слиза семейството ,пазаруване до дупка,всичко в колата и после пак така с ландшафта   
   
 
Георги Пенчев
			
		 
 
Възможно е със сликове да де подобно време.Тая кола е тежка 1800 кг - колкото Вейрон-а ,два пъти по-слаба е от Вейрона а дава приблизително такова време на ринг-а
 Нещо май
 Нещо май   
   
 
Pavlinius написа:Определено е много бърз този Нисан, обаче не разбрах защо толкова лесно отписахте BMW-ата, при положение, че едно М5 е 83К $ в америка и този Нисан ще е от този род пари или айде да е 5К-10 $ по-евтин. За бързина Нисан-а е по-бърз. За кеф не е ясно(аз лично немога да преценя не съм ги карал) коя е по-кеф да я караш. За екстри и возия, външен вид и общо взето всичко без перформанс естествено БМВ-то е напред. Друг е въпроса на кой не му стигат 507 коня. Мисля, че възможностите за тунинг ще определят бъдещето на този Нисан.
Аз имах това удоволствие , interlagos ме "почерпи" та направих поне 6-7 старта до 200 км/ч на правата на Бояна,покарах я и нормално и направо мога да кажа,че толкова комплексен автомобил едва ли има
 Возиш се леко на автоматични скорости, всичко е тихо ,сравнително плавно,даже за толкова спортен и мощен автомобил нереално а в следващия момент й стъпваш на рибиците
 Возиш се леко на автоматични скорости, всичко е тихо ,сравнително плавно,даже за толкова спортен и мощен автомобил нереално а в следващия момент й стъпваш на рибиците   изведнъж се удървя, почва да вози много твърдо,разни звуци се чуват при 8000 мин-1 дето карат човек да спре да мисли а само да полудява все повече и повече ,просто изведнъж сградите отстрани сякаш се замазват при ускорение,сякаш ландшафта се премества а не колата по него
  изведнъж се удървя, почва да вози много твърдо,разни звуци се чуват при 8000 мин-1 дето карат човек да спре да мисли а само да полудява все повече и повече ,просто изведнъж сградите отстрани сякаш се замазват при ускорение,сякаш ландшафта се премества а не колата по него   
   
   Даже ако е комби, спираш пред магазина,слиза семейството ,пазаруване до дупка,всичко в колата и после пак така с ландшафта
 Даже ако е комби, спираш пред магазина,слиза семейството ,пазаруване до дупка,всичко в колата и после пак така с ландшафта   
   
 
Георги Пенчев
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Колата е излючителна.Невероятно маниашка машина с изключителни качества водещи до нечовешка за теглото и бързина.Цената в БГ се очаква да е около 170-180хиляди лева,което я прави недостижима в този ценови диапазон.Няма смисъл да я сравнявам с М3,М5 М6,но ако изключим субективните фактори,то няма реална(обективна) дисциплина в която япончето да не е напреде.Пък нека да е Нисан.Относно конкуренцията -Скайлайн винаги е имал конкурент в лицето на Тойота.А прототипът на новата Супра направи нов рекорд на Ринга-7.24
http://www.autoexpress.co.uk/news/spysh ... s_lfa.html
			
		http://www.autoexpress.co.uk/news/spysh ... s_lfa.html
- WeiSTD
- главен сектант :)
- 
				  
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
 M50B25 - Без VANOS
 GAZ Gold Coilover Kit
 Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
 М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
 325мм предни спирачки от Е46 330i
 294мм задни спирачки от Е46 328i
 Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
OPASNO LUD написа:Колата е излючителна.Невероятно маниашка машина с изключителни качества водещи до нечовешка за теглото и бързина.Цената в БГ се очаква да е около 170-180хиляди лева,което я прави недостижима в този ценови диапазон.Няма смисъл да я сравнявам с М3,М5 М6,но ако изключим субективните фактори,то няма реална(обективна) дисциплина в която япончето да не е напреде.Пък нека да е Нисан.Относно конкуренцията -Скайлайн винаги е имал конкурент в лицето на Тойота.А прототипът на новата Супра направи нов рекорд на Ринга-7.24
http://www.autoexpress.co.uk/news/spysh ... s_lfa.html
GTRa винаги се е целил в доста по скъпи коли от себе си, докато Supra-та само в филма Fast and the Furious имаше такива намерения
 
 
Не че Супра с турбо от камион няма да направи 400м за 9 секунди, но някак си никога не е имала това име и този имидж като "Скайрайййн ЖиииТиии АААААР!"
 (Плюс това съм виждал на живо на HKS R33 GT-R как прави 8.2 на 400м.)
 (Плюс това съм виждал на живо на HKS R33 GT-R как прави 8.2 на 400м.)БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
		You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Dimo
- баварски фанатик
- 
				  
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
OPASNO LUD написа:няма реална(обективна) дисциплина в която япончето да не е напреде
Може и да звучи несериозно но според мен има, уточни какво разбираш по обективна дисциплина, но максималната скорост и спирачният път са по добри при едно М6 например.

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Колата е добра, но времето от 7:38 не е реално.
Колата ще е чувствително по бавна на Ринга като се направи независим тест.
 като се направи независим тест.
При сравнение с 991 997 Турбо времената им на 1/4 миля са еднакви и 911 спира по-добре.
Новия ГТ-Р е повече коне от обявените 480к.с. също както 997Турбо.
Терминалната скорост и времето на 400метра го показват. Докато дойде в Е-па вече ще има 911 997Турбо С
Но от нисан са си пирамиди и си послъгват сериозно, не че колата не е перфектна, просто правят много селски номера с тия измислени времена и всичкия този ненужен шум.
Накрая ще се осерат.
			
		Колата ще е чувствително по бавна на Ринга
 като се направи независим тест.
 като се направи независим тест.
При сравнение с 991 997 Турбо времената им на 1/4 миля са еднакви и 911 спира по-добре.
Новия ГТ-Р е повече коне от обявените 480к.с. също както 997Турбо.
Терминалната скорост и времето на 400метра го показват. Докато дойде в Е-па вече ще има 911 997Турбо С
Но от нисан са си пирамиди и си послъгват сериозно, не че колата не е перфектна, просто правят много селски номера с тия измислени времена и всичкия този ненужен шум.
Накрая ще се осерат.

- WeiSTD
- главен сектант :)
- 
				  
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
 M50B25 - Без VANOS
 GAZ Gold Coilover Kit
 Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
 М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
 325мм предни спирачки от Е46 330i
 294мм задни спирачки от Е46 328i
 Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Niikoo_1 написа:Колата е добра, но времето от 7:38 не е реално.
Колата ще е чувствително по бавна на Рингакато се направи независим тест.
При сравнение с 991 997 Турбо времената им на 1/4 миля са еднакви и 911 спира по-добре.
Новия ГТ-Р е повече коне от обявените 480к.с. също както 997Турбо.
Терминалната скорост и времето на 400метра го показват. Докато дойде в Е-па вече ще има 911 997Турбо С
Но от нисан са си пирамиди и си послъгват сериозно, не че колата не е перфектна, просто правят много селски номера с тия измислени времена и всичкия този ненужен шум.
Накрая ще се осерат.
Абсолютно е реално. Стария го правеше за под 8 минути. Разликата не е в конете ами в електрониката.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
		You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Истинското време ще е пак под 8мин, но няма да е 7:38 а ще е да речем 7:4? и нещо даже може и 7:50 да отиде.
Готов съм да се хвана на бас, ще е така, след като излезе независим тест на автомобила. 
Автомобила, с който е дадено 7:38 е бил с вдигнат бууст и сликове и по-различни настройки от стандартния апонците са царе на тия номера.
 апонците са царе на тия номера.   
 
Тая кола още преди да излезе преди две години я тестваха японците заедно с 911 997Турбо на ринга, като целта им беше да я направят по-бърза от 911Т, като това им отне почти 2години и все още не е напълно ясно дали е по-бърза колата.
Предстой излизане на турбо S и вгражадне на PDK трансмисия.
Така, че става ясно, GT2 и GT3 са друга лига и са доста по-бързи на писта от тия коли, за който говорим.
Пак казвам новия ГТ-Р е страхотен и много ме радва, но от Нисан малко по-прекалиха и не беше нужно да се вдига толкова шум.
			
		Готов съм да се хвана на бас, ще е така, след като излезе независим тест на автомобила.
 
Автомобила, с който е дадено 7:38 е бил с вдигнат бууст и сликове и по-различни настройки от стандартния
 апонците са царе на тия номера.
 апонците са царе на тия номера.   
 
Тая кола още преди да излезе преди две години я тестваха японците заедно с 911 997Турбо на ринга, като целта им беше да я направят по-бърза от 911Т, като това им отне почти 2години и все още не е напълно ясно дали е по-бърза колата.
Предстой излизане на турбо S и вгражадне на PDK трансмисия.
Така, че става ясно, GT2 и GT3 са друга лига и са доста по-бързи на писта от тия коли, за който говорим.
Пак казвам новия ГТ-Р е страхотен и много ме радва, но от Нисан малко по-прекалиха и не беше нужно да се вдига толкова шум.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Може и да звучи несериозно но според мен има, уточни какво разбираш по обективна дисциплина, но максималната скорост и спирачният път са по добри при едно М6 например.
http://www.youtube.com/watch?v=IAss1oM1ZAY
М6 реално има 310 км/ч максимална - бих казал,че за 507 коня се представя прилично,но всъщностМ5 има по-голяма максимална скорост.Относно спирачките - тези на скайлайна Брембо 15инча(380мм*32) и 6 бутала са перфектните афтермаркети за М5/М6 на Мовит и Брембо

- acho.rs
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
WeiSTD написа:Niikoo_1 написа:Колата е добра, но времето от 7:38 не е реално.
Колата ще е чувствително по бавна на Рингакато се направи независим тест.
При сравнение с 991 997 Турбо времената им на 1/4 миля са еднакви и 911 спира по-добре.
Новия ГТ-Р е повече коне от обявените 480к.с. също както 997Турбо.
Терминалната скорост и времето на 400метра го показват. Докато дойде в Е-па вече ще има 911 997Турбо С
Но от нисан са си пирамиди и си послъгват сериозно, не че колата не е перфектна, просто правят много селски номера с тия измислени времена и всичкия този ненужен шум.
Накрая ще се осерат.
Абсолютно е реално. Стария го правеше за под 8 минути. Разликата не е в конете ами в електрониката.
Времето е реално на х** ми . 7:38 е със ЛЕТЯЩТ старт и не случайно е отбелязано със звездичка
 Реалното  време е 7:50 . Аз периодично си следя врмената на ринга и виждам неща от сорта:
  Реалното  време е 7:50 . Аз периодично си следя врмената на ринга и виждам неща от сорта:
Порше ГеТе Цвайн (кефи ме как звучи) 7:34 , Порше ГТ3 7:39 - нали няма нужда да споменаваме че ГТ2 едва е излязло и тепарва започват БРУТАЛНИТЕ времена на ринга , даже ме самнява ,че скоро ще има нов СВЕТОВЕН рекордьор
 А ГТ3 е само 415 коня а 7:39 е 3тото най-бързо време изоб6то от сериина кола,като надминава и 1001коньовото животно , а има и ГТ3 рс ...Изобщото ЗАЩО обсъждаме тази кола - Той туртулеро си го каза НИСАН не е премиум марка и НЕ Е ЗАПЛАХА ЗА ПРЕМИУМ МАРКИТЕ (БМВ,Мерцедес,Ауди, да не говорим за Порше и Ферарри ) . Айде за феновете на цифрите да споменем и времето на Е46 М3 ЦСЛ на ринга - 7:52 ,само с 2 сек по-бавно от това на новия ГТ-Р който е и В образен и със 2броя  РБ26.Не знам със какви гуми и спирачки е било БМВто ама ... все пак е мноооого добро време . Сега се задава и новия ЦСЛ , който ще се появи преди скайлайна и ще има нови диви времена.Идва и турбо С , което ще е със ДСГ или СМГ скоростна кутия, със 30-40 коня пове4е , със 100кила по-малко ........... Абе счетоводител съм - обичам цифрите и ако ги разгледам по-добре , се вижда че новия ГТ-Р е много бърз,ама не е прехващач,както го изкарват
 А ГТ3 е само 415 коня а 7:39 е 3тото най-бързо време изоб6то от сериина кола,като надминава и 1001коньовото животно , а има и ГТ3 рс ...Изобщото ЗАЩО обсъждаме тази кола - Той туртулеро си го каза НИСАН не е премиум марка и НЕ Е ЗАПЛАХА ЗА ПРЕМИУМ МАРКИТЕ (БМВ,Мерцедес,Ауди, да не говорим за Порше и Ферарри ) . Айде за феновете на цифрите да споменем и времето на Е46 М3 ЦСЛ на ринга - 7:52 ,само с 2 сек по-бавно от това на новия ГТ-Р който е и В образен и със 2броя  РБ26.Не знам със какви гуми и спирачки е било БМВто ама ... все пак е мноооого добро време . Сега се задава и новия ЦСЛ , който ще се появи преди скайлайна и ще има нови диви времена.Идва и турбо С , което ще е със ДСГ или СМГ скоростна кутия, със 30-40 коня пове4е , със 100кила по-малко ........... Абе счетоводител съм - обичам цифрите и ако ги разгледам по-добре , се вижда че новия ГТ-Р е много бърз,ама не е прехващач,както го изкарват 
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
OPASNO LUD написа:Може и да звучи несериозно но според мен има, уточни какво разбираш по обективна дисциплина, но максималната скорост и спирачният път са по добри при едно М6 например.
http://www.youtube.com/watch?v=IAss1oM1ZAY
М6 реално има 310 км/ч максимална - бих казал,че за 507 коня се представя прилично,но всъщностМ5 има по-голяма максимална скорост.Относно спирачките - тези на скайлайна Брембо 15инча(380мм*32) и 6 бутала са перфектните афтермаркети за М5/М6 на Мовит и Брембо
Защо 310 бе колега ? познавам един пич дето кара м6 , и е вдигал 330 км /ч с него
It`s party time !
		Само да помоля господата експерти да престанат да определят кой производител какви коли трябва или не трябва да прави, просто защото са смешни в моите очи, а и едва ли само в моите ... И да, ниссан не е премиум марка, а и защо трябва да бъде, защо си мислите, че евентуалните бъдещи собственици биха си купили новия скайлайн единствено с мисълта да наказват феррарита и поршета, може би ще има и такива, на които просто им харесва автомобила като автомобил сам по себе си, без да има нужда от сравнения с други  
			
In Ban We Trust!
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
