БМВ Е-30 с мотор на нисан
Модератор: bum_bum
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
БМВ Е-30 с мотор на нисан
Кво мислите по темата? Според мен всяка кола има нужда от 2+ бара бууст  ма от друга страна съм изумен че хората смятат японските двигатели за по яки от на БМВ
  ма от друга страна съм изумен че хората смятат японските двигатели за по яки от на БМВ  .
 .
 
 
Ако е показвано вече извинявам се, доколкото прегледах не е пускано.
			
		 ма от друга страна съм изумен че хората смятат японските двигатели за по яки от на БМВ
  ма от друга страна съм изумен че хората смятат японските двигатели за по яки от на БМВ  .
 .
 
 
Ако е показвано вече извинявам се, доколкото прегледах не е пускано.

- Новини
- 
				  
Re: БМВ Е-30 с мотор на нисан
Oyama написа:Кво мислите по темата? Според мен всяка кола има нужда от 2+ бара буустма от друга страна съм изумен че хората смятат японските двигатели за по яки от на БМВ

Поне според мен при тунинга избора на двигател се определя от предназначението на автомобила.
 
 
Ако колата е правена за драг, може да се окаже доста по-изгодно да се сложи друг двигател, отколкото да се прави баварски такъв.
- MaXo
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Re: БМВ Е-30 с мотор на нисан
Oyama написа:Кво мислите по темата? Според мен всяка кола има нужда от 2+ бара бууст
Значи и твоята трябва да е 2+ бара ... аре почвай да я правиш след боята!

без реклами в подписа...

		Аа ше стане "too fast"   , първо джанти койловери селяниики и тогава...
 , първо джанти койловери селяниики и тогава...
Асен-Х - мисля че конкретно в случая са го турили тоя за запазване на баланс - щото е 4цилиндъра и са го дсръпнали назад и е по лек отколкото да слагат от М-ка, а вече скайлайновия е ясно за кво е.... 
 
Ето да разгледате тия кви са ИЗРУДИ http://www.elisetalk.com/forums/showthread.php?t=32022 направо ми зеха акъла, в БГ ше видиме такъв проект през крив макарон...
			
		 , първо джанти койловери селяниики и тогава...
 , първо джанти койловери селяниики и тогава...
Асен-Х - мисля че конкретно в случая са го турили тоя за запазване на баланс - щото е 4цилиндъра и са го дсръпнали назад и е по лек отколкото да слагат от М-ка, а вече скайлайновия е ясно за кво е....
 
 
Ето да разгледате тия кви са ИЗРУДИ http://www.elisetalk.com/forums/showthread.php?t=32022 направо ми зеха акъла, в БГ ше видиме такъв проект през крив макарон...
- tonkata
- 50" ракия тийм
- 
				  
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
абе ма вие от тунинг.бг се побъркахте с тия нисани  
 
ше зема и аз да си поставя такъв мотор в е30ската
			
		 
 
ше зема и аз да си поставя такъв мотор в е30ската

- ludiagsm
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
 Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- Новини
- 
				  
Oyama написа:Асен-Х - мисля че конкретно в случая са го турили тоя за запазване на баланс - щото е 4цилиндъра и са го дсръпнали назад и е по лек отколкото да слагат от М-ка, а вече скайлайновия е ясно за кво е....
Звучи ми логично това обяснение. Но пък защо изобщо са хванали да ползват купе от Е30-ка, при положение, че аеродинамиката му е като на кашон. Разсъждавайки все така логично, да бяха взели направо една джапанка с турбо за база и от там да почнат... Инак мешана скара

!!Asen_X написа:Oyama написа:Асен-Х - мисля че конкретно в случая са го турили тоя за запазване на баланс - щото е 4цилиндъра и са го дсръпнали назад и е по лек отколкото да слагат от М-ка, а вече скайлайновия е ясно за кво е....
Звучи ми логично това обяснение. Но пък защо изобщо са хванали да ползват купе от Е30-ка, при положение, че аеродинамиката му е като на кашон. Разсъждавайки все така логично, да бяха взели направо една джапанка с турбо за база и от там да почнат... Инак мешана скара
Джапанката е грозна - не е кат БМВ
 . Явно мноо обичат Е-30ки ба ли къв тряя си иначе да фърлиш целия тоо труд.
 . Явно мноо обичат Е-30ки ба ли къв тряя си иначе да фърлиш целия тоо труд.Oyama написа:!!Asen_X написа:Oyama написа:Асен-Х - мисля че конкретно в случая са го турили тоя за запазване на баланс - щото е 4цилиндъра и са го дсръпнали назад и е по лек отколкото да слагат от М-ка, а вече скайлайновия е ясно за кво е....
Звучи ми логично това обяснение. Но пък защо изобщо са хванали да ползват купе от Е30-ка, при положение, че аеродинамиката му е като на кашон. Разсъждавайки все така логично, да бяха взели направо една джапанка с турбо за база и от там да почнат... Инак мешана скара
Джапанката е грозна - не е кат БМВ. Явно мноо обичат Е-30ки ба ли къв тряя си иначе да фърлиш целия тоо труд.
В Япония БМВ карат само баш тарикатите
 200SX при тях е все едно Голф 2-ка при нас, а R33 като Голф 3-ка или айде....Опел Астра
  200SX при тях е все едно Голф 2-ка при нас, а R33 като Голф 3-ка или айде....Опел Астра  
Подписът не служи за рекламно пано. Иво.

		
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
   почти всички
 почти всички  
			 
