Как се дава ток на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
Как се дава ток на Е46
Забравих си фаровете сутринта и ми е паднал акумулатора
Къде трябва да се вържат кабелите за да подам ток от друга кола, има една кутийка на която пише "+" под капака отпред, но не намерих минус и също така не можах да отворя кутията на акумулатора отзад, махнах двате пластмасови щипки но я държи още нещо отзад.
Колата дизел автоматик може ли въобще да се запали с бутане?
Къде трябва да се вържат кабелите за да подам ток от друга кола, има една кутийка на която пише "+" под капака отпред, но не намерих минус и също така не можах да отворя кутията на акумулатора отзад, махнах двате пластмасови щипки но я държи още нещо отзад.
Колата дизел автоматик може ли въобще да се запали с бутане?
Последна промяна Lino_Velev на 02 Яну 2008, 22:40, променена общо 1 път
- Niki Lauda
- Е36 фен
-
- Мнения: 1350
- Регистриран на: 12.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
С бутане не става нека колегите с дизелите да кажат как става номера.И другия път ръчка колега бутнеш и запали 

Niki Lauda

това е за Е 36, но все пак е от БМВ
при мен не пали с бутане, а съм с ръчни
мисля си, че има някаква защита, дори по надолнище не пали
Последна промяна © на 02 Яну 2008, 20:57, променена общо 1 път
- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
Еми сега пробвах да взема ток от един Passat 2,5 TДИ и не стана, вързах го директно за акумулатора обаче защото предния капак не беше достъпен, като се опитам да запаля, фаровете започват да мигат и някой датчици по таблото светват (АБС за Транзмисията и т.н.) и нищо.
Каква може да е причината тока ли е слаб или има някаква електронна защита (оставихме колите вързани за 30 мин без да правим опит за запалване за да се позареди акумулатора)
Каква може да е причината тока ли е слаб или има някаква електронна защита (оставихме колите вързани за 30 мин без да правим опит за запалване за да се позареди акумулатора)
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
никога не палете модерен дизел с бутане
ток се дава отпред на червения плюс , а маса се хваща на купето някъде
отзад за да се закачи се разглабят доста неща

отзад за да се закачи се разглабят доста неща
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
Абе колега отвори отзад багажника и долу в дясно ти е акумолатора.слагай 2 кабела на + и - от друга кола и ти си човека неси ли подавал ток на кола преди 

- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
Georgiev BMW написа:Абе колега отвори отзад багажника и долу в дясно ти е акумолатора.слагай 2 кабела на + и - от друга кола и ти си човека неси ли подавал ток на кола преди
Нали това правих един час не става

Сега ще пробвам отпред с една Е36-ца и ще го оставиме повече да видим, може и да е невъзвращаемо все пак акумулатора е на 4год.
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
Lino_Velev написа:Georgiev BMW написа:Абе колега отвори отзад багажника и долу в дясно ти е акумолатора.слагай 2 кабела на + и - от друга кола и ти си човека неси ли подавал ток на кола преди
Нали това правих един час не става![]()
Сега ще пробвам отпред с една Е36-ца и ще го оставиме повече да видим, може и да е невъзвращаемо все пак акумулатора е на 4год.
Няма причина отзад да не става. Заминал ти е акумолатора

- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
Не става и това си е.
Ок явно е заминал акумулотора но това добра причина ли е да не пали колата когато и се подава ток от друга? Аз имам съмнения че кабелите са ментета.
Ако не е от липса на ток от какво друго може да има тея симптоми?
Ок явно е заминал акумулотора но това добра причина ли е да не пали колата когато и се подава ток от друга? Аз имам съмнения че кабелите са ментета.
Ако не е от липса на ток от какво друго може да има тея симптоми?
Има и друг вариянт- кабелите, и на мен като на теб ми се случи веднъж, дойде приятел с джип да ми подаде ток, но нямах кабели, отидох до бензиностанцията- купих, пробвахме но само присветваха фаровете и разни лампи по таблото, от някаде комшията намери негови кабели запали "от раз" а тези новичките поне от моя опит с тях не става нищо. Пробвай с други кабели с който и преди е давано ток, немисля че има значение марката на колата която ти дава ток.
- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
bufet написа:Има и друг вариянт- кабелите, и на мен като на теб ми се случи веднъж, дойде приятел с джип да ми подаде ток, но нямах кабели, отидох до бензиностанцията- купих, пробвахме но само присветваха фаровете и разни лампи по таблото, от някаде комшията намери негови кабели запали "от раз" а тези новичките поне от моя опит с тях не става нищо. Пробвай с други кабели с който и преди е давано ток, немисля че има значение марката на колата която ти дава ток.
Абе то че няма няма ама се съмнявах че ако е слабичък алтернатора на другата кола може да не стане и наистина първо пробвах с едно рено и отнемаше към 30 сек да светнат и загаснат лампите по таблото, после дойде колега с пасата и на контакт поне беше нормално. Тея кабели дето взех са някви новички ама изглеждат доста дървено. Сега изрових някви ветерани от мазето и с тях ще пробвам.
- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
Запалих я.
Взех други кабели и тоя път пробвах да я паля на неутрална не на паркинг и запали веднага. Незнам дали е от кабелите или от скоростната кутия честно казано не ми е ясно как работят тея автоматици но температурата беше -10 C и ако вероятно маслото се е било втвърдило и ...
Всъщност като си на паркинг не си на скорост така или иначе нали? каква е разликата с неутрална (ясно ми е каква е в поведението, но как се реализира)
От многото мигане на фаровете обаче дясната ксенонова крушка нещо се попрецака и светеше слабо и ми светна датчика за крушката на таблото, но след известно време се оправи.
Благодаря за помоща на всички.
Взех други кабели и тоя път пробвах да я паля на неутрална не на паркинг и запали веднага. Незнам дали е от кабелите или от скоростната кутия честно казано не ми е ясно как работят тея автоматици но температурата беше -10 C и ако вероятно маслото се е било втвърдило и ...
Всъщност като си на паркинг не си на скорост така или иначе нали? каква е разликата с неутрална (ясно ми е каква е в поведението, но как се реализира)
От многото мигане на фаровете обаче дясната ксенонова крушка нещо се попрецака и светеше слабо и ми светна датчика за крушката на таблото, но след известно време се оправи.
Благодаря за помоща на всички.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани