много добра еверидейка
Модератор: bum_bum
			21 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
 Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
тия обороти не са проблем за м50б25 моя на купето го въртя до 8500
с оригиналните валове прожини и клапани няма грижи не са се срещали , а тоя що го е разредил с две гарнитури значи има яко недоход и може да си върти спокойно и нагоре
			
		с оригиналните валове прожини и клапани няма грижи не са се срещали , а тоя що го е разредил с две гарнитури значи има яко недоход и може да си върти спокойно и нагоре
- стан
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Не знам за другото, ама ми харесва много това осветление при краката. Ще взема да си сложа и аз, ма няма да да е точно циганско синьо 
			
		
ре
Автомобила е доста пипнат! Правете разлика м/у стъклопласт на Сижи и тунинг на Riegger  Повечето тунинг фирми правят ПВЦ тунинг брони. Аз самия имам такава за Е36 с дизайна на Е46 ///М3
  Повечето тунинг фирми правят ПВЦ тунинг брони. Аз самия имам такава за Е36 с дизайна на Е46 ///М3  , но я сменям със стокова ///М3 Е36
 , но я сменям със стокова ///М3 Е36  Страничните огледала са хромирани, не защото са евтини, а за да допълнят хром-лайн екстериора, който има и при ел. от джантите и фаровете! Аз лично не виждам нищо евтино в автомобила, предвид факта, че Хелла Ксенон Кит за Е36 (фарове с ксенон) са почти 1000 Евро
  Страничните огледала са хромирани, не защото са евтини, а за да допълнят хром-лайн екстериора, който има и при ел. от джантите и фаровете! Аз лично не виждам нищо евтино в автомобила, предвид факта, че Хелла Ксенон Кит за Е36 (фарове с ксенон) са почти 1000 Евро  Халогените са оригинални от ///М3 Е46
 Халогените са оригинални от ///М3 Е46
			
		 Повечето тунинг фирми правят ПВЦ тунинг брони. Аз самия имам такава за Е36 с дизайна на Е46 ///М3
  Повечето тунинг фирми правят ПВЦ тунинг брони. Аз самия имам такава за Е36 с дизайна на Е46 ///М3  , но я сменям със стокова ///М3 Е36
 , но я сменям със стокова ///М3 Е36  Страничните огледала са хромирани, не защото са евтини, а за да допълнят хром-лайн екстериора, който има и при ел. от джантите и фаровете! Аз лично не виждам нищо евтино в автомобила, предвид факта, че Хелла Ксенон Кит за Е36 (фарове с ксенон) са почти 1000 Евро
  Страничните огледала са хромирани, не защото са евтини, а за да допълнят хром-лайн екстериора, който има и при ел. от джантите и фаровете! Аз лично не виждам нищо евтино в автомобила, предвид факта, че Хелла Ксенон Кит за Е36 (фарове с ксенон) са почти 1000 Евро  Халогените са оригинални от ///М3 Е46
 Халогените са оригинални от ///М3 Е46- MaXo
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
ludiagsm написа:тия обороти не са проблем за м50б25 моя на купето го въртя до 8500
с оригиналните валове прожини и клапани няма грижи не са се срещали , а тоя що го е разредил с две гарнитури значи има яко недоход и може да си върти спокойно и нагоре
Луд нали знаеш, че проблема не е само в срещането клапан-бутало ... просто от обороти може да се изплющи биелата в горната част при буталния болт в най-тънката си част.
без реклами в подписа...

		ludiagsm написа:тия обороти не са проблем за м50б25 моя на купето го въртя до 8500
с оригиналните валове прожини и клапани няма грижи не са се срещали , а тоя що го е разредил с две гарнитури значи има яко недоход и може да си върти спокойно и нагоре
То не е проблем да го въртиш, но макс коне не са на тези обороти с оригинални валове. Ти може да го въртиш и до 9000, но това са мъртви обороти където няма въртящ момент.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
 Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
така е ,но от друга страна , при дрифт и или ако по някаква при4ина не ти се превклю4ва по-рано хубаво е да имаш възможност да въртиш до 8500- 9000 ,а още по-хубаво е когато няма последствия аз съм пробвал и няма  
 
ис-а беше с оригиналните валове клапни и прожини и когато на състезанието го бях надул на 1,8бара просто си искаше да се върти над 7000 оборота а при 1бар над 7000 нямаше ускорение и само тъп4е на едно място. клапните прожините и талерки там вси4ко на стария със 7мм-ви стебла м42 , са си еднакви с тези на м50 б25 и няма проблем ако надут на 0,8 м50б25 се върти на 8000-8500 оборота
хубаво масло и биелни лагери
			
		 
 
ис-а беше с оригиналните валове клапни и прожини и когато на състезанието го бях надул на 1,8бара просто си искаше да се върти над 7000 оборота а при 1бар над 7000 нямаше ускорение и само тъп4е на едно място. клапните прожините и талерки там вси4ко на стария със 7мм-ви стебла м42 , са си еднакви с тези на м50 б25 и няма проблем ако надут на 0,8 м50б25 се върти на 8000-8500 оборота
хубаво масло и биелни лагери

			21 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
