540ка на метан...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 05 Яну 2008, 20:16

По-късно ще ти дам телефон на човек към който да се обърнеш ... сега не мога да го намеря.
без реклами в подписа...
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 05 Яну 2008, 20:29

Максо, укроти тона с който се обръщаш към останалите участници в дискусията!
То е ясно, че ние си имаме особен мироглед, но пък не забравяй, че това е БМВ форум!
Не ме карай да чета конско пак, сам знаеш колко работа се отваря така.

Относно темата. Пропускате доста ключови елементи...
1. 540-ката не е просто 5-ца. Повече от половината части са значително по-скъпи отколкото на останалите модификации на този модел, което само по себе си означава, че човек който дава пари за точно този автомобил, би следвало да може не само да го храни, но и да го поддържа. С това веднага съсипваме теорията за икономия, рентабилност и т.н.

2. Разликата в мощноста ще е огромна. Да вземем например е34 520 с и без метан. Разликата е колкото между 316-ка и 320-ка. Това не са теории, това е голата истина.

3. При наличие на метанова уредба на 540-ка в предвид разхода й, има нужда от значителна бутилка. Имате ли идея колко тежи тази бутилка(и)?! Как това влияе на разхода на автомобила, а на окачването?

Да зарежем теорията... ако не можеш да храниш 540, не си купувай 540.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 05 Яну 2008, 21:11

Не изключва теорията за икономията защото човек икономисва от едно ... прахосва пари за друго, което му е по-голяма страст... и така запазва някакво равновесие.Колата може да не му е такава важна част от живота ... но пък и да държи на това да е по-масивна и вървяща, и така да се е спрял на 540ка.Да винаги има вариант да си дава последните пари за подръжка и последните за метан ... и да го дава кисел някъде ... но мноооого малко вероятно според мен... явно кара доста за да сложи този метан ... а за да кара доста явно не му е проблем и да подържа и обслужва тази кола.Мисля си, че мноооо малко вероятно да не му е по-джоба и да я ползва само за фукня.Има хора, които са започнали да строят къща примерно и са позакъсали с парите ... но пък цял живот са свикнали на голями и мощни коли ... и просто им е трудно да направят крачка назад към нещо по-слабичко и малко от доста по-нисък клас.

Разликата в мощноста няма как да е огромна ... и тя идва предимно от разликата в теглото заради бутилките ... но теглото не се отразява толкова силно примерно на извънградско при по-високите скорости.Сигурен съм, че на дино няма да покаже по-голяма разлика от 30-40 коня в минус при 540ката, ако всичко е направено както трябва... а в ниските ще са на едно ниво.

За теглото на бутилките имаме представа да ... около 100-110кг повече товар, ако сложи 90литра ... все едно един по-едър човек на задната седалка ... на окачването никакъв проблем при тази кола и това тегло... няма да има проблем с окачването.Имат проблем тия дето са се самозабравили ... има хора дето са монтирали по 140литра бутилки на кола от типа на Голф. :mhihi: А тия с такситата ... тия пълнят целия багажник за да минават много километри ... едно време нямаше толкова метан станции и главно от таксиджии тръгнаха слуховете за проблемите с окачването.100кг в багажника не са никакъв проблем при това разположени в максимално задната част ... все пак резервоара събира 70литра ... а той ще е почти празен.

Спирам по темата... почнахме да се повтаряме ... като се метанизира някой от форума може пак да почнем да споделим кое как се е получило.
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от kagebista » 06 Яну 2008, 0:04

Айде време е вече да се спреш с тая пропаганда МЕТАН :arrow: 540. Колко пъти трябва да го напиша :arrow: като не можеш да плуваш, няма да се събличаш. Купи си една 540, обади ми се да сменим моторите и с удоволствие ще ти дам моя дизел срещу твоето 4 литрово говедо, което харчи толкова, че надали ще ти излязат сметките ако караш на бензин. Пък ако и дизелът ти е дефицит, слагай му метан и готово.

Когато сложиш метан на твоя Нисан, тогава можем да дискутираме мощен мотор :arrow: алтернативно гориво с цел икономийка щото много лапа. Тия примери дето ги даваш с Пунто на метан са меко казано не НА МЯСТО ;)
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 06 Яну 2008, 0:26

!!Asen_X написа:Максо, укроти тона с който се обръщаш към останалите участници в дискусията!
То е ясно, че ние си имаме особен мироглед, но пък не забравяй, че това е БМВ форум!
Не ме карай да чета конско пак, сам знаеш колко работа се отваря така.

Относно темата. Пропускате доста ключови елементи...
1. 540-ката не е просто 5-ца. Повече от половината части са значително по-скъпи отколкото на останалите модификации на този модел, което само по себе си означава, че човек който дава пари за точно този автомобил, би следвало да може не само да го храни, но и да го поддържа. С това веднага съсипваме теорията за икономия, рентабилност и т.н.

2. Разликата в мощноста ще е огромна. Да вземем например е34 520 с и без метан. Разликата е колкото между 316-ка и 320-ка. Това не са теории, това е голата истина.

3. При наличие на метанова уредба на 540-ка в предвид разхода й, има нужда от значителна бутилка. Имате ли идея колко тежи тази бутилка(и)?! Как това влияе на разхода на автомобила, а на окачването?

Да зарежем теорията... ако не можеш да храниш 540, не си купувай 540.

Абсолютно съм съгласен с колегата. Не за друго, ама иначе наистина излиза така: "На гол гъз, чифте пищови" и защо? За да може да казваш че караш 540i и кат ти висне отзад капачката за газта, ако те вида некаде ше се съсипа от смях, както съм се смял на хора които карат хулиган на газ..........пълен резил и смях. Но в крайна сметка всеки решава сам за себеси.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 06 Яну 2008, 3:14

kagebista написа:Айде време е вече да се спреш с тая пропаганда МЕТАН :arrow: 540. Колко пъти трябва да го напиша :arrow: като не можеш да плуваш, няма да се събличаш. Купи си една 540, обади ми се да сменим моторите и с удоволствие ще ти дам моя дизел срещу твоето 4 литрово говедо, което харчи толкова, че надали ще ти излязат сметките ако караш на бензин. Пък ако и дизелът ти е дефицит, слагай му метан и готово.

Когато сложиш метан на твоя Нисан, тогава можем да дискутираме мощен мотор :arrow: алтернативно гориво с цел икономийка щото много лапа. Тия примери дето ги даваш с Пунто на метан са меко казано не НА МЯСТО ;)


Що реши, че ти като напишеш нещо аз трябва да те слушам ... да не си ми дал хляба дет се вика.Нищо не пропагандирам ... от тая тема бая народ ще научи много неща за метана... аз келепир от мнооо коли на метан нямам... нито имам метан станция ... нито сервиз за да пропагандирам. ;) Да си купя 540ка ... и да и сложа дизелов мотор ... е ти нищо не написа ... както разбра моето мнение ... ще и сложа метан и ще се возя по-евтино от теб пък и повечко ще върви 100% ;) На Ниссана няма да сложа много ясно ... той не е за ежедневно возене и там се гонят други цели... в А4 1.8Т като сложа ще ти кажа как е ... даже и през дино ще мина да видим какво ще е загубила.Скоро ще излезе и едно Пежо 605 турбо проект 300+ коня на метан :D
без реклами в подписа...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 06 Яну 2008, 3:38

MaXo написа:
kagebista написа:Айде време е вече да се спреш с тая пропаганда МЕТАН :arrow: 540. Колко пъти трябва да го напиша :arrow: като не можеш да плуваш, няма да се събличаш. Купи си една 540, обади ми се да сменим моторите и с удоволствие ще ти дам моя дизел срещу твоето 4 литрово говедо, което харчи толкова, че надали ще ти излязат сметките ако караш на бензин. Пък ако и дизелът ти е дефицит, слагай му метан и готово.

Когато сложиш метан на твоя Нисан, тогава можем да дискутираме мощен мотор :arrow: алтернативно гориво с цел икономийка щото много лапа. Тия примери дето ги даваш с Пунто на метан са меко казано не НА МЯСТО ;)


Що реши, че ти като напишеш нещо аз трябва да те слушам ... да не си ми дал хляба дет се вика.Нищо не пропагандирам ... от тая тема бая народ ще научи много неща за метана... аз келепир от мнооо коли на метан нямам... нито имам метан станция ... нито сервиз за да пропагандирам. ;) Да си купя 540ка ... и да и сложа дизелов мотор ... е ти нищо не написа ... както разбра моето мнение ... ще и сложа метан и ще се возя по-евтино от теб пък и повечко ще върви 100% ;) На Ниссана няма да сложа много ясно ... той не е за ежедневно возене и там се гонят други цели... в А4 1.8Т като сложа ще ти кажа как е ... даже и през дино ще мина да видим какво ще е загубила.Скоро ще излезе и едно Пежо 605 турбо проект 300+ коня на метан :D



:mhihi: :mhihi: еи тва с пежото турбо на 300+ коня на метан вече не виждам смисъла , и за мен това е пълна царвулщина ...
It`s party time !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 06 Яну 2008, 3:41

bmwmania написа:Абсолютно съм съгласен с колегата. Не за друго, ама иначе наистина излиза така: "На гол гъз, чифте пищови" и защо? За да може да казваш че караш 540i и кат ти висне отзад капачката за газта, ако те вида некаде ше се съсипа от смях, както съм се смял на хора които карат хулиган на газ..........пълен резил и смях. Но в крайна сметка всеки решава сам за себеси.


Кво значение има на какво караш ... важното е да ти доставя удоволствие колата, която караш и да е по твоя вкус ... пък доста колици на газ могат да те прескочат и какво от това, че са на газ?И кво като му се смееш на този с 540ката ... ама като те подмине на магистралата ще си впечатлен .... и няма капачка отзад щото пълни отпред... демек няма да ти е смешно. :mhihi: То няма човек според мен с кола за около 20-25000лв който да не се притеснява от разходите му за бензин всеки месец, ако му се налага да кара повечко!!! Тия дето си взимат БМВта дизел не си ли правят сметка за горивото?Един решава дизел ... друг може да реши метан... дали всички с БМВ-та дизел са голи гъзове ... може би смяташ, че щом нямат пари за да хранят бензиново БМВ значи не трябва да взимат БМВ.:D
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 06 Яну 2008, 3:48

Evelin Cotsev написа: :mhihi: :mhihi: еи тва с пежото турбо на 300+ коня на метан вече не виждам смисъла , и за мен това е пълна царвулщина ...


И къде е цървулщината ... човека иска да си направи семейна кола 300+ коня, която да му е ежедневна.Вложил е мнооого пари ... ама като ти казвам много ... нещо като на ЛудияГСМ проекта с 318иската... всичко се прави от до в детайли
без реклами в подписа...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 06 Яну 2008, 3:54

MaXo написа:
Evelin Cotsev написа: :mhihi: :mhihi: еи тва с пежото турбо на 300+ коня на метан вече не виждам смисъла , и за мен това е пълна царвулщина ...


И къде е цървулщината ... човека иска да си направи семейна кола 300+ коня, която да му е ежедневна.Вложил е мнооого пари ... ама като ти казвам много ... нещо като на ЛудияГСМ проекта с 318иската... всичко се прави от до в детайли

Добре защо не кара на бензин ? колата е с турбо , дадена е свят пара за нея и накрая тоя метан да е скопи ... не знам никога не бих сложил на такава кола метан или гас... и не ми казваи че няма разлика метан - бензин , има и то голяма
It`s party time !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 06 Яну 2008, 4:04

Да има ... на метан може да караш с по-сгъстен мотор и повече бууст без опасности да детонираш като луд. :D Кво ще умре като ти казвам, че ще е 300+ коня.
без реклами в подписа...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 06 Яну 2008, 4:14

Ако беше толкова хубав за бегачки тоя метан нямаше всички таксита да са на метан , а всички спортни коли , и ферари бмв мерцедес порше и т.н. щяха да правят колите на метан не на бензин. Но не ми се спори с теб ти си знаеш. Приятна вечер.
It`s party time !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 06 Яну 2008, 4:21

Ами няма как да почнат да се правят масово коли на метан щото няма да има къде да зареждат ... не е толко просто изграждането на мрежа от метан станции.Не казвам, че метана е по-добър от хубав бензинец ... но и с метан се получават нещата:

Първото Mitsubishi EVO IX с компресиран природен газ (CNG) ще се състезава в Австрийския рали шампионат с местния отбор на OMV - OMV CNG Team. Екипажът на Бепо Харах и Андреас Шиндълбахер стартира с автомобил с 20% по-малко вредни емисии в дивизия 1 на група №4 със 7 участия в Австрийския рали шампионат. Миналата година беше дебютът на отбора на OMV с природен газ - с Mitsubishi EVO VI, като резултатите от края на сезона с пето място в националното класиране показаха, че OMV CNG Team е не само екологичен успех, но може да продължи и по-нагоре към подиума. Участието на състезателен автомобил, който се движи с компресиран природен газ, в Австрийския шампионат стана възможно, след като австрийската Висша комисия по спорта взе далновидното решение да допусне автомобили с природен газ в дивизия 1, при положение че те отговарят на всички общи изисквания. В света има 6,4 млн. автомобила на природен газ, сочат данните на Европейската асоциация за автомобили с природен газ ENGVA. 11 200 са бензиностанциите за природен газ по света, като предстои отварянето на 1 340.
http://www.mitsubishibg.com/do.php?page ... id_rec=192
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Мнение от Мишу » 06 Яну 2008, 10:09

:kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 06 Яну 2008, 11:21

MaXo написа:
bmwmania написа:Абсолютно съм съгласен с колегата. Не за друго, ама иначе наистина излиза така: "На гол гъз, чифте пищови" и защо? За да може да казваш че караш 540i и кат ти висне отзад капачката за газта, ако те вида некаде ше се съсипа от смях, както съм се смял на хора които карат хулиган на газ..........пълен резил и смях. Но в крайна сметка всеки решава сам за себеси.


Кво значение има на какво караш ... важното е да ти доставя удоволствие колата, която караш и да е по твоя вкус ... пък доста колици на газ могат да те прескочат и какво от това, че са на газ?И кво като му се смееш на този с 540ката ... ама като те подмине на магистралата ще си впечатлен .... и няма капачка отзад щото пълни отпред... демек няма да ти е смешно. :mhihi: То няма човек според мен с кола за около 20-25000лв който да не се притеснява от разходите му за бензин всеки месец, ако му се налага да кара повечко!!! Тия дето си взимат БМВта дизел не си ли правят сметка за горивото?Един решава дизел ... друг може да реши метан... дали всички с БМВ-та дизел са голи гъзове ... може би смяташ, че щом нямат пари за да хранят бензиново БМВ значи не трябва да взимат БМВ.:D

Пич се ми е тая дали се пълни отзад или отпред, пак ще има капачка на винт за газта. Мъкааааа, мъка. Карай си на метан тогава, и за кво изобщо я коментираме още тая тема като се видя че на никой не му се нрави тая твойта идея, а и като гледам вече си решил да пробиваш предната броня и да плескаш черната капачка. Жив и здрав

ПС за колегите с дизела, по-добре дизел разбира се. Това не е признак че не могат да си хранят колите, така са си решили, а не да си купят кола с 4 литров мотор и после да се чудят как да не им харчи толкова много и да правят некви интервенций за скопяването и разпробиването на същя мотор, а и на бронята за малко да забравя за да харчи по-малко и да върви "повече".
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook