Монтаж на ксенон, къде?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
ре
Благодаря ви за отговорите ,които дойдоха за съжаление малко късно.Днес ми изгоря лявата крушка на ксенона
,другата продължава да си трепти,но дакото не си реша проблема ще карам на халогени през деня,че току виж и тя заминала!

ре
Не съм игнорирал въпроса ти ,поне не съм си мислел ,че така ще го възприемеш.Исках да знам само къде мога да разчитам на свестен монтаж,защото нищо не разбирам от това.Колкото до въпроса ти ,ДА монтираха ми ги директно към баласта,без да слагат никакво реле.Това може би е и причината за изгорялата крушка,как мислиш? 

Помислих, че си я слагал сам, а не в сервиз. Предположих, че са използвали реле (пак се използва единия от кабелите на фара, за активиране на релето), като най-честата грешка е обръщане на полюсите на връзката към акумулатора, от което или не пали баласта, или започва въпросното треперене на светлината от ксенона.
Ако са вързали всеки баласт директно към кабела на фаровете няма възможност да са объркали полюсите, поне при новите китове.
При двата типа инсталации остават още два различни проблема, които могат да причинят въпросното треперене - слаб акумулатор и проблем с бушона.
При по-новите е39-ки знам че няма бушон за фаровете и напрежението се контролира директно от светлинния модул. Лично аз не виждам връзката между бушона и трептенето, но в западните форуми споменават, че подмяната му (оригиналния беше 8А или 10А, те слагат 15А) помагало за този проблем. Всъщност ксенона хаби по-малко енергия от нормалните халогенни крушки, но първоначалното му потребление е по-високо, поради което често поврежда (и така причинявава трептене, според тях) или изгаря бушоните.
Ако са вързали всеки баласт директно към кабела на фаровете няма възможност да са объркали полюсите, поне при новите китове.
При двата типа инсталации остават още два различни проблема, които могат да причинят въпросното треперене - слаб акумулатор и проблем с бушона.
При по-новите е39-ки знам че няма бушон за фаровете и напрежението се контролира директно от светлинния модул. Лично аз не виждам връзката между бушона и трептенето, но в западните форуми споменават, че подмяната му (оригиналния беше 8А или 10А, те слагат 15А) помагало за този проблем. Всъщност ксенона хаби по-малко енергия от нормалните халогенни крушки, но първоначалното му потребление е по-високо, поради което често поврежда (и така причинявава трептене, според тях) или изгаря бушоните.
'02 BMW 525d
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани