Проблем с паленето и работата на М51

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 08 Яну 2008, 21:19

Дне оправих стартера (майстор го оправи де), напръсках буксата на ГНП то с контактен спрей и зачистих МАП па.
Утре ще изчистя помпата с цедката и филтъра в багажника.
И ще кажа как стартира.
А искам да сипя някаква течност за да изчисти дюзите защото другия ми проблем в другата тема мисля че засяга тоно тях.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 09 Яну 2008, 1:20

недей да сипваш добавка за чистене на дюзи, защото после ще сменяш гарнитурите на помпата :!:


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 09 Яну 2008, 14:45

Днес утидох в сервиз Маргел срещо карулката на ботевградско шосе се намира.Специализиран сервиз на БМВ. От там ми казаха че и двата проблема "непали сутрин добре" и "оборотите играят докато загрее" са от двете вериги на голата.Били са се разтегнали и просто трябва или нови вериги което е за предпочитане или ако може да се зацепят на место.А след това да се регулира и ГНП то както показва компютъра.
Съобщиха ми и цена :)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 09 Яну 2008, 16:28

Не е от веригите колега сичко идва от помпата и по-специално от плочката.Иди в дару продават специален химикал за прочистване на горивна система на TDS към 30лв е ще ти направят една профилактика с нея (тя не се сипва в резервоара) и чак тогава отивай на такива големи ремонти ;)
И не сипвай никакви добавки в горивото те са враг на TDS-а против замръзване сипвай бензин в нафтата така го препоръчва и БМВ :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 09 Яну 2008, 17:40

Нафта/бензин:
- 10 градуса 10/1
- 20 градуса 10/3
- 30 градуса 10/5

Най-смешната добавка е 5лв - 2,5л. бензин.
Бензина изсушава нафтата и помпата не се мазни хубаво :!:
Препоръчително е ако слагате и бензин на 50л. нафта - 0,5л. масло за двутактови машини
Аз слагам каквото имам под ръка ....... :roll:


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 09 Яну 2008, 17:44

Този човек с който говорих и ми се стори доста еродиран по тези въпроси. Още щом вдигнах капака видя няколко дребни проблеми.
И ми каза че е 85% сигорен че са двете вериги.Каза ми че са се разтегнали малко и така се изкривявало всичко. т.е зацепена е на едно място на втория сектор се измества малко а на 3 тия вече изместването е много и затова имъм такъв проблем. Но щом казваш ще отида в дару още утре и ще го направя това и ако нестане ще се разкача всичко.
А буксата я почистих и я напръсках с контактен спрей както ме посъветва а ма нестана трика.
Последна промяна ludia на 09 Яну 2008, 18:05, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 09 Яну 2008, 17:51

Wenzy написа:Нафта/бензин:
- 10 градуса 10/1
- 20 градуса 10/3
- 30 градуса 10/5

Най-смешната добавка е 5лв - 2,5л. бензин.
Бензина изсушава нафтата и помпата не се мазни хубаво :!:
Препоръчително е ако слагате и бензин на 50л. нафта - 0,5л. масло за двутактови машини
Аз слагам каквото имам под ръка ....... :roll:

А ти добавките кво мислиш правят с нафтата същото намаляват мазането на помпата ;)


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 09 Яну 2008, 18:02

Разбрах няма да сипвам добавки.
Самоче има ли смисъл да дам 100 лв. за някаква профилактика с този химикал като всичко говори за ГНП то и неговото реголиране.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 09 Яну 2008, 18:11

ludia написа:Разбрах няма да сипвам добавки.
Самоче има ли смисъл да дам 100 лв. за някаква профилактика с този химикал като всичко говори за ГНП то и неговото реголиране.

Колега то може и сам да си я направиш ако ти се занимава тя е просто една кутия и я ползваш като резервоар на колата.Вадиш маркуча от горивния филтър този който отива към помпата и го топваш в добавката след това и маркуча за обратна нафта по същия начин в нея да въръща излишната добавка обратно вадиш бушона на помпата в резервоара да не качва нафта и палиш колата и така работи с този химикал докато не го изгори.След това маркучите и бушона обратно по местата и сичко ок ;) Хората които са я ползвали са очаровани от ефекта много голям.Казвам ти да пробваш това щото този двигател е доста прицизен и е капризен от към чистота на горивната система :idea: Нищо не ти пречи да пробваш ето и нейния номер :arrow: 81229407528 цената и е 29.52 BGL и я има в наличност ;)


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 09 Яну 2008, 18:32

Наистона това както го каза неизглежда сложно и още утре ще го направя.Само ако може да ми кажеш кой е маркуча за излишната нафта и откаде да го извадя че него не го знам.
И кой е бушон да извадя за да не качва гориво. Ако незнаеш кой бушон ще взема някаква туба и ще я пълня с нафта то и без това имам 15 литра в резервоара.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 09 Яну 2008, 18:46

Маркуча за обратната нафта е отгоре на помпата то няма друг вадиш го и но негово място пъхаш друг маркуч единия му край в помпата другия в кутията с добавката ;) За бушона незнам кой е на Е36 трябва да попиташ някой с такава кола или да прочетеш на кутията с бушоните ако разбираш езика разбирасе :roll:

Изображение

От №27 излиза маркуча за излишната нафта :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: Ямбол/София

Мнение от Franio » 09 Яну 2008, 19:09

това с веригите го отпиши...моите са разтегнати и това пречи да запали като е топла,но студена колата си пали от ряз


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 09 Яну 2008, 19:17

Изображение

Някой може ли да ми каже кой е бушона за спиране на подаване на гориво.
Целта ми е да спра подаването на гориво от резервоара за да изчистя помпата с един препарат.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Яну 2008, 19:32

мисле 4е при е36 е бушон номер 18.Тази химия,добавката не е ли супер 4иста нафта-ако е докато я изгори я дръж във високи обороти


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 09 Яну 2008, 19:41

Доколкото знам супер чиста нафта си има име и то е "КЕРОСИН"
С него летят самолетите.
А за №18 ако може и някой друг да потвърди който е сигорен.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook