Cadillac пуска убиец на BMW-та
Модератор: Общи модератори
acho.rs написа:Точно заради тази тяхна политика - по-просто - по-евтино , сега цялата им индустрия е във криза.Заради такива прости мотори (които изобщо не са икономични) сега японците ги изядоха .
говориме за мотори и трансмисии и коне- във това отношение американците мисля че могат да бъдат колкото си искат напред във материала... и това ми беше цялата идея.
малко не по темата, но проблема във американската автоиндустрия е че като цяло качеството на колите им беше ниско (особено интериора) и че профсъюзите се самозабравиха. проблеми със механиката никога не са имали и разхода на гориво също никога не им е бил проблем- от 90те насам де.. .
алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
//M_Power написа:Отделно че спортните американски коли са по 8.0 литра и нагоре доридокато едно М5 примерно е "само"5.0
не ги сравнявай по кубатура а по коне...
ти ... имаш ли някакви наблюдения върху е39 и е60 м5?
на 400-коньовото е39 м5 нормалния разход на дълъг път е 20-24 мили на галон
на 500-коньовото е60 м5 извънградското да се убиеш не можеш да го вдигнеш над 18 мили на галон...
един 8 литров вайпър със 500 коня е 23-25 мили на галон... з06 корвета е и той там някъде.
тая сметка че 8 литровия мотор е по-неикономичен от 5 литровия- да я забравиш... нали разбираш че със 120 е60 м5-цата се върти със около 2500 оборота и я усещаш леко лабава, докато вайпъра се върти със 1300 оборота на 6та и го усещаш че е горе долу в час?
алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
Не,че имам кой знае какви наблюдения но имах предвит най-вече вървеж кубици не толко разхода нормално е М5 като е много мощно и да харчи много това ми е ясно няма как да върви много повече и да харчи по малко просто е Ъпсурт  не е лошо да направиме едно такова срвнение еднакви кубици коя кола колко е мощна и колко върви съответно.Не съм много запознат с американските автомобили и ще ми е интересно
 не е лошо да направиме едно такова срвнение еднакви кубици коя кола колко е мощна и колко върви съответно.Не съм много запознат с американските автомобили и ще ми е интересно 
			
		 не е лошо да направиме едно такова срвнение еднакви кубици коя кола колко е мощна и колко върви съответно.Не съм много запознат с американските автомобили и ще ми е интересно
 не е лошо да направиме едно такова срвнение еднакви кубици коя кола колко е мощна и колко върви съответно.Не съм много запознат с американските автомобили и ще ми е интересно 
- Babuna
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Кубатурата не е определящ фактор. z06 е прост ДВГ и е 7 литра, но е по-икономичен и с повече въртящ момент от М5-то, което е 5 литра, същите коне и мега хай тек, както и доста скъп.
В крайна сметка кво те боли, че е хх литра като гори като х литра, върви повече и е по-евтин?
Това с малките и напънати много мощни двигатели си е някакво успокоение за нас европейците и японците.
Не е задължително по-малкият двигател да е по-икономичен.
Друг е въпросът, че всеки М-двигател е произведение на изкуството.
			В крайна сметка кво те боли, че е хх литра като гори като х литра, върви повече и е по-евтин?
Това с малките и напънати много мощни двигатели си е някакво успокоение за нас европейците и японците.
Не е задължително по-малкият двигател да е по-икономичен.
Друг е въпросът, че всеки М-двигател е произведение на изкуството.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
		OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
Просто философията е доста различна на Американците и на Европейците в крайна сметка мисля,че не може да се каже кое е по добро защото характеристиките са сходни и на който кавото му харесва повече това е,но явно по малките двигатели са малко по зле  щом по големите мотори дават по нисък разход
 щом по големите мотори дават по нисък разход  или поне аз остнах с такова впечатление от казаното от alx
 или поне аз остнах с такова впечатление от казаното от alx 
			
		 щом по големите мотори дават по нисък разход
 щом по големите мотори дават по нисък разход  или поне аз остнах с такова впечатление от казаното от alx
 или поне аз остнах с такова впечатление от казаното от alx 
- acho.rs
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Да бе ... Що сравняваш високоборотен двигател с тия задремали вайпърови двигатели . Колко е разхода на Турбото (997) което също е 480 (много лесно и 500 + ) коня сравнено със 8 литровия вайпър и да не говорим само за спортни , но и за нормалните двигатели - колко е разхода на 2000кк бензиновия на БМВ със 170 коня - 5.7 средно , ами 3.0 литрови със 260 коня ??? Просто когато правят спортни коли европейците търсят удоволствието от шофирането - демек колата да реве със 8000 оборота и като искаш това удоволствие,трябв да си готов да си платиш.На алекс като му се кара толкова кола със висок въртящ момент и икономична му пожелавам Ауди Р8 В12 дизелака.
Абе темата е безкрайна - обаче едно е ясно - Лидерите при спортните коли идват от европа и това е така защото са по-бързи,по-високотехнологични абе по-добри.Ясно е и че времето на МАСЪЛ КАРС отдавна отмина със него и величиети на американските коли.
Света се води от напредък на технологията като цяло - за това когато излизат първите коли , които били по-бавни от каретите , хората заложили на новата технология (а не на по-яки коне и ПО-ХУБАВА ЗОБ) , спечелили . Виж и японците и немците какво правя сега - внедряват ел.двигатели (Лексус подяволите) и пускат коли на водород(760и) . Залагат на малки двигатели защото петрола свършва а за спортните си коли , не ги боли колко харчат - който даде 1 00 000 евро+ ще има да сипе.
.Няма смисъл да наливам повече масло в огъня - спора америка су германия е безкраен , да не говорим ,че е решен вече. Само някой да не започва ама американците правят ракети , че ако знае след Втората СВ колко немски учени са откраднати а колко проекта копирани ... Мисълта ми е че като не им дават да правят оръжия,немците си влагат ЪКЪЛА В КОЛИ.
Цитирам Джереми Кларксон - Появата на ГЛ е тревожен сигнал - може ли немците да правят толкова голяма и способна(кейпъбал) машина без да си мислим , че те се превъоражават.
Спирам да пиша по темата,обещавам
			
		Абе темата е безкрайна - обаче едно е ясно - Лидерите при спортните коли идват от европа и това е така защото са по-бързи,по-високотехнологични абе по-добри.Ясно е и че времето на МАСЪЛ КАРС отдавна отмина със него и величиети на американските коли.
Света се води от напредък на технологията като цяло - за това когато излизат първите коли , които били по-бавни от каретите , хората заложили на новата технология (а не на по-яки коне и ПО-ХУБАВА ЗОБ) , спечелили . Виж и японците и немците какво правя сега - внедряват ел.двигатели (Лексус подяволите) и пускат коли на водород(760и) . Залагат на малки двигатели защото петрола свършва а за спортните си коли , не ги боли колко харчат - който даде 1 00 000 евро+ ще има да сипе.
.Няма смисъл да наливам повече масло в огъня - спора америка су германия е безкраен , да не говорим ,че е решен вече. Само някой да не започва ама американците правят ракети , че ако знае след Втората СВ колко немски учени са откраднати а колко проекта копирани ... Мисълта ми е че като не им дават да правят оръжия,немците си влагат ЪКЪЛА В КОЛИ.
Цитирам Джереми Кларксон - Появата на ГЛ е тревожен сигнал - може ли немците да правят толкова голяма и способна(кейпъбал) машина без да си мислим , че те се превъоражават.
Спирам да пиша по темата,обещавам
- Dimitar
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
acho.rs написа:Точно заради тази тяхна политика - по-просто - по-евтино , сега цялата им индустрия е във криза.Заради такива прости мотори (които изобщо не са икономични) сега японците ги изядоха .
Единствените две фирми, които плащат всяка година глоби за превишени норми за среден разход на гориво в САЩ са Мерцедес и БМВ
 . За миналата година Мерцедес са платили 33 млн. $, а БМВ 5.5 млн. Никога американска фирма не е плащала такава глоба
 . За миналата година Мерцедес са платили 33 млн. $, а БМВ 5.5 млн. Никога американска фирма не е плащала такава глоба   . Това само за справка
. Това само за справка   .
 .- acho.rs
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Dimitar написа:acho.rs написа:Точно заради тази тяхна политика - по-просто - по-евтино , сега цялата им индустрия е във криза.Заради такива прости мотори (които изобщо не са икономични) сега японците ги изядоха .
Единствените две фирми, които плащат всяка година глоби за превишени норми за среден разход на гориво в САЩ са Мерцедес и БМВ. За миналата година Мерцедес са платили 33 млн. $, а БМВ 5.5 млн. Никога американска фирма не е плащала такава глоба
. Това само за справка
.
На кои модели ???????? Нали казхме ,че за спортните варианти не ги ебе разхода,а те в крайна сметка са смешно малък процент в сравнение със всички автомобили.То и италианците имат умопомрачителни спортисти ама всичко на всичко правят от тях 15 000 -20 000, другите са Фиат.
- Dimitar
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Става въпрос за среден разход на всички модели на една фирма, а не за конкретен модел. Правителството определя такава норма, да кажем 25 мили с един галон бензин и ако средния разход на всички модели на фирмата е по-голям от това число, то тя плаща глоба за всяка миля под тези 25 умножено по броя на продадените коли. Това, което исках да кажа, е че американската автомобилна индустрия не е в криза, защото моторите им не са икономични както написа ти, а точно поради причините споменати от alx - ниско качество и пластмаси в интериора и най-вече заради самите профсъюзи, ама това е отделна тема и няма смисъл да навлизаме в подробности  .
 .
			
		 .
 .- acho.rs
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Dimitar написа:Става въпрос за среден разход на всички модели на една фирма, а не за конкретен модел. Правителството определя такава норма, да кажем 25 мили с един галон бензин и ако средния разход на всички модели на фирмата е по-голям от това число, то тя плаща глоба за всяка миля под тези 25 умножено по броя на продадените коли. Това, което исках да кажа, е че американската автомобилна индустрия не е в криза, защото моторите им не са икономични както написа ти, а точно поради причините споменати от alx - ниско качество и пластмаси в интериора и най-вече заради самите профсъюзи, ама това е отделна тема и няма смисъл да навлизаме в подробности.
Ами като не си продават икономичните модели в САЩ ... така ще бъде.А до колко е ролята на профсъюзите не знам,знам че 2 години не платена заплата не никак ДОБРЕ и говори отрицателно за гигантите.
- Kin_klad_dze
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 104
- Регистриран на: 28.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989
Странно,последнитекоментари нещо са се поотдалечили от темата,ама тва го разбирам с оглед наличието на негативен коментар за любимата марка.
Но тука се предизвикаха много коментари(включително и аз сам засегнат),но всички те са провокирани от неграмотноста на посредствен журналлист във посредствен портал.Просто човечецът е отразил по най-нескопосаният начин излизането на американска мощна луксозна кола,и първата асоциация,която човек прави за подобен автомобил е БМВ и Мерцедес,обаче автомобили с такива критерии има японски,корейски та даже и китайски,но те са с неутвърдена репутация(за разлилка от БМВ и ...Мерцедес...да).Такаче горе посоченият(вече няма да вкарвам прилагателни за него)журналист чисто и просто изобщо не е запознат с пазара на автомобилите и за него няма разлика между бмв и тепърва излязазъл конкурент на сегмента,и с цел сензация изтипосал подобно заглавия на лайняната си статия.
			
		Но тука се предизвикаха много коментари(включително и аз сам засегнат),но всички те са провокирани от неграмотноста на посредствен журналлист във посредствен портал.Просто човечецът е отразил по най-нескопосаният начин излизането на американска мощна луксозна кола,и първата асоциация,която човек прави за подобен автомобил е БМВ и Мерцедес,обаче автомобили с такива критерии има японски,корейски та даже и китайски,но те са с неутвърдена репутация(за разлилка от БМВ и ...Мерцедес...да).Такаче горе посоченият(вече няма да вкарвам прилагателни за него)журналист чисто и просто изобщо не е запознат с пазара на автомобилите и за него няма разлика между бмв и тепърва излязазъл конкурент на сегмента,и с цел сензация изтипосал подобно заглавия на лайняната си статия.
- stanislaw40
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 44
- Регистриран на: 7.01.2006
- Местоположение: Добрич,Провадия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M5
[quote="Penchev"]Дай линк със снимка/и на тоя Reventon моля те                      http://www.metacafe.com/watch/938129/la ... nton_1_6m/
			
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
