Pроблем недостиг на гориво E39d

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 31.01.2008

Pроблем недостиг на гориво E39d

Мнение от joro525d » 31 Яну 2008, 12:56

Здравейте,
имам сериозен проблем, но за съжаление нямам подходящ майстор. От едно известно време при подаване на повече газ колата ми почва да се дави, не иска да превключи следваща предавка и т.н. Ходих на автоматикаджия, но типтроника си е наред. Закачих я на стенд, където показа недостиг на гориво. Казаха ми, че е няква междинна подкачвашта помпа, но дали е така? Ако някой се е сблъсквал с този проблем ще се радвам да получа компетентен съвет. Колата ми е 525dA (автомат).

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 31 Яну 2008, 13:01

НН Сервиз
www.nnservice.net
адрес: гр.София, община Искър, ул."Поручик Н. Бончев" №10
тел: (02) 978 11 65
тел: (02) 978 11 66
gsm: (02) 0884 34 34 24
gsm: 0885 87 98 99
Допълнителна информация:
... по пътя за летището, под моста надясно...
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 31 Яну 2008, 17:57

Точно са ти казали за тази помпа, аз имах същите симптоми и при което не пале6е като загрее двигателя, отидох на диагностика в Бова и там казаха тази средна помпа, смених я и сега нямам проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: проблем недостиг на гориво е39д

Мнение от noiseless » 31 Яну 2008, 21:22

joro525d написа:....няква междинна подкачвашта помпа ,но дали е така?????????

Това тази помпа отзад в резервоара ли е или някаква друга?
Или при D е по-различно от TDS?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 01 Фев 2008, 2:26

Помпата се намира отвън, точно под седалката на шофера. Ако галиш педала ще върви криво-ляво, но в един момент ще спре на едно место и тогава прблем!
Сменяй я САМО в оторизиран сервиз като ДаруКар, Камор, М-Кар и т.н., защото на ремонта и на помпата ще имаш 2 год. гаранция, което за мен беше по-важно
от това да спестя 50лв! С новата помпа, колата сякаш ще лети. :mhihi:
Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 01 Фев 2008, 8:43

Ice, тази помпа има ли я и при ТДС-а или там е само в резервоара?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Сливен-София

Мнение от Paco77 » 10 Фев 2008, 22:14

Здравейте колеги! Пак повдигам тази тема. Проблема е следния днес се прибирам от София към Сливен и по магистралата се заяждам с едно 730д. Опа изненада моята пущина не ще да вдигне повече от 3500 оборота. Ритам чопа предавка надолу пак до 3500 и започва да прекъсва. Спирам чакам две-три минути да охлади турбото и гася. Давам на контакт и се чува странно бучене от пода под мен. Установих че когато бучи това нещо - пали , като не бучи не пали. А сега? Преди това бучене го нямаше. Запалих и пак същата простотия до 3500 оборота. Не дими , разхода е нормален. Дали и при мен е тази помпа под седалката? То е ясно че утре ще се ходи до Бова Бургас ама реших да попитам все пак.
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 10 Фев 2008, 22:29

noiseless написа:Ice, тази помпа има ли я и при ТДС-а или там е само в резервоара?

Здравей, тдс-а я няма тази помпа!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 10 Фев 2008, 22:31

Paco77 написа: То е ясно че утре ще се ходи до Бова Бургас ама реших да попитам все пак.
Здравей, колега, както писах по горе на колегата, така и при теб диагнозата е същата. Бягай (с 1000 лв) да я сменяш, че може да останеш на пътя! Като я галиш, може и леееко да увеличава скоростта, но при рязко настъпване, сякаш прекъсва. Нали?!
Поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Сливен-София

Мнение от Paco77 » 10 Фев 2008, 23:12

ICE написа:
Paco77 написа: То е ясно че утре ще се ходи до Бова Бургас ама реших да попитам все пак.
Здравей, колега, както писах по горе на колегата, така и при теб диагнозата е същата. Бягай (с 1000 лв) да я сменяш, че може да останеш на пътя! Като я галиш, може и леееко да увеличава скоростта, но при рязко настъпване, сякаш прекъсва. Нали?!
Поздрави.

До 3500 оборота няма проблем дали рязко или постепенно. След това умира(прекъсва). На празен ход като я изфорсирам пак до 3500 оборота и от там на горе все едно я хваща някой за гърлото и само гъгне.
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.04.2003
Местоположение: RUSE

Мнение от Мартин » 10 Фев 2008, 23:40

Пробвай да покараш с откачена букса на датчика на горивния филтър,позиция 2 от схемата:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10

ако спре да забива,значи датчика е за смяна ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 11 Фев 2008, 11:31

Paco77 написа:До 3500 оборота няма проблем дали рязко или постепенно. След това умира(прекъсва).
Аз имах подобни симптоми с неработещ дебитомер и запушен катализатор, но съм TDS, а не D.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Фев 2008, 3:06

Paco77 написа:
ICE написа:
Paco77 написа: То е ясно че утре ще се ходи до Бова Бургас ама реших да попитам все пак.
Здравей, колега, както писах по горе на колегата, така и при теб диагнозата е същата. Бягай (с 1000 лв) да я сменяш, че може да останеш на пътя! Като я галиш, може и леееко да увеличава скоростта, но при рязко настъпване, сякаш прекъсва. Нали?!
Поздрави.
До 3500 оборота няма проблем дали рязко или постепенно. След това умира(прекъсва). На празен ход като я изфорсирам пак до 3500 оборота и от там на горе все едно я хваща някой за гърлото и само гъгне.

Говорех за над 3500оборота и то в ранен стадий на болестта! :mhihi:


Колега, това е проблема 99,99%, отивай да сменяш помпата! 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: София

Мнение от kelti » 12 Фев 2008, 10:36

в дару помпата е към 570 лева.неси спомням колко ми взеха за работа

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Фев 2008, 14:31

Е, вече сме в Европа и колкото и да не ви се вярва цените на някои (но само на някои) неща могат и да паднат. Аз платих навремето в Камор около 1000лв. 8)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook