Pроблем недостиг на гориво E39d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Pроблем недостиг на гориво E39d
Здравейте,
имам сериозен проблем, но за съжаление нямам подходящ майстор. От едно известно време при подаване на повече газ колата ми почва да се дави, не иска да превключи следваща предавка и т.н. Ходих на автоматикаджия, но типтроника си е наред. Закачих я на стенд, където показа недостиг на гориво. Казаха ми, че е няква междинна подкачвашта помпа, но дали е така? Ако някой се е сблъсквал с този проблем ще се радвам да получа компетентен съвет. Колата ми е 525dA (автомат).
имам сериозен проблем, но за съжаление нямам подходящ майстор. От едно известно време при подаване на повече газ колата ми почва да се дави, не иска да превключи следваща предавка и т.н. Ходих на автоматикаджия, но типтроника си е наред. Закачих я на стенд, където показа недостиг на гориво. Казаха ми, че е няква междинна подкачвашта помпа, но дали е така? Ако някой се е сблъсквал с този проблем ще се радвам да получа компетентен съвет. Колата ми е 525dA (автомат).
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
НН Сервиз
www.nnservice.net
адрес: гр.София, община Искър, ул."Поручик Н. Бончев" №10
тел: (02) 978 11 65
тел: (02) 978 11 66
gsm: (02) 0884 34 34 24
gsm: 0885 87 98 99
Допълнителна информация:
... по пътя за летището, под моста надясно...
www.nnservice.net
адрес: гр.София, община Искър, ул."Поручик Н. Бончев" №10
тел: (02) 978 11 65
тел: (02) 978 11 66
gsm: (02) 0884 34 34 24
gsm: 0885 87 98 99
Допълнителна информация:
... по пътя за летището, под моста надясно...
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Точно са ти казали за тази помпа, аз имах същите симптоми и при което не пале6е като загрее двигателя, отидох на диагностика в Бова и там казаха тази средна помпа, смених я и сега нямам проблеми.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: проблем недостиг на гориво е39д
joro525d написа:....няква междинна подкачвашта помпа ,но дали е така?????????
Това тази помпа отзад в резервоара ли е или някаква друга?
Или при D е по-различно от TDS?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Помпата се намира отвън, точно под седалката на шофера. Ако галиш педала ще върви криво-ляво, но в един момент ще спре на едно место и тогава прблем!
Сменяй я САМО в оторизиран сервиз като ДаруКар, Камор, М-Кар и т.н., защото на ремонта и на помпата ще имаш 2 год. гаранция, което за мен беше по-важно
от това да спестя 50лв! С новата помпа, колата сякаш ще лети.
Успех!
Сменяй я САМО в оторизиран сервиз като ДаруКар, Камор, М-Кар и т.н., защото на ремонта и на помпата ще имаш 2 год. гаранция, което за мен беше по-важно
от това да спестя 50лв! С новата помпа, колата сякаш ще лети.

Успех!
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Здравейте колеги! Пак повдигам тази тема. Проблема е следния днес се прибирам от София към Сливен и по магистралата се заяждам с едно 730д. Опа изненада моята пущина не ще да вдигне повече от 3500 оборота. Ритам чопа предавка надолу пак до 3500 и започва да прекъсва. Спирам чакам две-три минути да охлади турбото и гася. Давам на контакт и се чува странно бучене от пода под мен. Установих че когато бучи това нещо - пали , като не бучи не пали. А сега? Преди това бучене го нямаше. Запалих и пак същата простотия до 3500 оборота. Не дими , разхода е нормален. Дали и при мен е тази помпа под седалката? То е ясно че утре ще се ходи до Бова Бургас ама реших да попитам все пак.
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
noiseless написа:Ice, тази помпа има ли я и при ТДС-а или там е само в резервоара?
Здравей, тдс-а я няма тази помпа!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Здравей, колега, както писах по горе на колегата, така и при теб диагнозата е същата. Бягай (с 1000 лв) да я сменяш, че може да останеш на пътя! Като я галиш, може и леееко да увеличава скоростта, но при рязко настъпване, сякаш прекъсва. Нали?!Paco77 написа: То е ясно че утре ще се ходи до Бова Бургас ама реших да попитам все пак.
Поздрави.
ICE написа:Здравей, колега, както писах по горе на колегата, така и при теб диагнозата е същата. Бягай (с 1000 лв) да я сменяш, че може да останеш на пътя! Като я галиш, може и леееко да увеличава скоростта, но при рязко настъпване, сякаш прекъсва. Нали?!Paco77 написа: То е ясно че утре ще се ходи до Бова Бургас ама реших да попитам все пак.
Поздрави.
До 3500 оборота няма проблем дали рязко или постепенно. След това умира(прекъсва). На празен ход като я изфорсирам пак до 3500 оборота и от там на горе все едно я хваща някой за гърлото и само гъгне.
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!
Пробвай да покараш с откачена букса на датчика на горивния филтър,позиция 2 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10
ако спре да забива,значи датчика е за смяна
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10
ако спре да забива,значи датчика е за смяна

- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Аз имах подобни симптоми с неработещ дебитомер и запушен катализатор, но съм TDS, а не D.Paco77 написа:До 3500 оборота няма проблем дали рязко или постепенно. След това умира(прекъсва).
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Paco77 написа:До 3500 оборота няма проблем дали рязко или постепенно. След това умира(прекъсва). На празен ход като я изфорсирам пак до 3500 оборота и от там на горе все едно я хваща някой за гърлото и само гъгне.ICE написа:Здравей, колега, както писах по горе на колегата, така и при теб диагнозата е същата. Бягай (с 1000 лв) да я сменяш, че може да останеш на пътя! Като я галиш, може и леееко да увеличава скоростта, но при рязко настъпване, сякаш прекъсва. Нали?!Paco77 написа: То е ясно че утре ще се ходи до Бова Бургас ама реших да попитам все пак.
Поздрави.
Говорех за над 3500оборота и то в ранен стадий на болестта!

Колега, това е проблема 99,99%, отивай да сменяш помпата!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Е, вече сме в Европа и колкото и да не ви се вярва цените на някои (но само на някои) неща могат и да паднат. Аз платих навремето в Камор около 1000лв. 

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани