за термоизолацията
Модератор: bum_bum
			18 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- Zaho
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Аз съм чувал от тези с хондите полудели по генерации 4-2-1 и ленти керамики колата тръгвала много яко после колко е вярно незнам но тея дни ще пробваме  
 
Впрочем в една темя накои написа за генерацията за БМВ да се сложи 4-2-1 тя стандартно не си ли е такава щото на моито е такава
			
		 
 
Впрочем в една темя накои написа за генерацията за БМВ да се сложи 4-2-1 тя стандартно не си ли е такава щото на моито е такава

- tonkata
- 50" ракия тийм
- 
				  
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
ами не е на всички така 
на м42 е така , ма мповерите и на тях
на м20 е чугун и м30 също 3-1 и така...
			
		на м42 е така , ма мповерите и на тях
на м20 е чугун и м30 също 3-1 и така...
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Въпросът се състои в това че колекторите трябва да са с равни дължини на рънарите а не толкова дали ще са 4-2-1 или 4-2-2 или както и да е въпреки че и това оказва влияниеZaho написа:Аз съм чувал от тези с хондите полудели по генерации 4-2-1 и ленти керамики колата тръгвала много яко после колко е вярно незнам но тея дни ще пробваме
Впрочем в една темя накои написа за генерацията за БМВ да се сложи 4-2-1 тя стандартно не си ли е такава щото на моито е такава
 При мен са си фабрично 6-2-2 и сега са си така със М-ковите колектори.
  При мен са си фабрично 6-2-2 и сега са си така със М-ковите колектори.oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
			18 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
