Проблем при 525тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Проблем при 525тдс

Мнение от stefan_bmw7 » 02 Фев 2008, 23:51

Колеги, забелязах че колата както си ускорява супер, изведнъж ще кажеш че някой и спира нафтата. Като върна педала и пак дам газ се оправя и след време пак... Значи смених дебитомер, почистих МАП сензора, изолирах егр клапана, махнах катализатора, но пак така си прави. Помагайте. :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 03 Фев 2008, 0:08

Дебитомера с нов ли го смени? Мап сензора си го изчистил, но дали е изправен?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 03 Фев 2008, 0:15

за дебитомера да но мап сензора незнам как да проверя дали работи :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 03 Фев 2008, 0:38

До колкото знам ако му откачиш буксата на мап-а колата ще окуцене с некои дру кон. С други думи намираш си една права отсечка и е тестваш веднъж с включен мап и веднъж с изключен мап. Ако не се осети разлика, изправността му остава под съмнение. Другото което си мисля е да засяда от време на време байпасния клапан на турбото в отворено положение и турбината при това положение неможе да се развърти в нормите. Това според мен най-лесно може да се замери чрез манометър на маркучлето на мап-а, като се следи налягането дали е в нормите. Някой каза че макс е 1,8-2 бара. Провери и за проблем с подкачващата помпа в резервоара. Като намалее горивото в резервоара опитаи да се ослушаш на някое тихо място когато дадеш контакт дали от към резервоара се чуват някакви звуци наподобяващи бълбукане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 03 Фев 2008, 9:49

1,2 бара търси от турбото ..... ест ако не си го донастройвал
Горивен сменял ли си скоро?
Изкарай въздушния и ако не е свършил го поизтупай .... от въздуха даже може и да ти предърпва при тръгване ;)
Тръгни от простите неща

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 03 Фев 2008, 18:17

благодаря ще пробвам от простите нещка както казвате и като остане помалко гориво се чува едно свирене от резервоара такали требва да е или не :?: пробвах да откача кабела от мап а разлика няма но добре варви колата и с откачен кабел :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 03 Фев 2008, 21:34

Според теб варви добре, но дали това са реалните възможности на мотора? Явно не са щом усещаш че нещо не е както трябва. Относно шума в резервоара имаи в предвид че не трябва да има такива звуци. Най вероятно подкачващата помпа в резервоара е пътник и скоро може да те изненада в повярвай ми най-неподходящия момент. Това може да се окаже и проблема за вървежа. Ако ти се занимава махаш задната седалка и от дясната страна има един прорязан на пунктир кръг от някакъв изолиращ материал, ако не е скъсан този кръг значи все оше си с оригиналната заводска подкачваща помпа. Предполагам на километража ти пише 150к км и +, па всъщност никой незнае на колко е, може да е 2 пъти по толкоз. При тези обстоятелства ресурса на подкачващата помпа е изчерпан отдавна. Според мен за да си спокоен на пътя по-добре да идеш някаде де я сменят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 03 Фев 2008, 23:20

добре колега а доколкото знам са две помпите в резервоара втората почва да работи когато е по пулен там над 50 литра мисля 4е беше или се лъжа :?: да пробвам с пулен резервоар или няма да има ефект :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 03 Фев 2008, 23:29

Помпата в резервоара е само една, а дали е пълен или празен на този етап не оказва роля. След време като загрубеят работите когато е пълен колата варви като падне под половината започва да гасне когато си поиска. На скоро минах през този проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 04 Фев 2008, 0:03

благодаря за отзивите колега информативно да ми дадеш цена на помпата а и ще пробвам пурво да я почистя доколкото знам има няква цедка която може да се е затлачила знам ли..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 04 Фев 2008, 0:24

Моита струваше 220 лв уж оригинал. Но има и доста по евтини. Моита като е сменяха на цедката нямаше боклуци но там кадето се захваща помпата от долу се виждаха разни утаики. Междодругото някои от форума беше писал че ако откачиш маркуча на входа на филтъра и го пъхнеш в една туба можеш да замериш дебита на помпата, като подадеш захранване на съответния бушон от табалцето. Дебита трябва да е около 1л/мин. Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.05.2007

Мнение от j0r0 » 12 Фев 2008, 17:24

Имах подобен проблем. Смених всичко като теб. Оказа се, че съединителя буксува. Смених го и се оправи.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=75360&highlight=

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: Кипър
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от kiki » 13 Фев 2008, 2:08

Колегата ми имаше същия проблем, смениха му някаква плочка на помпата и се оправи.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Проблем при 525тдс

Мнение от ICE » 13 Фев 2008, 2:08

stefan_bmw7 написа:колата както си ускорява супер, изведнъж ще кажеш че някой и спира нафтата. Като върна педала и пак дам газ се оправя и след време пак ....
Едно доуточняване:
Педала го връщаш веднага, щом се появи проблема, и пак веднага даваш газ, нали?!
8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 14 Фев 2008, 0:56

да няма значение на коя скорост е просто връщам педала и подавам пак и колата полита и ме е страх че при некои важно испреварване ще забие така и белата ще е много голяма ако имам чусвото че и се спира горивото или знам ли ...ако имате идеи помагаите

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook