Проблем при 525тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Проблем при 525тдс
Колеги, забелязах че колата както си ускорява супер, изведнъж ще кажеш че някой и спира нафтата. Като върна педала и пак дам газ се оправя и след време пак... Значи смених дебитомер, почистих МАП сензора, изолирах егр клапана, махнах катализатора, но пак така си прави. Помагайте. 

- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
До колкото знам ако му откачиш буксата на мап-а колата ще окуцене с некои дру кон. С други думи намираш си една права отсечка и е тестваш веднъж с включен мап и веднъж с изключен мап. Ако не се осети разлика, изправността му остава под съмнение. Другото което си мисля е да засяда от време на време байпасния клапан на турбото в отворено положение и турбината при това положение неможе да се развърти в нормите. Това според мен най-лесно може да се замери чрез манометър на маркучлето на мап-а, като се следи налягането дали е в нормите. Някой каза че макс е 1,8-2 бара. Провери и за проблем с подкачващата помпа в резервоара. Като намалее горивото в резервоара опитаи да се ослушаш на някое тихо място когато дадеш контакт дали от към резервоара се чуват някакви звуци наподобяващи бълбукане.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
1,2 бара търси от турбото ..... ест ако не си го донастройвал
Горивен сменял ли си скоро?
Изкарай въздушния и ако не е свършил го поизтупай .... от въздуха даже може и да ти предърпва при тръгване
Тръгни от простите неща
Горивен сменял ли си скоро?
Изкарай въздушния и ако не е свършил го поизтупай .... от въздуха даже може и да ти предърпва при тръгване

Тръгни от простите неща
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
благодаря ще пробвам от простите нещка както казвате и като остане помалко гориво се чува едно свирене от резервоара такали требва да е или не
пробвах да откача кабела от мап а разлика няма но добре варви колата и с откачен кабел 


- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Според теб варви добре, но дали това са реалните възможности на мотора? Явно не са щом усещаш че нещо не е както трябва. Относно шума в резервоара имаи в предвид че не трябва да има такива звуци. Най вероятно подкачващата помпа в резервоара е пътник и скоро може да те изненада в повярвай ми най-неподходящия момент. Това може да се окаже и проблема за вървежа. Ако ти се занимава махаш задната седалка и от дясната страна има един прорязан на пунктир кръг от някакъв изолиращ материал, ако не е скъсан този кръг значи все оше си с оригиналната заводска подкачваща помпа. Предполагам на километража ти пише 150к км и +, па всъщност никой незнае на колко е, може да е 2 пъти по толкоз. При тези обстоятелства ресурса на подкачващата помпа е изчерпан отдавна. Според мен за да си спокоен на пътя по-добре да идеш някаде де я сменят.
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
добре колега а доколкото знам са две помпите в резервоара втората почва да работи когато е по пулен там над 50 литра мисля 4е беше или се лъжа
да пробвам с пулен резервоар или няма да има ефект 


- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Помпата в резервоара е само една, а дали е пълен или празен на този етап не оказва роля. След време като загрубеят работите когато е пълен колата варви като падне под половината започва да гасне когато си поиска. На скоро минах през този проблем.
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
благодаря за отзивите колега информативно да ми дадеш цена на помпата а и ще пробвам пурво да я почистя доколкото знам има няква цедка която може да се е затлачила знам ли..
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Моита струваше 220 лв уж оригинал. Но има и доста по евтини. Моита като е сменяха на цедката нямаше боклуци но там кадето се захваща помпата от долу се виждаха разни утаики. Междодругото някои от форума беше писал че ако откачиш маркуча на входа на филтъра и го пъхнеш в една туба можеш да замериш дебита на помпата, като подадеш захранване на съответния бушон от табалцето. Дебита трябва да е около 1л/мин. Успех!
Имах подобен проблем. Смених всичко като теб. Оказа се, че съединителя буксува. Смених го и се оправи.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=75360&highlight=
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=75360&highlight=
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Проблем при 525тдс
Едно доуточняване:stefan_bmw7 написа:колата както си ускорява супер, изведнъж ще кажеш че някой и спира нафтата. Като върна педала и пак дам газ се оправя и след време пак ....
Педала го връщаш веднага, щом се появи проблема, и пак веднага даваш газ, нали?!

- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
да няма значение на коя скорост е просто връщам педала и подавам пак и колата полита и ме е страх че при некои важно испреварване ще забие така и белата ще е много голяма ако имам чусвото че и се спира горивото или знам ли ...ако имате идеи помагаите
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани