Tрудно палене ..... М52
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- i4koo
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Tрудно палене ..... М52
Здравейте колеги, става въпрос за следното, колата пали трудно, по- скоро винаги от втори път,. Първо въртя неуспешно, след това пали, леко претриса двигателя и след това е наред, като е загряла няма проблем, това е всеки ден, няма топло - студено. Свещи съм сменял преди 6 месеца с оригинални в Мкар, мотора е 520i, М52 97г, мерси. 
			
Нищо лично ,Просто бизнес !
		Re: Tрудно палене ..... М52
i4koo написа:Здравейте колеги, става въпрос за следното, колата пали трудно, по- скоро винаги от втори път,. Първо въртя неуспешно, след това пали, леко претриса двигателя и след това е наред, като е загряла няма проблем, това е всеки ден, няма топло - студено. Свещи съм сменял преди 6 месеца с оригинални в Мкар, мотора е 520i, М52 97г, мерси.
crankshaft pulse generator
 .смени го и ти приключват проблемите
 .смени го и ти приключват проблемите- i4koo
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Re: Tрудно палене ..... М52
Колега ,за какво става въпрос,какъв е този генераторsachs написа:i4koo написа:Здравейте колеги, става въпрос за следното, колата пали трудно, по- скоро винаги от втори път,. Първо въртя неуспешно, след това пали, леко претриса двигателя и след това е наред, като е загряла няма проблем, това е всеки ден, няма топло - студено. Свещи съм сменял преди 6 месеца с оригинални в Мкар, мотора е 520i, М52 97г, мерси.
crankshaft pulse generator.смени го и ти приключват проблемите

Нищо лично ,Просто бизнес !
		- El Diablo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
ходи при колегата да ти направи и една баня на дюзите с ултразвук 
малко да се накиснат 
 
ама 1во диагностика де
			
		малко да се накиснат
 
 
ама 1во диагностика де

- Dozo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=70 9 номер от схемата
			Всеки има значение,иначе никой няма значение.
		- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Отваряш "важните теми" 
> Детски болести
> цъкаш линка за "Проблеми свързани с VANOS-a!"
и после пак пишеш!
			
		> Детски болести
> цъкаш линка за "Проблеми свързани с VANOS-a!"
и после пак пишеш!

- jordao75
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
И аз смених датчика на коляновия вал...
от спуканата капачка на термостата течеше антифриз върху този датчик и май от това се беше скапал,
и колата палеше трудно... няколко пъти гаснеше ... колегите ме насочиха към този датчик и след смяната
няма проблеми, но ако е това би трябвало да го покаже диагностика. 120кинта брат.
			
		от спуканата капачка на термостата течеше антифриз върху този датчик и май от това се беше скапал,
и колата палеше трудно... няколко пъти гаснеше ... колегите ме насочиха към този датчик и след смяната
няма проблеми, но ако е това би трябвало да го покаже диагностика. 120кинта брат.

- spacepl
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3353
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
и аз палех трудно, до тая сутрин - запали и понеже си имам проблем с ниските обороти на студен мотор го изпуснах и угасна и край  въртене въртене ама неще да запали та се чуда сега кво да го правя  опитах без дебитоме, без ламбда сонди ама се същото   от аспуха мирише на задавено - възможно ли е да е датчика на вала (и кои вал колянов или разпределителен )  даите идея моите са изчерпаха
P.S Досега винаги колкото е по-студено толкова по-трудно палеше - задържм ключа около 4-5 секунди и каточели палеше първо 4 цилиндъра после останалите държи стабилни обороти около 30 секунди и после ако не му помагам с газта гасне. На топъл мотор пали от четвърт
			
		P.S Досега винаги колкото е по-студено толкова по-трудно палеше - задържм ключа около 4-5 секунди и каточели палеше първо 4 цилиндъра после останалите държи стабилни обороти около 30 секунди и после ако не му помагам с газта гасне. На топъл мотор пали от четвърт
- i4koo
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Мен също ме съмнява да е датчик ,по тази логика не би трябвало да пали и при топъл двигател,понеже това не влияе на работата на датчика 
			
Нищо лично ,Просто бизнес !
		- spacepl
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3353
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Бензинова помпа колегииии    това се оказа моя проблем  смених я и сега колата лети   колко ядове за едни смешни 220 кинта. Помпата си работеше но като и затулиш изхода с пръст и край - няма налягане а трябва да е 3 бара затова не е искала да върви и разхода ми е бил зверски дюзите не са правели бензина на пара а просто са го плюели вътре  
     
П.С след многократни уверения от продавача на колата че е сменил бензиновия филтър, вика ми масло не съм сменял и въздушен не съм ама бензиновия съм го сменял миналата седмица и аз си викам тоя си признава сигурно наистина е сменил бензиновия и като я взех смених сичко без бензиновия и вчера като го свалих на него пишеше 04.98 и аз 
   
   имаше също и една голяма щампа на БМВ и перката и аз изперках направо   10 (десет) години бензиновия филтър не е бил сменян  и накрая помпата се е предала    питам се аз възможно ли е някои грозник 10 (десет) години да не си смени бензиновия филтър
   имаше също и една голяма щампа на БМВ и перката и аз изперках направо   10 (десет) години бензиновия филтър не е бил сменян  и накрая помпата се е предала    питам се аз възможно ли е някои грозник 10 (десет) години да не си смени бензиновия филтър    
   
  
			
		 
     
П.С след многократни уверения от продавача на колата че е сменил бензиновия филтър, вика ми масло не съм сменял и въздушен не съм ама бензиновия съм го сменял миналата седмица и аз си викам тоя си признава сигурно наистина е сменил бензиновия и като я взех смених сичко без бензиновия и вчера като го свалих на него пишеше 04.98 и аз
 
   
   имаше също и една голяма щампа на БМВ и перката и аз изперках направо   10 (десет) години бензиновия филтър не е бил сменян  и накрая помпата се е предала    питам се аз възможно ли е някои грозник 10 (десет) години да не си смени бензиновия филтър
   имаше също и една голяма щампа на БМВ и перката и аз изперках направо   10 (десет) години бензиновия филтър не е бил сменян  и накрая помпата се е предала    питам се аз възможно ли е някои грозник 10 (десет) години да не си смени бензиновия филтър    
   
  
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
- El Diablo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
spacepl  да колега напълно е възможно и аз така като докарах моята смених всичко и на бензиновия филтър отдоло под шоф. седалка си пишеше датата на производство 97-ма .... и аз гледах леко така като теле   
    
и ми казаха че е бил запушен .. малко под 160 000 км беше колата ми
ама тои е ефтин направил си грешка че не си го сменил и него 
 
а оттам едни тези че щом тои не е сменян значи колата не е поддържана как си трябва ама знае ли човек
			
		 
    
и ми казаха че е бил запушен .. малко под 160 000 км беше колата ми
ама тои е ефтин направил си грешка че не си го сменил и него
 
 
а оттам едни тези че щом тои не е сменян значи колата не е поддържана как си трябва ама знае ли човек

			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
