поддръжка на 520-ка?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
щом толко харчи 525 Д Е60 (18 градско..) нема смисал от дизел според мен.. маи по добре на едно 525 Е60 бензин 193 к.с а ?
Въпрос на вкус.
Аз лично харесвам повече дизела.
Пък и дизеловия двигател е по-силен е в ниските обороти отколкото бензиновия.
И ще се потретя , че БМВ нямат икономичен дизелов двигател.
Може би и затова новите модели на БМВ не се купуват толкова много ,
колкото новите и модели на Ауди и Мерцедес и то предимно дизелови.
Ако искате икономичен дизел с здравината на БМВ ,
ако ли не и по-здрав си купете Мерцедес.
Не си правете илюзии , че с БМВ ще имате икономии.
Аз лично харесвам повече дизела.
Пък и дизеловия двигател е по-силен е в ниските обороти отколкото бензиновия.
И ще се потретя , че БМВ нямат икономичен дизелов двигател.
Може би и затова новите модели на БМВ не се купуват толкова много ,
колкото новите и модели на Ауди и Мерцедес и то предимно дизелови.
Ако искате икономичен дизел с здравината на БМВ ,
ако ли не и по-здрав си купете Мерцедес.
Не си правете илюзии , че с БМВ ще имате икономии.
Последна промяна ///sasho на 16 Фев 2008, 21:41, променена общо 3 пъти
Re: това са цени за части за е39 520 24v vanos
pinkoml написа:това са цени за части за е39 520 24v vanos
наимено цена В ЛЕВА
въздушен 10
маслен 7
горивен 20
климатич 20
пр.накла 60
зад.накл 50
външен накрайник 15
вътрешен накрайник 16
биелетки предни 13
носач преден ляв 100
носач преден горен десен 80
носач заден ляв 56
тампон заден носач 18
тампон за преден горен носач 12
биелета задна 22
щанга напречна задна 45
тампон заден мост крайните 25
главина предна к-т с лагер 90
главина задна к-т с лагер 50
преден амортесиор 100
заден амортесиор 55
термостат 10
водна помпа 50
предни вентилирани дискове 60
задни дискове 40
гарнитура глава 40
гарнитура клапани 30
гарнитура картер 35
гарнитура двуцевка x2 4
гарнитура изпускателен колектор 12
гумички за клапани 0,4
воден радиатор 220
Колега от къде извади тези цени?
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!
- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
хехехех абе пич ,к'ви са тия цени от тошово време ли? хахаха май излиза на далавера да го е** ,по-евтинко от поддръжката ми за Е 36-цата? Хихихихи
Все пак благодаря на всички които ми помогнаха с инфо като изключим надприказванката на кой колата е по-добра ТДСа или БЕНЗИНКАТА
Все пак благодаря на всички които ми помогнаха с инфо като изключим надприказванката на кой колата е по-добра ТДСа или БЕНЗИНКАТА
Последна промяна blackrider на 16 Фев 2008, 23:08, променена общо 1 път
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
///sasho написа:Въпрос на вкус.
Аз лично харесвам повече дизела.
Пък и дизеловия двигател е по-силен е в ниските обороти отколкото бензиновия.
Но пък хич ги няма във високите, където е чара на бензиновите. Така че наистина е въпрос на вкус, допълнението ти беше излишно.
///sasho написа:Не си правете илюзии , че с БМВ ще имате икономии.
Това не е съвсем така. Конкретно над дизеловите нямам наблюдение, но на моята 520-ка съм и засичал разход 6-7 извънградско, засичал съм и 16. Основно зависи от положението на десния крак.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Re: това са цени за части за е39 520 24v vanos
pinkoml написа:това са цени за части за е39 520 24v vanos
наимено цена В ЛЕВА
въздушен 10
маслен 7
горивен 20
климатич 20
пр.накла 60
зад.накл 50
външен накрайник 15
вътрешен накрайник 16
биелетки предни 13
носач преден ляв 100
носач преден горен десен 80
носач заден ляв 56
тампон заден носач 18
тампон за преден горен носач 12
биелета задна 22
щанга напречна задна 45
тампон заден мост крайните 25
главина предна к-т с лагер 90
главина задна к-т с лагер 50
преден амортесиор 100
заден амортесиор 55
термостат 10
водна помпа 50
предни вентилирани дискове 60
задни дискове 40
гарнитура глава 40
гарнитура клапани 30
гарнитура картер 35
гарнитура двуцевка x2 4
гарнитура изпускателен колектор 12
гумички за клапани 0,4
воден радиатор 220
преди накл. във Вари 2000 са 195 лв човек, филтър климатик е 60 лв единия ! така водна помпа и вътрешноста на термостата не си спомням колко бяха със сигурност над 100 за всяко, тия цени и за части менте ми се струват ниски
///sasho написа:Въпрос на вкус.
Аз лично харесвам повече дизела.
Пък и дизеловия двигател е по-силен е в ниските обороти отколкото бензиновия.
И ще се потретя , че БМВ нямат икономичен дизелов двигател.
Може би и затова новите модели на БМВ не се купуват толкова много ,
колкото новите и модели на Ауди и Мерцедес и то предимно дизелови.
Ако искате икономичен дизел с здравината на БМВ ,
ако ли не и по-здрав си купете Мерцедес.
Не си правете илюзии , че с БМВ ще имате икономии.
сигурно не са икономични но явно са бая пъргави щом скотланд ярд половината коли са 530д..
- pinkoml
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E46 М54B22
- Мечтае да кара: m6
- tuning_mania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: jb
- Кара: Х5is;E30 325i
- Детайли за колата: дизела е за тракторите;)
То се вижда че тези цени са за ментета
Не препоръчвам да слагате части с такива цени(освен ако не продавате до месец!),дори и филтри!На мен също не ми се дават повече "манги",но съм пробвал и двата варианта и с по скъпите съм по на далавера
-пък и плащаш веднъж за майсторлък 
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
От тея сравнения на цени нищо няма да излезе, качвай се на една читава Е39-ка и ще видиш, че кефа няма цена. Разликата, както каза един колега по-горе е около 30%. Аз лично съм привърженик на бензина и не съм си и помислял за ТДС, но всичко е въпрос на личен избор.
п.п.: ....имам 520-ка за продан в галерията
п.п.: ....имам 520-ка за продан в галерията

My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
///sasho написа:Въпрос на вкус.
Аз лично харесвам повече дизела.
Пък и дизеловия двигател е по-силен е в ниските обороти отколкото бензиновия.
И ще се потретя , че БМВ нямат икономичен дизелов двигател.
Може би и затова новите модели на БМВ не се купуват толкова много ,
колкото новите и модели на Ауди и Мерцедес и то предимно дизелови.
Ако искате икономичен дизел с здравината на БМВ ,
ако ли не и по-здрав си купете Мерцедес.
Не си правете илюзии , че с БМВ ще имате икономии.
Абе колега , ако 525д харчи 18/100 градско то тогава 530хд колко харчи ? мога да ти кажа - 8.6/100
It`s party time !
Evelin Cotsev написа:
Абе колега , ако 525д харчи 18/100 градско то тогава 530хд колко харчи ? мога да ти кажа - 8.6/100325их - 11/100 ... заеби че бмв не правели икономични двигатели
Разход 8.6/100 можеш да получиш само при извън градско и то при скорост по ниска от 140км./час.
Е60 525dA харчи 16-17-18/100 в градско каране в София предимно през деня. Всякакви други разходи , които ми пишете според мен или са измислица.
БМВ не правят кономични двигатели.
Поради тази причина , много хора започнаха да се преориентират към други марки.
ПС: А и в същност не ми се спори за глупости. Пожелавам му на всеки , който има мерак да си купи 525dA и да се убеди сам колко харчи според неговото каране.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
