М40 прекъсва над 4000 оборота

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 04 Фев 2008, 0:30

Това е прекъсвач :mhihi:
смени мотора може да се оправи :mhihi:
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от chefovasilev » 04 Фев 2008, 2:42

Какъв прекъсвач бе ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 04 Фев 2008, 13:00

100% е вала. ремонта е неизбежен.
прекъсва не от бобината а заради недостига на въздух.
при м40 е така това си му е белег.
Най-мразя да съм прав!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 04 Фев 2008, 13:25

щом ти остава на 2-3 цилиндъра на 4000+ оборота, 100% си за смяна на вал+дреболийките

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 04 Фев 2008, 13:49

Честито ,1000 лева назад :confused:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 04 Фев 2008, 14:53

За 1000 лева 2 м40-ки ще си купи и дълги време ще ги кара
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 846
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: София
Кара: е34 520

Мнение от genezis » 04 Фев 2008, 15:49

denko написа:Това е прекъсвач :mhihi:
смени мотора може да се оправи :mhihi:


айде още един който сменя мотори,стига бе хора спрете се....
сори за офф-а в темната ти пич,дано да откриеш проблема и да е колкото се може по безболезнен ремонта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.08.2004

Мнение от morales » 04 Фев 2008, 18:35

давш ли си сметка че за 250 лева пак си е котка в чувал :)
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Варна

Мнение от NAVIGATOR_ » 06 Фев 2008, 13:40

И аз имам е30 с М40 мотор и моето по същия начин почва да прекъсва над 3700-3800обр./мин ама го прави само на бензин, на газ си обръща оборотомера и иска още :mhihi: Според мен проблема може да е в плочката на газта - просто след тези обороти количеството въздух което минава през нея да не е достатъчно, но все не ми остава време да я махна да видя дали ще има ефект.
NAVIGATOR_
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 06 Фев 2008, 14:31

Не е вала на тия обороти, на дъртия М40ката е същата работа, че и по-зле на 3 прекъсва, отварях капака, вала е повлечен, но не и изяден, гърбизите са си нормални, едни пичове исках да я взимат и си я закарах в сервиз, там казаха, че е от дебитомера, са остава да провера дали са прави :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 23 Фев 2008, 11:13

chefovasilev написа:Някой мойе ли да услужи с една бобина за М40 за 15 минути ?


Аз ще ти услужа е бобина званни да дойдеш да пробваш 0887781838 -Йордан

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 23 Фев 2008, 12:51

От личен опит се убедих, че тоя мотор с поддръжка и без поддръжка си е един и същ х**! Аз само дето не слизам да го гушкам като е студено навънка :mhihi: И пак се разтрака! Вече съм решил да го карам докат се върти и после да го сменям, сега го карам само в червеното. Не за друго, ми да видя кога ше спре да стига оганичитела :mhihi: Ма тва прекъсване на колегата според мен не може да е от главата, по-скоро ше си работи нормално до някви обороти и няма да иска повече.
П.П Над 5000 почва да ми прави едно такова "тссссссс" по принцип ме кефи като звук, ама със сигурност не трябва да е така :mhihi: Някой да има идея кво е тва? Съска кат турбо на високите :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от chefovasilev » 27 Апр 2008, 22:47

Колеги, проблема е решен!!!

Смених вал, кобилици и повдигачи и вече стигам прекъсвача!!!

Благодаря на всички които ме насочиха към този проблем!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 28 Апр 2008, 0:16

chefovasilev написа:Колеги, проблема е решен!!!

Смених вал, кобилици и повдигачи и вече стигам прекъсвача!!!

Благодаря на всички които ме насочиха към този проблем!!!

Ми кажи какво ти седна тоя ремот!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Апр 2008, 0:21

а бе вие какво правите над 4000 оборота?
не мога да ви разбера :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook