Е36 Coupe M42B18 vs. М50/52B20 Vanos
Модератор: bum_bum
			45 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Е36 Coupe M42B18 vs. М50/52B20 Vanos
Здравеите,изсчетох голяма част от форума,по тази тема.Ако темата не е за тук,а за тунинг подфорума нека я преместят,модовете.Знам че много ще ме упреквът,че трябва да търся отговорите на въпросите ми във вече разисквани теми,но за съжаление там не намерих.Значи предстои ми закупуването на един от 2-та(3-те) модела Бмв.Въпросът ми е кой мотор е по-здрав и подлежи на performance tuning.Tа имам хонда сивик която скоро я турбинирах,но искам да се кача на нещо по-"тежко".Като за начало мисля да започна с по-софт тунинг.Валове,чип,права генерация ортване на главата,сгъстяване на мотора,олекотен маховик,керамичен съединител.Ако някой може да ми каже на този етап от тунинговането на колата,коя ще се държи най-"прилично" от към вървене.В последствие ако се наложи да се стига до по-твърди мерки,ще прибягвам до помоща на буст-а.За там знам че М42 се справя перфектно,защото е с ковани биели и колянов вал.За 20-та знам че при 0.4 налягане със сток железария вкарва всичко в картера.Та въпросат ми е до каде ще може да се стигне с тези 6-таци при атмосверно налягане в мотора.И ако не е задоволителен резултата,ще се ориентирам към М42.Извинете ме ако съм досадил на някой или съм го разсмял истински,но на истина ми е малко трудно да реша.Защото знам че като се прибегне до услугите на Турбото,нещата стават доста "смръдливи" и от към пари и от към надежност на мотора.
			
		- turbo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Смятам, че за теб ще да е 4 цилиндровия вариант. Ти така и така ще правиш бая неща и при 6-така цената скача заради +2-та цилиндъра. При Е36 6-така е доста наврян и се работи малко досадно по него. А и както каза сам, М42 е почти готов за издевателства.   
 
П.П.: Защо обаче 20-ската да вкарва всичко в картера на 0.4?
			 
 
П.П.: Защо обаче 20-ската да вкарва всичко в картера на 0.4?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!  552 к.с. GAS POWERED
 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
		 552 к.с. GAS POWERED
 552 к.с. GAS POWEREDVideo -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
turbo написа:Смятам, че за теб ще да е 4 цилиндровия вариант. Ти така и така ще правиш бая неща и при 6-така цената скача заради +2-та цилиндъра. При Е36 6-така е доста наврян и се работи малко досадно по него. А и както каза сам, М42 е почти готов за издевателства.
П.П.: Защо обаче 20-ската да вкарва всичко в картера на 0.4?
Мой приятел е правил правил подобна конверсия,мисля че явор от този форум,му го е казвал.А после той е правил подобна конверсия и на 0.5 даже е подминало картера
 ,по неговите думи.
,по неговите думи.- Жоро 320и
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
- ditko1
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Aми незнам,чакам съединител,за да отида на дино,тук една вечер на ботевградско шосе се пуснах с една 20-ка купе даже пича после ме качи,докато се бягаше с мой приятел с ИС-ка,но 20-ката май беше с валове,чип и генерация,та ме прави лудЖоро 320и написа:М 42 маи ги турбинират повече. Колко коня е хондичката?
 ,но как сложа 3-та и си седя на едно място,клъча не устисква
,но как сложа 3-та и си седя на едно място,клъча не устисква 
- betona
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
Пиши в раздел тунинг - там са разбирачите, а иначе не мисля че са толкова кекави двигателите колкото казваш щом единия от специалистите в тази сфера е турбинирал 316-ка
			
		- BT9028BA
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Правилно си де оринтирал кам двата двигателя - и двата са много здрави и с голям потенциал за рарвитие в силовия тунинг - но аз лично давам глас за М50Б20 без ванос
			
		- ditko1
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- bum_bum
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Как тъй на 0.4 20- ката да си отива   Аз понеже гледах доста китове за компресори на 0.5- 0.6 си работят всички М52- ки уж без проблем.
  Аз понеже гледах доста китове за компресори на 0.5- 0.6 си работят всички М52- ки уж без проблем. 
А валове за М50/52 отде мислиш да вземеш, че аз никъде не съм виждал..
			
		 Аз понеже гледах доста китове за компресори на 0.5- 0.6 си работят всички М52- ки уж без проблем.
  Аз понеже гледах доста китове за компресори на 0.5- 0.6 си работят всички М52- ки уж без проблем. 
А валове за М50/52 отде мислиш да вземеш, че аз никъде не съм виждал..
- стан
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
bum_bum написа:Как тъй на 0.4 20- ката да си отиваАз понеже гледах доста китове за компресори на 0.5- 0.6 си работят всички М52- ки уж без проблем.
А валове за М50/52 отде мислиш да вземеш, че аз никъде не съм виждал..
Ами незнам за това което казвам,за 0.4 не съм свидетел,но мисля че моя познат няма смисъл да ме лъже
 ,иначе за валове би трябвало да има в eBay.Нe знам за много турбинирани М50-ки или 52-ки.
,иначе за валове би трябвало да има в eBay.Нe знам за много турбинирани М50-ки или 52-ки.- bum_bum
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Валове само в евротунер или некви такива съм намирал в щатите. За м50/52 няма ни в ибей, ни никъде   
 
А днес от едни гърци се сдобих с една книжка за някакво криогенно обработване на детайлите, демек ставали по- яки, някой да е чувал нещо? http://www.onecryo.com/motorsport-prijune98.htm
в някакъв форум за шевролет четох, че на доста от състезателните коли за техните си там серии ги обработвали по тоя начин и не само карантиите, а дори и спирачните дискове.
			
		 
 
А днес от едни гърци се сдобих с една книжка за някакво криогенно обработване на детайлите, демек ставали по- яки, някой да е чувал нещо? http://www.onecryo.com/motorsport-prijune98.htm
в някакъв форум за шевролет четох, че на доста от състезателните коли за техните си там серии ги обработвали по тоя начин и не само карантиите, а дори и спирачните дискове.
- ///MapTo
- 
				   
- 
				
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
			45 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
