Coil on plug
Модератор: bum_bum
			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- стан
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Coil on plug
Каква е целта на тази интервенция, има ли смисъл при M42 мотора? Гледам в чуждите форуми много го уважават, а легендарния S42 го няма това затова почнах да се съмнявам в ефекта  
			
		
ефекта е че искрата е по-силна и не "увяхва" при високите обороти. 
когато имаш само една бобина при високите обороти има навика да отслабва тока и продължителноста на искрата... особено ако си със висока компресия или го помпаш двигателя...
ако не се въртиш над 6000 оборота често и си със фабрични карантии и без надув- не си струва общо взето...
			когато имаш само една бобина при високите обороти има навика да отслабва тока и продължителноста на искрата... особено ако си със висока компресия или го помпаш двигателя...
ако не се въртиш над 6000 оборота често и си със фабрични карантии и без надув- не си струва общо взето...
алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
- стан
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Така си и мислех. Въпреки че много обичам да чувам М42 на 6000 оборота май по-добре да си пестя парите за бензин  
			
		
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
 Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
аз си сложих на моя ис 4-ри бобини от е46 320-ка  и работата се подобри дори и преди 6000 оборота тук идеята е просто да няма кабели от бобините към свещите
			
		- стан
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- Zaho
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
ludiagsm написа:аз си сложих на моя ис 4-ри бобини от е46 320-ка и работата се подобри дори и преди 6000 оборота тук идеята е просто да няма кабели от бобините към свещите
как така да няма кабели от свещите към бобините ?

- Zaho
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Разбрах за какво иде реч  
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=853296
сега ме е яд че взех нови кабели 
само незразбрах каде се включват от каде се управляват ?
			
		 
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=853296
сега ме е яд че взех нови кабели
 
само незразбрах каде се включват от каде се управляват ?

- AlibiTu
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Zaho написа:Разбрах за какво иде реч
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=853296
сега ме е яд че взех нови кабели
само незразбрах каде се включват от каде се управляват ?
Този го е направил много жижано. Иначе бубинката си се мушка в дупчицата на свещта и си казва щрак
 Щекерите на тия COP са същите като на ИС-ките и другите от този модел и направо си ползваш оригиналните кабели самоче ги прекарваш до COP-а. Няма нищо сложно и си става идеално.
  Щекерите на тия COP са същите като на ИС-ките и другите от този модел и направо си ползваш оригиналните кабели самоче ги прекарваш до COP-а. Няма нищо сложно и си става идеално.Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- phantomas
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
AlibiTu написа:Zaho написа:Разбрах за какво иде реч
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=853296
сега ме е яд че взех нови кабели
само незразбрах каде се включват от каде се управляват ?
Този го е направил много жижано. Иначе бубинката си се мушка в дупчицата на свещта и си казва щракЩекерите на тия COP са същите като на ИС-ките и другите от този модел и направо си ползваш оригиналните кабели самоче ги прекарваш до COP-а. Няма нищо сложно и си става идеално.
има ли по опростен вариант или трябва да се прави хоум мейд тази рамка
 ???
 ???BMW 318is
		- Raicko Racing
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 57
- Регистриран на: 4.01.2008
- Местоположение: Испания/Марбея
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318Is
Може ли да препоръчаш при стоков М42,кой модел бобини е най-добре да се използват?ludiagsm написа:аз си сложих на моя ис 4-ри бобини от е46 320-ка и работата се подобри дори и преди 6000 оборота тук идеята е просто да няма кабели от бобините към свещите
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
 Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Raicko Racing написа:Може ли да препоръчаш при стоков М42,кой модел бобини е най-добре да се използват?ludiagsm написа:аз си сложих на моя ис 4-ри бобини от е46 320-ка и работата се подобри дори и преди 6000 оборота тук идеята е просто да няма кабели от бобините към свещите
мойте са такива http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=250222350085 стават си за всеки един м42
- стан
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Значи нека обобщим. 
За конверсията са нужни само 4бр бобини от тоя тип дето лудия е показал, включват се вместо сегашните и качваш се и караш така ли ?
А бобините от м50/м52 дали ще станат
			
		За конверсията са нужни само 4бр бобини от тоя тип дето лудия е показал, включват се вместо сегашните и качваш се и караш така ли ?
А бобините от м50/м52 дали ще станат

- ditko1
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- phantomas
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
бубината се свързва със свеща директно със конектор или това както се казва темата , кабелите се махат
			BMW 318is
		- ditko1
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
