проблем с охладителната система

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 05 Мар 2008, 17:54

термостата го сменях скоро не е от това. ще отида до сервиза на БМВ да направим този тест и ще пиша :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 05 Мар 2008, 18:18

funi написа:как така пропката ,вземаш въздух от там ли.щот при мен се надуват.и този горният маркуч които излиза от казанчето и отива в двигателя е мн.горещ,не се пипа .другият пук които излиза от двигателя е мн.студен и кво става незнам.дали е термостат или нещо друго-но наи кофти е че близкият оторизиран сервиз е на около 50 км.от мен.незнам дали да предприема рисковано пътуване или тук да си измеря температурата на водата и тогава да реша. :shock: ДИЛЕМА :wtf:


Водата се върти точно в обратна посока 8) и затова късия маркуч е горещ, щото отвежда горещата вода към радиатора.

@hellbull - може би трябва първо самата капачка и двете болтчета за обезвъздушаване да смениш (към 25 лв. общо). Клапата и уплътненията на капачката се скапват, а на болтчетата много интересно след ходене в сервиз все им се губят гумените уплътнения :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 05 Мар 2008, 18:56

Номенклатурен номер : 11537511083
Описание : ТЕРМОСТАТ 92 *C
Ед.цена (с ДДС) : 67.44 BGL
Има наличност
---------------------------

Номенклатурен номер : 11517527799
Описание : AT-WASSERPUMPE PR
Ед.цена (с ДДС) : 174.36 BGL
Има наличност

Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 05 Мар 2008, 20:03

Здравеите,сега се връщам от един сервиз ,там ми направиха само оглед и ми казаха че наи вероятно е гарнитура или глава.но има и нещо друго ,винаги когато им кажа че трябва да я обезвъдуша получавам един и същ отговор,,няма пропки за обезвъдушаване ,че тя сама си изкарвала въздуха.,тук във форума срещам мн.мнения с обезвъдушаване но никои не посочва точно каде са тия пропки за да им ги покажа.те ми казват че от горното тънко маркуче тр.да си изкара въздуха сама системата.друга вероятност е капачката.но тя пък от какъв зор ще има влияние за надуването на маркучите. Абе въобще мн.въпросителни на които няма отговор ,а не искам да си разглабям колата и после да се окаже необезвъздушена система или някаква дреболия за 30-40 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 05 Мар 2008, 21:04

ХАИДЕ ,някои да каже има ли за обезвъздушаване tds97-ма щот прочетох доста мнения и започна да ме е шубе от признаците за главата.с тия надути маркучи ..................

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 05 Мар 2008, 21:25

колеги в кви сервизи ходите Вие щом там не успяват а вие се наемате.. :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 06 Мар 2008, 0:10

цяла вечер чета из нета и маи маи ще се отваря глявата .щом сутри като отида да я паля и маркучите още са под налягане маи ........ :(
смятах да направя експеримент като сменя капачката но ще е безмислен сигурно.за това утре ще направя тест за казове в течноста дано да е отрицателна което силно ме съмнява . :( утре ще ви уведомя за резултата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от CreAt1ve » 06 Мар 2008, 0:31

Колеги имах същия проблем и до ден днешен си доливам антифриз .. замериха ми газовете в разширителния съд и ми казаха че всичко е ок а колата продължава да си губи антифриз и да си надува маркучите. Просто незнам от каде да започна но забелязах 1 ден бях на 1 вила и беше яко студено при което я запалих на -17 градуса и я оставих да трака на 1 место да си загрее след като я преместих слязох и забелязах няколко капки антифриз, а незнам от каде капе :( дали е възможно от маркучите някаде или и аз не знам .. не разбирам и за това не си давам мнението, но поне на майсторите да им кажа от къде да започнат..
мерси предварително
Абе кой кво ще да казва "ПЕРКАТА" си е перка !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 06 Мар 2008, 0:40

Аз ще се повторя, но мисля че не напразно:
Ако си минал 200 к километра, трябва да смениш всичките маркучи-
към 120 лв. са. Ако не виждаш никъде теч (по системана), погледни
дали случайно проблема не е в пробката за източване на антифриза -
това с оказа при мен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от CreAt1ve » 06 Мар 2008, 16:49

утре отивам и ще търся проблем по системата :( дано да не е глава или гарнитура :( после ще пиша кво става че си е еб...о капаците ;)
Абе кой кво ще да казва "ПЕРКАТА" си е перка !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 06 Мар 2008, 17:24

И както си пиша спокоен по темата - днес долях половин литър вода
в системата :lol: . А мислех, че съм си решил проблемите със смяна
на термостат, маркучи, пробка... Май трябва наново да се прави "експертиза" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 06 Мар 2008, 17:53

karlo нали знаеш в никакъв случай вода от чешмата. задължително дейонизирана (дестилирана)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 06 Мар 2008, 18:57

:uups: ами.... от чешмата сипах. Малко обяснениея може ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 06 Мар 2008, 20:01

Karlo написа::uups: ами.... от чешмата сипах. Малко обяснениея може ли?


:mhihi: браво бе, ентусиаст! Освен, че водата от чешмата има много примеси окачествяващи се като агресивни по отношение на корозията (не се притеснявай много - всичко е от алуминий при нас :) ) също има и много варовик, който се отлага тук там и възпрепятства оптималното охлаждане на повърхността, по която се е отложил.

П.П. Е, не че може да сме сигурни, че ония шишенца, дето ги вадят от сервизите с "дейонизираната" вода, наистина са такива..., ама по-спокойно се спи така :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 06 Мар 2008, 20:06

братлета кво да ви кажем едно приятелче култорисче пиеше такава вода от бензиностанциите че била наи добре изчистена :mhihi:
луди колко искаш :shock:
а тва с вода карал съм кола летото спуках един радиатор и после с вода догоре я карах ама беше баничаРка 92ра така че.. на мен маисторите ми казаха че НЕ ВСЕКИ антифриз става за наще коли, а ти с чешмяна воддааа ауу бате недеи така :winky:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook