проблем с охладителната система
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
funi написа:как така пропката ,вземаш въздух от там ли.щот при мен се надуват.и този горният маркуч които излиза от казанчето и отива в двигателя е мн.горещ,не се пипа .другият пук които излиза от двигателя е мн.студен и кво става незнам.дали е термостат или нещо друго-но наи кофти е че близкият оторизиран сервиз е на около 50 км.от мен.незнам дали да предприема рисковано пътуване или тук да си измеря температурата на водата и тогава да реша.ДИЛЕМА
Водата се върти точно в обратна посока

@hellbull - може би трябва първо самата капачка и двете болтчета за обезвъздушаване да смениш (към 25 лв. общо). Клапата и уплътненията на капачката се скапват, а на болтчетата много интересно след ходене в сервиз все им се губят гумените уплътнения

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Номенклатурен номер : 11537511083
Описание : ТЕРМОСТАТ 92 *C
Ед.цена (с ДДС) : 67.44 BGL
Има наличност
---------------------------
Номенклатурен номер : 11517527799
Описание : AT-WASSERPUMPE PR
Ед.цена (с ДДС) : 174.36 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Описание : ТЕРМОСТАТ 92 *C
Ед.цена (с ДДС) : 67.44 BGL
Има наличност
---------------------------
Номенклатурен номер : 11517527799
Описание : AT-WASSERPUMPE PR
Ед.цена (с ДДС) : 174.36 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Здравеите,сега се връщам от един сервиз ,там ми направиха само оглед и ми казаха че наи вероятно е гарнитура или глава.но има и нещо друго ,винаги когато им кажа че трябва да я обезвъдуша получавам един и същ отговор,,няма пропки за обезвъдушаване ,че тя сама си изкарвала въздуха.,тук във форума срещам мн.мнения с обезвъдушаване но никои не посочва точно каде са тия пропки за да им ги покажа.те ми казват че от горното тънко маркуче тр.да си изкара въздуха сама системата.друга вероятност е капачката.но тя пък от какъв зор ще има влияние за надуването на маркучите. Абе въобще мн.въпросителни на които няма отговор ,а не искам да си разглабям колата и после да се окаже необезвъздушена система или някаква дреболия за 30-40 лв.
цяла вечер чета из нета и маи маи ще се отваря глявата .щом сутри като отида да я паля и маркучите още са под налягане маи ........
смятах да направя експеримент като сменя капачката но ще е безмислен сигурно.за това утре ще направя тест за казове в течноста дано да е отрицателна което силно ме съмнява .
утре ще ви уведомя за резултата

смятах да направя експеримент като сменя капачката но ще е безмислен сигурно.за това утре ще направя тест за казове в течноста дано да е отрицателна което силно ме съмнява .

Колеги имах същия проблем и до ден днешен си доливам антифриз .. замериха ми газовете в разширителния съд и ми казаха че всичко е ок а колата продължава да си губи антифриз и да си надува маркучите. Просто незнам от каде да започна но забелязах 1 ден бях на 1 вила и беше яко студено при което я запалих на -17 градуса и я оставих да трака на 1 место да си загрее след като я преместих слязох и забелязах няколко капки антифриз, а незнам от каде капе
дали е възможно от маркучите някаде или и аз не знам .. не разбирам и за това не си давам мнението, но поне на майсторите да им кажа от къде да започнат..
мерси предварително

мерси предварително
Абе кой кво ще да казва "ПЕРКАТА" си е перка !
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Аз ще се повторя, но мисля че не напразно:
Ако си минал 200 к километра, трябва да смениш всичките маркучи-
към 120 лв. са. Ако не виждаш никъде теч (по системана), погледни
дали случайно проблема не е в пробката за източване на антифриза -
това с оказа при мен.
Ако си минал 200 к километра, трябва да смениш всичките маркучи-
към 120 лв. са. Ако не виждаш никъде теч (по системана), погледни
дали случайно проблема не е в пробката за източване на антифриза -
това с оказа при мен.
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
И както си пиша спокоен по темата - днес долях половин литър вода
в системата
. А мислех, че съм си решил проблемите със смяна
на термостат, маркучи, пробка... Май трябва наново да се прави "експертиза"
в системата

на термостат, маркучи, пробка... Май трябва наново да се прави "експертиза"

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Karlo написа::uups: ами.... от чешмата сипах. Малко обяснениея може ли?


П.П. Е, не че може да сме сигурни, че ония шишенца, дето ги вадят от сервизите с "дейонизираната" вода, наистина са такива..., ама по-спокойно се спи така

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
братлета кво да ви кажем едно приятелче култорисче пиеше такава вода от бензиностанциите че била наи добре изчистена
луди колко искаш
а тва с вода карал съм кола летото спуках един радиатор и после с вода догоре я карах ама беше баничаРка 92ра така че.. на мен маисторите ми казаха че НЕ ВСЕКИ антифриз става за наще коли, а ти с чешмяна воддааа ауу бате недеи така

луди колко искаш

а тва с вода карал съм кола летото спуках един радиатор и после с вода догоре я карах ама беше баничаРка 92ра така че.. на мен маисторите ми казаха че НЕ ВСЕКИ антифриз става за наще коли, а ти с чешмяна воддааа ауу бате недеи така

55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани