Идват топлите дни колеги
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			28 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- map13
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 475
 - Регистриран на: 9.11.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525d вагон
 
водната помпа си я прегледай да не те е яд после ..... че тая пластмасова перка не знаеш кога ще се обади
			
		- El Diablo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2832
 - Регистриран на: 4.09.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: E70
 
как да я погледна колега ? нали трябва да се разглоби и тогава може да се разбере.. + тва ми казаха че тя първо почвала да шуми .. ?
			
		- map13
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 475
 - Регистриран на: 9.11.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525d вагон
 
ми тя се намира точно зад перката на радиатора тоест вързана е за него .. а това с шума е така но аз моята не чувах то при запален двигател на мен ми е трудно да определя кой шум откъде е ....
най-добре да питаш някой които разбира ...
			
		най-добре да питаш някой които разбира ...
- El Diablo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2832
 - Регистриран на: 4.09.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: E70
 
ок брат мерси .. абе вчера точно колата беше на лек оглед и ми казаха да не пипам водна + терм... ама ше влизаме в бокса за дискове и накладки . .пък ше се види вече на стенда наи добре кое как е  
			
		
- DroW
 - младши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 668
 - Регистриран на: 21.01.2006
 - Местоположение: София
 - Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
 
Аз с купуването на колата си смених водната помпа. Нова от Вари 170лв. Цялата е желязна. Относно старата ми помпа и тя беше желязна и беше читава. Смяната направих профилактично. Досега съм сменил и термостата и антифриза в системата. От охладителната система досега не съм сменял само перка и водни съединения. Перката засега работи и няма притеснения за нея. Водните съединения също са здрави но ще ги наблиудавам.
Също така искам да питам ако някои е сменял тези 2та маркуча водните суединения които са зад двигателя долу и горе да ми каже бързо ли става смяната и горе долу какво правят по колата. Притеснява ме само ако се налага да вдигат мотора за да ги сменят и затова не съм ги сменил досега.
			
		Също така искам да питам ако някои е сменял тези 2та маркуча водните суединения които са зад двигателя долу и горе да ми каже бързо ли става смяната и горе долу какво правят по колата. Притеснява ме само ако се налага да вдигат мотора за да ги сменят и затова не съм ги сменил досега.
- badsharki
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1428
 - Регистриран на: 23.04.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 530xd
 
Аз препоръчвам да си смените и капачката на радиатора, защото ролята и освен на капачка е и на клапан, който поддържа налягането в системата 2 бара. Според мен при здрави водни съединения, ако ви изхвърли водата от местата за обезвъздушаване е виновна именно прецакана капачка, която не си е свършила работата. Също така не е страшно да се налее повече антифриз отколкото е ограничението, защото системата ще си изхвъли излишното количество през капачката.
			
		Колеги освен написаните до тук неща за смяна (профилактика) има оше едно много важно нещо - външно измиване на радиаторите и пространството между тях. 
Пространството между ламелите се задръства с боклуци, въздуха не преминава свободно през радиаторите и дори при изправна охладителна система колата почва да загрява
			
		Пространството между ламелите се задръства с боклуци, въздуха не преминава свободно през радиаторите и дори при изправна охладителна система колата почва да загрява
- buller
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 153
 - Регистриран на: 16.10.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: BMW E39, 520i 1997
 - Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
 
Аз не бих пипал нищо, щом колата няма проблеми с охлаждането в момента 
Единствено смяна на антифриз, ако не си го сменял. Щом термостатът работи, щом водната помпа е наред (за момента), не виждам смисъл от това. Особено смяната на работещ термостат
  Знаейки какви ментета се продават на пазара, най-много да се поохарчиш и в последствие да върнеш работещия термостат 
 
Карай си така и ако има проблем лятото - ще сменяш.
			
		Единствено смяна на антифриз, ако не си го сменял. Щом термостатът работи, щом водната помпа е наред (за момента), не виждам смисъл от това. Особено смяната на работещ термостат
Карай си така и ако има проблем лятото - ще сменяш.
- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
tsb_bg написа:Колеги освен написаните до тук неща за смяна (профилактика) има оше едно много важно нещо - външно измиване на радиаторите и пространството между тях.
Пространството между ламелите се задръства с боклуци, въздуха не преминава свободно през радиаторите и дори при изправна охладителна система колата почва да загрява
Колегата е много прав заради този проблем в дару преди 5 год. щяха да ми отворят мотора
Няколко поста по нагоре един колега съветва да ви направят замерване в дару за газове в охладителната система - това сигурно е добре но при мен замалко да се окаже фатално след такова замерване ми казаха че означава спукана кратуна за тдс е34 става въпрос понеже като включех климатика колата загряваше а като го изключех стрелката се връщаше и немърдаше от 12 без 1
Отказах ремонт на главата който според тях щеше да излезе около 2500лв. това става преди 5год. и така карах близо год. и половина без климатик без загряване без нищо
С този проблем случайно се справих след коментар с един приятел който караше рейнч ровер той е със същия мотор на бмв и ми каза да си измия пространствата между радиаторите
Направих го със обезмаслител меглио има го навсякъде около 10лв. струва и имах под ръка топла вода с мъркуч и пистолет без да свалям радиаторите а само ги раздалечих доколкото можах
Ефекта беше невероятен теста беше до Банско август месец с четри човека при пуснат климатик и яко газ стрелката не ми мръдна дори с 1мм.
Май прекалих с обясненията но дано съм бил полезен
здравейте на всички!
наскоро и аз имах проблем с охлаждането!
допреди да си сменя антифриза,всичко беше ок,но като го смених всеки ден й течяха водите.помислих си какво ли не, сервизи майстори едни пари едни игри,направо ми се присра, оказа се че е запу6ено малкото маркуче за обратното налягане.при смяната сичкия булашик се е сьбрал в туй маркуче.измих си радиаторчето и е ок.малко пак надува ,но мисля че е от капачката.
дано сьм бил полезен.
			
		наскоро и аз имах проблем с охлаждането!
допреди да си сменя антифриза,всичко беше ок,но като го смених всеки ден й течяха водите.помислих си какво ли не, сервизи майстори едни пари едни игри,направо ми се присра, оказа се че е запу6ено малкото маркуче за обратното налягане.при смяната сичкия булашик се е сьбрал в туй маркуче.измих си радиаторчето и е ок.малко пак надува ,но мисля че е от капачката.
дано сьм бил полезен.
- DroW
 - младши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 668
 - Регистриран на: 21.01.2006
 - Местоположение: София
 - Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
 
BMW-E39 написа:DroW матадорчоо, пак ми изрови стара тема от преди една година назад ?
Ами нормално да я изровя аз редовно преглеждам форума за интересни темички.
			28 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

