Генерация за атмосферен сериен M42B18 - Въпрос?
Модератор: bum_bum
			26 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Генерация за атмосферен сериен M42B18 - Въпрос?
Какъв ще е ефекта от 63,5мм. права генерация от стандартните колекторни тръби до крайно моторспорт група А гърне, положителен или отрицателен, при условие, че стандартно е с 55мм. И има ли оптимална конфигурация?
  
  
			 
  
Take Me to the Hospital...
		- ditko1
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- phantomas
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
- cucko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
- ditko1
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Добре по друг начин да поставя въпроса   
 
Права генерация 55мм. до крайното гърне или права генерация на 63мм.? Каква ще е разликата между двете. Че е шумно не ме притеснява изобщо. Kолата ще се подготвя за писта и слалом. Как ще е в ниски и във високи обороти с 1вия и с 2рия вариант?
			 
 
Права генерация 55мм. до крайното гърне или права генерация на 63мм.? Каква ще е разликата между двете. Че е шумно не ме притеснява изобщо. Kолата ще се подготвя за писта и слалом. Как ще е в ниски и във високи обороти с 1вия и с 2рия вариант?

Take Me to the Hospital...
		- dobo-is
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
lazaronni написа:Добре по друг начин да поставя въпроса
Права генерация 55мм. до крайното гърне или права генерация на 63мм.? Каква ще е разликата между двете. Че е шумно не ме притеснява изобщо. Kолата ще се подготвя за писта и слалом. Как ще е в ниски и във високи обороти с 1вия и с 2рия вариант?
колега другата седмица ще ти кажа,смятам на 60мм да мина да видим кво ще стане,за сега ще е със сток изпускателен колектор,но какво крайно гърне да ползвам
 незнам вече,най мноо да избуша оригиналното и така... или едно резонаторче със някакъв накрайник ей така за колорит ... ще вида на место как ще е ...
 незнам вече,най мноо да избуша оригиналното и така... или едно резонаторче със някакъв накрайник ей така за колорит ... ще вида на место как ще е ...- phantomas
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
добо тръбата как се захваща за изпускателните колектори на двигателя , някакъв накрайник или се реже от старата генерация захвата и от там нататък тръбата ?
			BMW 318is
		- ditko1
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- phantomas
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
- dobo-is
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
ми аз си мисля да срежа след генерацията точно там където от 2 преминава в 1 тръба,та режа от там и съм си приготвил едно подходящо преходче към по голямото фи  ,а ламбда сондата ще си остане на същото разтояние (като при оригиналните тръби,за да не я опърля
 ,а ламбда сондата ще си остане на същото разтояние (като при оригиналните тръби,за да не я опърля  или отдалеча,че мое да стане лошо
 или отдалеча,че мое да стане лошо  )като се разпробие голямата дулма
 )като се разпробие голямата дулма   и се завари примерно една гайка и сондата ще се навие на нея,от там назад продължавам до края (естественно като се спазват извивките и пътя на оригиналната тръба)та където за накрая още не съм измислил нищо подходящо
 и се завари примерно една гайка и сондата ще се навие на нея,от там назад продължавам до края (естественно като се спазват извивките и пътя на оригиналната тръба)та където за накрая още не съм измислил нищо подходящо   
 
някой ако има друго предложение или е правил нещо такова,моля да сподели 
то аз едно обяснение направих,няма що 
 
чак не мога сам да се разбера
			
		 ,а ламбда сондата ще си остане на същото разтояние (като при оригиналните тръби,за да не я опърля
 ,а ламбда сондата ще си остане на същото разтояние (като при оригиналните тръби,за да не я опърля  или отдалеча,че мое да стане лошо
 или отдалеча,че мое да стане лошо  )като се разпробие голямата дулма
 )като се разпробие голямата дулма   и се завари примерно една гайка и сондата ще се навие на нея,от там назад продължавам до края (естественно като се спазват извивките и пътя на оригиналната тръба)та където за накрая още не съм измислил нищо подходящо
 и се завари примерно една гайка и сондата ще се навие на нея,от там назад продължавам до края (естественно като се спазват извивките и пътя на оригиналната тръба)та където за накрая още не съм измислил нищо подходящо   
 
някой ако има друго предложение или е правил нещо такова,моля да сподели
 
то аз едно обяснение направих,няма що
 
 
чак не мога сам да се разбера

- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Замислете се за следното - с по-широките тръби пропускателната способност на количеството газове се увеличава и един вид мотора се "отпушва", но как ще се промени скоростта на газовете? Дали пък от завода са изчислили оптималните тръби или нарочно са скопили колата за да балансират шум/количество на възглероден диоксид (вредни газове)?
			BMW only!
		Моя ис до оня ден беше с тръба от началото до края, а на края едно ужасно дрънчащо гърне, закарах си колата на гърнеджия и сложиха оригинално резонаторно гърне от БМВ, разлика в звука почти няма, но има разлика в работата на мотора, малко стабилизира оборотите. Скоро ще сменям и задното гърне, навил съм се на бум-бум на проходното гърне, звука който вади е просто перфектен, ама нали съм с Мдобавка и не знам къ ше седи, ама то от опит кухарка не боли 
			
		
- phantomas
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
			26 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	








 
			
 
